שיימלס 11X08🍺🏠💔

didalf

Well-known member
אוקי הבעיה הגדולה שלי עם זה היא שזה לא "אם רק לא היית הומופוב גזען ומכה" כי כאן הוא מתעלם לחלוטין מכך שהוא אנס את אחותו.
כן גם לי הפריע ששכחו מזה.

ומצטער גם אבל זה שמיקי בכלל העלה את זה כאילו יש קשר בין השאלה האם איאן יטפל במיקי אם הוא יצטרך ובין זה שהוא יטפל בטרי זה דפוק. (אני יודע פגעתי במיקי ועכשיו אני צריך לשלם)
מה אתה רוצה ממנו הוא מבולבל מסכן. הוא לא מבין שגם איאן לא מבין מה הדאגה הזאת ספציפית לטרי פתאום.

*קצת לא קשור אבל ראו את האמבולנס שאיאן ומיקי גנבו והפכו לרכב הובלת סמים וכסף שלהם. זה נראה כאילו הם לא השקיעו שום מאמץ בלנסות להסוות את זה שהוא היה בעבר אמבולנס. הם לא מודאגים שאולי זה יראה חשוד למשטרה מתישהו?
יש להם שוטר בבית שזה לא מזיז לו אז משטרה?:-D

בכלל מה הקטע שהם פתאום מתחתנים דווקא עכשיו? זכור לי שבעונה מאוד מוקדמת הם מתכננים להתחתן אבל אז מגלים שקווין בעצם עדיין נשוי. אז כנראה הוא התגרש, אז למה הם לא התחתנו כבר מאז? מה השתנה? (הפרק הזה מכל הפרקים)
יש מצב לא מזמן רק אישרו לקוו את הגירושים? הוא הציע לוי נישואים מחדש בחתונה של איאן ומיקי נדמה לי.

אגב, האם הבן של אמא של ורוניקה הוא לא בעצם גם בן של ורוניקה וקווין. או שהוא פשוט בן של אמא של ורוניקה וקווין? אני כבר לא זוכר מה היה שם. בכל מקרה זה מוזר אם זה מה שקורה ופשוט לא מתייחסים לזה.
הוא הבן של אמא שלה רק. היא רצתה לשמור אותו וכיוון שבמילא היו להם תאומות בדרך הם נתנו לה.

כאילו כן זה היה מאוד אנוכי מצד דבי. אבל היא לקחה יום אחד של אנוכיות.
אבל כל יום אצל דבי זה יום של אנוכיות!!!!!!! חוץ מזה שיותר עצבנה אותי ההתנהגות כלפי הבחורה ההיא מהבר, לזה שהיא מזניחה את פרני כבר התרגלתי. באיזה קטע היא מציעה משקאות און דה האוס בבר לא שלה???

אבל בסופו של דבר זה היה נראה לי רק השוטר הראשון ואז השוטרת ההיא. היה עוד מישהו?
השוטר עכשיו נראה לי נפצע קלות בתאונה.

כן סוף סוך יש יותר חיבור בין זה שהוא שוטר ובין שאר העלילות. גם זה שהוא עזר לליפ וגם לאליבי רום. (אם כי מה הוא יעשה עכשיו? הרי הם יחזרו לעשות להם אותו דבר למחרת)
יספיקו להחביא את הוויד?

כי קארל הוא באמת נסיך (לא כמו מיקי)(וואו אני הולך לקבל צעקות)
מה אתה רוצה ממיקי אבל מה הוא עשה רע היום????????????????:-[

כרגיל הם עוסקים במשהו שיש בו משהו הגיוני ואפשר לחלוטין להגזים איתו ואולי לפעמים עושים את זה. זה נראה לי לחלוטין הגיוני שישנו את שם הבית ספר אם הוא נקרא על שם פדופיל, ולא משנה כמה הוא היה סנאטור חשוב. אבל באמת מגוחך לא לקרוא לו אפילו על שם מרטין לות'ר קינג כי הוא היה סקסיסט (אני לא שמעתי על זה, אבל אולי זה נכון).
בדיוק|כן| הם מראים שיש לזה צד נכון אבל גם באיזה מהירות אפשר להגחיך אותו ולאבד טעם גם ברעיון שהיה נכון.

כן, זה היה מאוד מרגש. אבל אני חושב שכולנו ידענו שהיא תופיע שוב באחד מהפרקים האחרונים. הרי לא הגיוני שיסיימו את הסדרה בלעדיה.
חחחחחחח מה לעזאזל מה אתה ממציא דברים?:-D

ולגבי הפרק- אין לי כוח להגיב עכשיו, בתקווה מחר אני אסביר לכולכם למה אתם טועים.
באיזה הקשר אנחנו טועים?

