גם אני מתלבטת...
התייעצנו עם המדריכה ללידה שלנו. היא אמרה, ובצדק רב, שאם אין סיבה אקוטית אז עדיף להשאיר את הדם הזה לתועלת התינוק שזה עתה נולד. בעלי, צידד בדבריה, באומרו שאי אפשר לחיות היום בצל המחר המאיים כל הזמן.... אממה, אנחנו משפחה "שזה" קרה לה. טפו טפו טפו, הבריאות שורה בביתנו, אבל סרטן זו לא מילה גסה... ואני כבר יודעת, שה"לא עלינו", לא קורה רק בעיתון או למישהו אחר. זה גם קרה לנו. בתא המשפחתי שלנו. לבחור שחי היום ללא פחד מהמחר כפרה עליו חמסה חמסה חמסה, ולכן, אני דווקא מהאסכולה ששוקלת מאד ברצינות את הביטוח הזה, אפילו במחיר הדם שילקח מילדתי. על מחיר כספי אני ממש לא מדברת. זה הדבר האחרון במשוואה שמשנה בעיני....