את צודקת! אז זהו, אני לא מאמינה לזה.
המנהל ישפט על פשעיו בבית הדין הבינ"ל בהאג.
מצד שלישי השתיקה של עדי קצת חשודה.
אני מקווה שזה רק כי היא לא בפורום כרגע.
וואי... את חושבת שעדי מעורבת בזה?! עד איפה זה מגיע למען השם!!! אם עדי מעורבת בזה היא תצטער. אבל באמת לפני שאמרת, הנחתי שהיא פשוט לא פה כי היא הייתה מגיבה לעוד הודעות שלנו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא אני מתה איך הוא הטריף אתכן עם זה:-D:-D:-D:-D:-D
בניגוד למה שדילן אומרת לפעמים אני באמת לא ליד המחשב לכמה שעות.
מתנצלת על זה שחשבתן שאני משתפת פעולה עם המפלצת הזאת:-D אבל גם זה קורע אותי לראות אתכן נלחצות סליחה:-D
הרג אותי שהגעתן למסקנה שזאת כתיבה שקולה מידי בשבילי:-D:-D מה שנכון:-D:-D:-D
בכל מקרה הוא ממציא דברים ולא הייתי חלק מהעניין:-D אבל אני קצת שמחה שהייתי עסוקה לשם שינוי כדי להגיב פה וזה הטריף אתכן קצת:-D
 

Lhuna3

Well-known member
אני יותר הטרפתי את עצמי כי זה מה שאני עושה תמיד, כי מהרגע הראשון זה היה די ברור לי שהוא המציא, אבל אני תמיד מצליחה למצוא ספק בכל דבר ובמיוחד בדברים שאני חוששת מפניהם.
אז זה לא קשה בכלל לגרום לי לשגע את עצמי.
מיקי טוויסטד כמו בנאדם שפוי בכלל לא חשבה אפילו שיש סיכוי.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
וואו קראתי רק עכשיו את התגובות שלכן ופשוט נקרעתי מצחוק
אני לא מפלצתי עד כדי כך שהייתי קורא את התגובות אתמול ולא מגיב, אבל פשוט הלכתי לישון מוקדם.
זה שעדי גם לא כתבה לכמה זמן היה צירוף מקרים מעולה, כי אפילו אני תוך כדי קריאה עכשיו שאלתי את עצמי למה היא לא מתערבת ומרגיעה.

וכן, אני יודע שאני ממש ממש לא יודע לחקות את עדי. עשיתי קצת מאמץ בכך ששמתי את האייקון של הלב |לב| שלוש פעמים. אבל עדי בהחלט לא הייתה מגיבה ככה. היא הייתה שמה את זה בראש ההודעה ובענק עם מיליון אמוג'ים.

*טוב, אני צריך לצאת לעבודה אז אני אקרא את התגובות של עדי אחר כך
 

keren or5

Well-known member
טוב אז רציתי קצת זמן לחשוב לפני שאני מגיבה, כי באמת לא ידעתי כ"כ מה להרגיש כלפי כל עלילת מיקי וטרי. זה עשה לי המון רגשות מנוגדים ואני חושבת שאני פחות או יותר מסכימה בול עם מה שעדי אמרה- ואין לי ממש מה להוסיף
מה פתאום למיקי כ"כ אכפת מטרי?8-* יאוו כזה נסיך עם כל מה שטרי עשה לו עדיין הוא היחיד שטורח לטפל בו? מלאך בחיי. היה להם רגע אחד מרגש אפילו כשמיקי אמר לו "יכלת להיות אבא חצי סביר אם לא היית הומפוב גזען ומכה". we've come such a long way מהימים שמיקי פחד ממנו למוות איזה יופי.

קארל היה מהמם. איזה ילד זהב, כמה שהוא דואג לכל מי שהוא מכיר עד שהוא אפילו התנגש עם המכונית בשביל שהם לא יגיעו לורוניקה וקוו. מהמם |מאוהב|. זה עומד בקונטרס כ"כ חזק לקטע מהפרק הקודם שדבי פשוט אמרה לשוטרים להיכנס כי ליפ בתוך הבית עם אלה. אני לא הגבתי על זה בפרק הקודם כי שחכתי, אבל כן, כאילו מה לעזאזל? הגאלגר קוד שלא מלשינים על משפחה אף פעם, לא משנה כמה כועסים עליהם באותו רגע, מה דה פאק את אומרת להם שליפ בתוך הבית? לייק, כנראה שזה לא היה משנה הרבה מה היא הייתה אומרת בכל מקרה, הם היו נכנסים, אבל עדיין, וכאילו קארל ליטרלי שוטר, והוא עושה שמניות באוויר להגן על הקרובים אליו |מאוהב|

וזה ישמש לי מעבר לדבי- אוף, כל פעם שאני חושבת שיש תקנה לילדה הזאת היא מאכזבת אותי. מה לעזאזל היא הולכת ומשאירה את האחים שלה לדאוג שפרני תגיע לגן. דיי, את אמא גרועה. ברור שתהיה גרועה בגיל.. לא יודעת בת כמה את.. 20? בגלל זה לא היית אמורה להביא ילד בגיל הזה מלכתחילה!
יאוו דבי דבי דבי דבי|חבול| כמו תמיד מה שמעצבן בה זה כמה היא אנוכיתתתתתת. ואני לא מדברת רק על לנטוש את פרני בתקווה שמישהו מהמשפחה ידאג לה כאילו זה לא האחריות שלה ושלה בלבד. היא אפילו לא התקשרה לבקש עזרה מזלה שקארל נסיך. ואז כאילו התנחלה בבית של ידידה שהיא רק הכירה, חיטטה לה בארון ולקחה לה בגדים, ישבה על הבר ושתתה חופשי, הציעה משקאות חינם לחבורת זרים בבר לא שלה!!!!!!!!!!!!! וגם שכבה עם הומו נשוי אבל זה יותר אשמתו מאשמתה. ואז כרגיל כעסה שאף אחד לא דאג לפרני|חבול| זה לא התפקיד שלהם!!!!
אני דווקא בניגוד אליך לא כועסת כ"כ על הדברים האחרים. כאילו כן זה דפוק איך שהיא התייחסה לידידה שלה, אבל ס"כ הידידה שלה אישה מבוגרת והיא נתנה לה להתייחס אליה ככה, אז סוג של אשמתה... הרבה יותר מכעיס אותי שהיא עוד פעם פשוט נוטשת את פרני ופשוט סומכת על האחים שלה שידאגו לה. ועוד יש לה את החוצפה לבוא בטענות לסנדי. מי לעזאזל את? הייתי המומה מהאירוניה שהיא עוזבת את סנדי בגלל שהיא "מזניחה את הילד שלה" בעוד שדבי לעיתים קרובות פשוט נוטשת את פרני.
ולאדעת אני ממש בצד של סנדי אפילו שהתיאוריה שלי לא הוכחה במלואה מרגיש לי שדבי קשה איתה במשהו שבכלל לא עניינה וסנדי ממש פגועה מזה. ממש היה לי עצוב עליה כשהיא הלכה אחרי שהן רבו וקיללה לעצמה כזה בקול שבור.
מבחינתי כל עוד הסדרה לא מבהירה לי חד משמעית את עניין האונס, אני לא חושבת שהתיאוריה נכונה. ואם כי זה אמביוולנטי מה אני חושבת על כל הקטע שסנדי "נטשה" את הילד, אני בהחלט לא מבינה מה דבי כועסת עליה בגלל זה, כאילו דבי היא איזה מלאך או משהו. סיראייסלי? את הולכת לזרוק את הדבר הכי טוב שקרה לחיי האהבה שלך בגלל משהו שאפילו לא קשור אליך ובגלל משהו שסנדי לא עשתה לך בכלל? פשוט מטומטמת. את צריכה להגיד תודה שסנדי בכלל סובלת אותך מרוב שאת בלתי נסבלת, ואת מטומטמת שזרקת אותה. פשוט מטומטת.

הקטע עם פרנק היה מאוד סימבולי. לדעתי לא באמת היה אכפת לו מהשם של הבית ספר, זה היה יותר תגובה רגשית שלו לכל הקטע עם הדמנציה והתסכול שלו מזה. וברור ששם הבית ספר שרצו לשנות היה "ניסיון לשמור על העבר" מבחינתו, כלומר- ניסיון לחזור לימים הטובים לפני הדמנציה, והרצון ששום דבר לא ישתנה, זה היה כ"כ ברור שזה דימוי. והכי אירוני זה כשהוא קם להציע את השם שלו לבית ספר והוא נותן נאום שלם על זה שכל מה שאתה משאיר בעולם הזה זה את השם שלך, ואז הוא שוכח להגיד ליטרלי מה שהוא רצה- שזה שיקרו לבית ספר ע"ש גלאגר שמראש הוא התעקש על זה כי הוא פוחד מהדמנציה ורוצה שיזכרו את השם שלו. עלילה יפה עשו לו בעונה האחרונה.
ומצטער גם אבל זה שמיקי בכלל העלה את זה כאילו יש קשר בין השאלה האם איאן יטפל במיקי אם הוא יצטרך ובין זה שהוא יטפל בטרי זה דפוק
אבל זה הקטע שאני לא יודעת לגביו. כאילו אני מסכימה עם לונה שזה נראה כאילו זה קצת בא משום מקום הדאגה הזאת של מיקי לטרי. אבל אני רוצה להציע נק' מבט נוספת- אנחנו בקושי ראינו את הקשר של מיקי ואבא שלו, רוב הקטעים שראינו היו קשורים לאיאן והיו דרך העיניים של איאן (מה שמסביר למה הוא גם שאל אותו למה אכפת לו מטרי), אבל אני חושבת שלמיקי יש קצת תסמונת שטוקהולם בנוגע לאבא שלו. למרות שהוא היה אבא שטן ונוראי, זה עדיין היה האבא היחיד שהיה לו, וכן זה ממש לא פאר פאטש שלמרות כל ההתעללות שאבא שלו העביר אותו, איפשהו עמוק בפני הוא עדיין תמיד יראה אותו כאבא שלו. ויותר מזה, יש איזה משהו אצל מיקי שמבחינו משפחה זה ערך עליון ותמיד עוזרים למשפחה. לא משנה מה הם עושים לך. לכן הקישור לכך שהוא שאל את איאן האם הוא צריך לדאוג לגביו שיטפל בו, זה באמת על פניו נראה לשניה כאילו מה הקשר- אבל בסאבטקסט זה מראה שמבחינתו איאן זה משפחה וזה לנצח, וברגע שהוא ידע את זה - שאיאן המשפחה שלו לנצח, אז הוא יודע שזה דבר שלא שוברים ודואגים אחד לשני עד המוות, לא משנה כמה הם רבים ומה הם עושים אחד לשני (להבדיל, עם כמה שהם רבים לפעמים, אף אחד לא התעלל באחר כמו שטרי התעלל במיקי). מיקי הוא ס"כ ילד מגודל עם חרדת נטישה, ובמוח שלו יש את הערך העליון שלא עוזבים משפחה לא משנה מה, וברגע שכאילו איאן פיקפק בלמה אכפת לו מטרי, אצל מיקי זה נקרא כאילו הוא מפקפק בערך שנקרא משפחה, ומבחינתו כאילו אם איאן לא מבין למה הוא מטפל בטרי, אז אולי הוא לא רואה משפחה כמו שמיקי רואה ולכן התגובה. כמובן שזה לא הגיוני ולא קשור, וכמובן שזה שאיאן שאל את זה לא אומר כלום לגבי הנאמנות שלו למיקי, אבל ככה עובדת טראומה וחרדת נטישה. זה לא אמור להיות הגיוני.
והקטע שקצת מבאס לי, כי אני הרגשתי שהייתי צריכה להשלים מלא דברים בראש, ולתת הסברים בראש בשביל שאני באמת אבין את ההתנהגות של מיקי בפרק, ומצד אחד זה לא היה כ"כ קשה לי להשלים את החלקים החסרים, אבל מצד שני אני מסכימה עם לונה, שהם יכלו לבנות את כל העלילה הזאת באופן הרבה יותר הגיוני - שאנחנו הצופים יותר נבין מה הולך בראש של מיקי, והצורה שהם עשו את זה עם הקפיצה המהירה שלו בין לשנוא את טרי ולרצות שהוא ימות לבין לטפל בו ככה, פשוט מרגישה לא מספיק אורגנית. לסיכום- לא מתנגדת למה שקרה, אבל אני חושבת שהיה אפשר לעשות את זה יותר טוב, אולי לעשות עוד פרק באמצע שרואים עוד איזה חלק ביחסים של מיקי לאבא שלו, במקום לקפוץ מקיצוניות אחת לשניה.
אני רק עכשיו חושב על כך שיקשרו בטח את עניין הטיפול בטרי בכך שעכשיו הילדים של פרנק יצטרכו להחליט עד כמה הם מטפלים בפרנק. אבל באמת שעד כמה שפרנק נוראי (ולפעמים אנחנו שוכחים עד כמה הוא נוראי) הוא די רחוק מלהיות רע באותה מידה כמו טרי.
איפה אתה חיי? אנחנו לא שוכחים עד כמה פרנק נוראי, ואנחנו בהחלט יודעים וציינו את זה לא מעט שיחד עם זה אי אפשר לשים אותו ואת טרי באותה משבצת, כי טרי מפלצת. כבר היו כמה פרקים בעונה הזאת שצצה ההשוואה בין פרנק וטרי ואנחנו כל הזמן אמרו שאי אפשר להשוות, למרות ששניהם חארות.

אה, ד"א- נראה לי פספתי משהו, אבל לא הבנתי מה קרה למפקדת הזאת הפסיכית של קארל. לא זכור לי שקרה לה משהו. אמרו שקרה לה משהו? לא הבנתי מאיפה הייתי אמורה להבין שקארל צריך מפקדים חדשים.
 

Lhuna3

Well-known member
טוב אז רציתי קצת זמן לחשוב לפני שאני מגיבה, כי באמת לא ידעתי כ"כ מה להרגיש כלפי כל עלילת מיקי וטרי. זה עשה לי המון רגשות מנוגדים ואני חושבת שאני פחות או יותר מסכימה בול עם מה שעדי אמרה- ואין לי ממש מה להוסיף


קארל היה מהמם. איזה ילד זהב, כמה שהוא דואג לכל מי שהוא מכיר עד שהוא אפילו התנגש עם המכונית בשביל שהם לא יגיעו לורוניקה וקוו. מהמם |מאוהב|. זה עומד בקונטרס כ"כ חזק לקטע מהפרק הקודם שדבי פשוט אמרה לשוטרים להיכנס כי ליפ בתוך הבית עם אלה. אני לא הגבתי על זה בפרק הקודם כי שחכתי, אבל כן, כאילו מה לעזאזל? הגאלגר קוד שלא מלשינים על משפחה אף פעם, לא משנה כמה כועסים עליהם באותו רגע, מה דה פאק את אומרת להם שליפ בתוך הבית? לייק, כנראה שזה לא היה משנה הרבה מה היא הייתה אומרת בכל מקרה, הם היו נכנסים, אבל עדיין, וכאילו קארל ליטרלי שוטר, והוא עושה שמניות באוויר להגן על הקרובים אליו |מאוהב|

וזה ישמש לי מעבר לדבי- אוף, כל פעם שאני חושבת שיש תקנה לילדה הזאת היא מאכזבת אותי. מה לעזאזל היא הולכת ומשאירה את האחים שלה לדאוג שפרני תגיע לגן. דיי, את אמא גרועה. ברור שתהיה גרועה בגיל.. לא יודעת בת כמה את.. 20? בגלל זה לא היית אמורה להביא ילד בגיל הזה מלכתחילה!

אני דווקא בניגוד אליך לא כועסת כ"כ על הדברים האחרים. כאילו כן זה דפוק איך שהיא התייחסה לידידה שלה, אבל ס"כ הידידה שלה אישה מבוגרת והיא נתנה לה להתייחס אליה ככה, אז סוג של אשמתה... הרבה יותר מכעיס אותי שהיא עוד פעם פשוט נוטשת את פרני ופשוט סומכת על האחים שלה שידאגו לה. ועוד יש לה את החוצפה לבוא בטענות לסנדי. מי לעזאזל את? הייתי המומה מהאירוניה שהיא עוזבת את סנדי בגלל שהיא "מזניחה את הילד שלה" בעוד שדבי לעיתים קרובות פשוט נוטשת את פרני.

מבחינתי כל עוד הסדרה לא מבהירה לי חד משמעית את עניין האונס, אני לא חושבת שהתיאוריה נכונה. ואם כי זה אמביוולנטי מה אני חושבת על כל הקטע שסנדי "נטשה" את הילד, אני בהחלט לא מבינה מה דבי כועסת עליה בגלל זה, כאילו דבי היא איזה מלאך או משהו. סיראייסלי? את הולכת לזרוק את הדבר הכי טוב שקרה לחיי האהבה שלך בגלל משהו שאפילו לא קשור אליך ובגלל משהו שסנדי לא עשתה לך בכלל? פשוט מטומטמת. את צריכה להגיד תודה שסנדי בכלל סובלת אותך מרוב שאת בלתי נסבלת, ואת מטומטמת שזרקת אותה. פשוט מטומטת.

הקטע עם פרנק היה מאוד סימבולי. לדעתי לא באמת היה אכפת לו מהשם של הבית ספר, זה היה יותר תגובה רגשית שלו לכל הקטע עם הדמנציה והתסכול שלו מזה. וברור ששם הבית ספר שרצו לשנות היה "ניסיון לשמור על העבר" מבחינתו, כלומר- ניסיון לחזור לימים הטובים לפני הדמנציה, והרצון ששום דבר לא ישתנה, זה היה כ"כ ברור שזה דימוי. והכי אירוני זה כשהוא קם להציע את השם שלו לבית ספר והוא נותן נאום שלם על זה שכל מה שאתה משאיר בעולם הזה זה את השם שלך, ואז הוא שוכח להגיד ליטרלי מה שהוא רצה- שזה שיקרו לבית ספר ע"ש גלאגר שמראש הוא התעקש על זה כי הוא פוחד מהדמנציה ורוצה שיזכרו את השם שלו. עלילה יפה עשו לו בעונה האחרונה.

אבל זה הקטע שאני לא יודעת לגביו. כאילו אני מסכימה עם לונה שזה נראה כאילו זה קצת בא משום מקום הדאגה הזאת של מיקי לטרי. אבל אני רוצה להציע נק' מבט נוספת- אנחנו בקושי ראינו את הקשר של מיקי ואבא שלו, רוב הקטעים שראינו היו קשורים לאיאן והיו דרך העיניים של איאן (מה שמסביר למה הוא גם שאל אותו למה אכפת לו מטרי), אבל אני חושבת שלמיקי יש קצת תסמונת שטוקהולם בנוגע לאבא שלו. למרות שהוא היה אבא שטן ונוראי, זה עדיין היה האבא היחיד שהיה לו, וכן זה ממש לא פאר פאטש שלמרות כל ההתעללות שאבא שלו העביר אותו, איפשהו עמוק בפני הוא עדיין תמיד יראה אותו כאבא שלו. ויותר מזה, יש איזה משהו אצל מיקי שמבחינו משפחה זה ערך עליון ותמיד עוזרים למשפחה. לא משנה מה הם עושים לך. לכן הקישור לכך שהוא שאל את איאן האם הוא צריך לדאוג לגביו שיטפל בו, זה באמת על פניו נראה לשניה כאילו מה הקשר- אבל בסאבטקסט זה מראה שמבחינתו איאן זה משפחה וזה לנצח, וברגע שהוא ידע את זה - שאיאן המשפחה שלו לנצח, אז הוא יודע שזה דבר שלא שוברים ודואגים אחד לשני עד המוות, לא משנה כמה הם רבים ומה הם עושים אחד לשני (להבדיל, עם כמה שהם רבים לפעמים, אף אחד לא התעלל באחר כמו שטרי התעלל במיקי). מיקי הוא ס"כ ילד מגודל עם חרדת נטישה, ובמוח שלו יש את הערך העליון שלא עוזבים משפחה לא משנה מה, וברגע שכאילו איאן פיקפק בלמה אכפת לו מטרי, אצל מיקי זה נקרא כאילו הוא מפקפק בערך שנקרא משפחה, ומבחינתו כאילו אם איאן לא מבין למה הוא מטפל בטרי, אז אולי הוא לא רואה משפחה כמו שמיקי רואה ולכן התגובה. כמובן שזה לא הגיוני ולא קשור, וכמובן שזה שאיאן שאל את זה לא אומר כלום לגבי הנאמנות שלו למיקי, אבל ככה עובדת טראומה וחרדת נטישה. זה לא אמור להיות הגיוני.
והקטע שקצת מבאס לי, כי אני הרגשתי שהייתי צריכה להשלים מלא דברים בראש, ולתת הסברים בראש בשביל שאני באמת אבין את ההתנהגות של מיקי בפרק, ומצד אחד זה לא היה כ"כ קשה לי להשלים את החלקים החסרים, אבל מצד שני אני מסכימה עם לונה, שהם יכלו לבנות את כל העלילה הזאת באופן הרבה יותר הגיוני - שאנחנו הצופים יותר נבין מה הולך בראש של מיקי, והצורה שהם עשו את זה עם הקפיצה המהירה שלו בין לשנוא את טרי ולרצות שהוא ימות לבין לטפל בו ככה, פשוט מרגישה לא מספיק אורגנית. לסיכום- לא מתנגדת למה שקרה, אבל אני חושבת שהיה אפשר לעשות את זה יותר טוב, אולי לעשות עוד פרק באמצע שרואים עוד איזה חלק ביחסים של מיקי לאבא שלו, במקום לקפוץ מקיצוניות אחת לשניה.

איפה אתה חיי? אנחנו לא שוכחים עד כמה פרנק נוראי, ואנחנו בהחלט יודעים וציינו את זה לא מעט שיחד עם זה אי אפשר לשים אותו ואת טרי באותה משבצת, כי טרי מפלצת. כבר היו כמה פרקים בעונה הזאת שצצה ההשוואה בין פרנק וטרי ואנחנו כל הזמן אמרו שאי אפשר להשוות, למרות ששניהם חארות.

אה, ד"א- נראה לי פספתי משהו, אבל לא הבנתי מה קרה למפקדת הזאת הפסיכית של קארל. לא זכור לי שקרה לה משהו. אמרו שקרה לה משהו? לא הבנתי מאיפה הייתי אמורה להבין שקארל צריך מפקדים חדשים.
כן, נראה לי שמסכימה עם הדברים שכתבת, בקשר למיקי ואביו, כלומר זה כנראה באמת היתה הכוונה של היוצרים, רק היה עדיף אם היו באמת מראים לנו לפחות רמזים לקשר הזה מתישהו בעבר. וגם בקשר לפרנק.
לגבי דבי אני כידוע יותר סלחנית ממכם. אני כן מסכימה איתך שהיא עושה שטות אם היא מוותרת עליה בגלל זה, אבל אני גם מבינה שלמרות שמה שסנדי עשתה לא קשור אליה, זה מתיישב לה בדיוק על כל טראומות הנטישה. אני עוד לא בטוחה שהן לא יחזרו בכל זאת ויסיימו ביחד את הסדרה.

לגבי המפקדת הפסיכית אני זוכרת במעורפל שהיא רדפה אחרי מישהו בחנות והיה לו סכין? משהו כזה? תיכף יבואו האנשים שזוכרים יותר :p
 

didalf

Well-known member
קארל היה מהמם. איזה ילד זהב, כמה שהוא דואג לכל מי שהוא מכיר עד שהוא אפילו התנגש עם המכונית בשביל שהם לא יגיעו לורוניקה וקוו. מהמם |מאוהב|.
|כן||מאוהב|

אני בהחלט לא מבינה מה דבי כועסת עליה בגלל זה, כאילו דבי היא איזה מלאך או משהו. סיראייסלי? את הולכת לזרוק את הדבר הכי טוב שקרה לחיי האהבה שלך בגלל משהו שאפילו לא קשור אליך ובגלל משהו שסנדי לא עשתה לך בכלל? פשוט מטומטמת. את צריכה להגיד תודה שסנדי בכלל סובלת אותך מרוב שאת בלתי נסבלת, ואת מטומטמת שזרקת אותה. פשוט מטומטת.
ממש!!!!|כן|
אוף כל פעם מחדש אני רוצה לאהוב את דבי וכל פעם היא מצליחה לעצבן אותי במשהו אחר.


הקטע עם פרנק היה מאוד סימבולי. לדעתי לא באמת היה אכפת לו מהשם של הבית ספר, זה היה יותר תגובה רגשית שלו לכל הקטע עם הדמנציה והתסכול שלו מזה. וברור ששם הבית ספר שרצו לשנות היה "ניסיון לשמור על העבר" מבחינתו, כלומר- ניסיון לחזור לימים הטובים לפני הדמנציה, והרצון ששום דבר לא ישתנה, זה היה כ"כ ברור שזה דימוי. והכי אירוני זה כשהוא קם להציע את השם שלו לבית ספר והוא נותן נאום שלם על זה שכל מה שאתה משאיר בעולם הזה זה את השם שלך, ואז הוא שוכח להגיד ליטרלי מה שהוא רצה- שזה שיקרו לבית ספר ע"ש גלאגר שמראש הוא התעקש על זה כי הוא פוחד מהדמנציה ורוצה שיזכרו את השם שלו. עלילה יפה עשו לו בעונה האחרונה.
אהבתי את מה שכתבת|כן|

אבל זה הקטע שאני לא יודעת לגביו. כאילו אני מסכימה עם לונה שזה נראה כאילו זה קצת בא משום מקום הדאגה הזאת של מיקי לטרי. אבל אני רוצה להציע נק' מבט נוספת- אנחנו בקושי ראינו את הקשר של מיקי ואבא שלו, רוב הקטעים שראינו היו קשורים לאיאן והיו דרך העיניים של איאן (מה שמסביר למה הוא גם שאל אותו למה אכפת לו מטרי), אבל אני חושבת שלמיקי יש קצת תסמונת שטוקהולם בנוגע לאבא שלו. למרות שהוא היה אבא שטן ונוראי, זה עדיין היה האבא היחיד שהיה לו, וכן זה ממש לא פאר פאטש שלמרות כל ההתעללות שאבא שלו העביר אותו, איפשהו עמוק בפני הוא עדיין תמיד יראה אותו כאבא שלו. ויותר מזה, יש איזה משהו אצל מיקי שמבחינו משפחה זה ערך עליון ותמיד עוזרים למשפחה. לא משנה מה הם עושים לך. לכן הקישור לכך שהוא שאל את איאן האם הוא צריך לדאוג לגביו שיטפל בו, זה באמת על פניו נראה לשניה כאילו מה הקשר- אבל בסאבטקסט זה מראה שמבחינתו איאן זה משפחה וזה לנצח, וברגע שהוא ידע את זה - שאיאן המשפחה שלו לנצח, אז הוא יודע שזה דבר שלא שוברים ודואגים אחד לשני עד המוות, לא משנה כמה הם רבים ומה הם עושים אחד לשני (להבדיל, עם כמה שהם רבים לפעמים, אף אחד לא התעלל באחר כמו שטרי התעלל במיקי). מיקי הוא ס"כ ילד מגודל עם חרדת נטישה, ובמוח שלו יש את הערך העליון שלא עוזבים משפחה לא משנה מה, וברגע שכאילו איאן פיקפק בלמה אכפת לו מטרי, אצל מיקי זה נקרא כאילו הוא מפקפק בערך שנקרא משפחה, ומבחינתו כאילו אם איאן לא מבין למה הוא מטפל בטרי, אז אולי הוא לא רואה משפחה כמו שמיקי רואה ולכן התגובה. כמובן שזה לא הגיוני ולא קשור, וכמובן שזה שאיאן שאל את זה לא אומר כלום לגבי הנאמנות שלו למיקי, אבל ככה עובדת טראומה וחרדת נטישה. זה לא אמור להיות הגיוני.
כןןןן זה בדיוק בדיוק מה שחשבתי ולא ידעתי איך לנסח לניק וגם לא היה לי זמן להרחיב באותו רגע וגם אמרת שתסבירי לנו במה אנחנו טועים אז קיוויתי שהתכוונת לזה. קיצר בדיוק|כן||כן|

והקטע שקצת מבאס לי, כי אני הרגשתי שהייתי צריכה להשלים מלא דברים בראש, ולתת הסברים בראש בשביל שאני באמת אבין את ההתנהגות של מיקי בפרק, ומצד אחד זה לא היה כ"כ קשה לי להשלים את החלקים החסרים, אבל מצד שני אני מסכימה עם לונה, שהם יכלו לבנות את כל העלילה הזאת באופן הרבה יותר הגיוני - שאנחנו הצופים יותר נבין מה הולך בראש של מיקי, והצורה שהם עשו את זה עם הקפיצה המהירה שלו בין לשנוא את טרי ולרצות שהוא ימות לבין לטפל בו ככה, פשוט מרגישה לא מספיק אורגנית. לסיכום- לא מתנגדת למה שקרה, אבל אני חושבת שהיה אפשר לעשות את זה יותר טוב, אולי לעשות עוד פרק באמצע שרואים עוד איזה חלק ביחסים של מיקי לאבא שלו, במקום לקפוץ מקיצוניות אחת לשניה.
|כן| כאילו כמו שאמרת זה לא קשה לעשות את החיבורים האלה אבל יכלו לעשות טיפה יותר טוב.

אה, ד"א- נראה לי פספתי משהו, אבל לא הבנתי מה קרה למפקדת הזאת הפסיכית של קארל. לא זכור לי שקרה לה משהו. אמרו שקרה לה משהו? לא הבנתי מאיפה הייתי אמורה להבין שקארל צריך מפקדים חדשים.
היא דקרה את עצמה עם הסכין של עצמה או משהו כזה בטעות8-* כשהם פשטו על איזה חנות נראה לי?
 

keren or5

Well-known member
לגבי המפקדת הפסיכית אני זוכרת במעורפל שהיא רדפה אחרי מישהו בחנות והיה לו סכין? משהו כזה? תיכף יבואו האנשים שזוכרים יותר :p
היא דקרה את עצמה עם הסכין של עצמה או משהו כזה בטעות8-* כשהם פשטו על איזה חנות נראה לי?
אה, נכון, שכחתי מזה לגמרי.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
הוא [הבן של אמא של ורוניקה] הבן של אמא שלה רק. היא רצתה לשמור אותו וכיוון שבמילא היו להם תאומות בדרך הם נתנו לה.
אבל ביולוגית הוא הבן של ורוניקה וקווין?
כי אם כן אז בכל זאת מוזר שהם לא קצת קשורים אליו יותר.
אבל כל יום אצל דבי זה יום של אנוכיות!!!!!!! חוץ מזה שיותר עצבנה אותי ההתנהגות כלפי הבחורה ההיא מהבר, לזה שהיא מזניחה את פרני כבר התרגלתי. באיזה קטע היא מציעה משקאות און דה האוס בבר לא שלה???
מתי הפכנו עמדות? מוקדם יותר העונה זה לא הייתי אני שכעסתי על דבי ואת הגנת עליה?
ואני מתכוון מבחינת פרני - זה ממש לא כל יום שהיא אנוכית. גם כשהיא מנסה לגרום לפרני לאהוב דברים שהיא אוהבת זה לא אנוכיות ברמה כזאת.
לגבי זה שהיא הציעה משקאות און דה האוס, נראה לי שהיא כבר הייתה שיכורה.
השוטר עכשיו נראה לי נפצע קלות בתאונה.
כן, אבל ה"קללה" הייתה לפני האירוע הזה.
יספיקו להחביא את הוויד?
אבל הם עסק חוקי למכירת וויד. אם הם יסתירו את זה אז הם לא עסק למכירת וויד.
מה אתה רוצה ממיקי אבל מה הוא עשה רע היום????????????????:-[
זה שהוא אמר שטרי היה בסדר אם הוא רק לא היה הומופוב וגזען ומכה.
וזה שהוא כעס על איאן והשווה טיפול בטרי לטיפול בו.

הייתי המומה מהאירוניה שהיא עוזבת את סנדי בגלל שהיא "מזניחה את הילד שלה" בעוד שדבי לעיתים קרובות פשוט נוטשת את פרני.
מה הן ה"לעיתים קרובות" האלו?
איפה אתה חיי? אנחנו לא שוכחים עד כמה פרנק נוראי,
באופן כללי הוא הרבה פחות נוראי בעונות האחרונות מאשר בעונות המוקדמות. בעונות האחרונות הוא בעיקר מטרד.
אפילו העניין עם החתונה של פיונה - הוא בסופו של דבר חסך לה להתחתן עם מישהו שמשקר לה.
והוא עשה הרבה דברים טובים כמו להכניס את ליאם לבית ספר ממש טוב.
לעומת זאת בעונות הראשונות הוא ממש היה נוראי.
 

didalf

Well-known member
אבל ביולוגית הוא הבן של ורוניקה וקווין?
ביולוגית הוא הבן של קווין ואמא של ורוניקה.

כן, אבל ה"קללה" הייתה לפני האירוע הזה.
נו ואז עם השוטר זה עוד אחת לאוסף.

זה שהוא אמר שטרי היה בסדר אם הוא רק לא היה הומופוב וגזען ומכה.
וזה שהוא כעס על איאן והשווה טיפול בטרי לטיפול בו.
לא בסדר, אבא חצי סביר. והוא דיבר על אבא בשבילו, בשביל מיקי, לא לכל אחד מהאחים והבני דודים.
ומיקי הסבירה לך יפה מאד על איאן והטיפול בטרי אין לי כוח אליך.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
נו ואז עם השוטר זה עוד אחת לאוסף.
כן, אבל מה שאני אומר שזה מוזר שקבעו שיש "קללה" על סמך שני פעמים.
לא בסדר, אבא חצי סביר. והוא דיבר על אבא בשבילו, בשביל מיקי, לא לכל אחד מהאחים והבני דודים.
אם מבחינתו זה לא מרגיש פגיעה שהוא אונס את אחותו אז...
ומיקי הסבירה לך יפה מאד על איאן והטיפול בטרי אין לי כוח אליך.
היא הסבירה את זה ואמרה למה זה לא הגיוני ולכן זה מעצבן אותי.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני יודעת שאתה רובוט ולכן המוח הממוחשב שלך לא תופס את זה אבל רגשות זה דבר מוזר ומורכב שלפעמים עובד הפוך להגיון ורציונל קר.

אבל יותר ברצינות...
ברור שזה קשור לרגשות ולא הכל הגיוני. אבל אותו דבר בדיוק אפשר לומר לגבי זה שדבי נוטשת את הבת שלה ליום ועוזבת את החברה שלה, אבל אתן עדיין כועסות עליה על זה.
כלומר אפשר להבין שמשהו נובע מרגשות ועדיין לא לכעוס על הדמות על זה.
 
למעלה