שיטה נגד עין הרע

תור

New member
שיטה נגד עין הרע

טוב שמתי לב שהיו הודעות או הודעה(לא ממש זוכר) בנושא עין הרע ולכן החלטתי לשתף אתכם בשטיה עתיקת יומין שעברה אצלנו במשפחה דורות על גבי דורות...(אולי נשמע מפגר אך שימו לב מפני שהשיטה עובדת...) טוב: א)צריכים שני אנשים לביצוע ה..טקס כישוף או איך שלא תקראו לזה.. ב)מצרכים: ביצה,עיפרון,קערה,ומקום שזורם בו מים(לא בבית אלא מחוץ לו...אפשר אפילו ביוב אבל מחוץ לבית...) ג)זה הולך ככה: האדם שמבקש להוציע את העין יושב,מחזיק את הביצה והעיפרון ביד ואומר בליבו את כל האנשים שהוא מכיר(מהקרובים ביותר-משפחה חברים וכ'ו לרחוקים ביותר-מישהו שפגשתי בכנס או משהו...)כל פעם שאומרים בלב שם של אדם מציירם קו על הביצה(רצוי קווים קטנים שיהיה מספיק מקום...) לאחר מכן האיש(ראו הערה למטה)השני מחזיק את הביצה בשני עצבעותי בכיוונים מנוגדים-בראש ובתחתית(אין צורך בהפעלת לחץ).את הביצה מחזיקים מעל ראשו של המבקש ואת הקערה מתחת לביצה,סמוך לראש אך לא נוגע... לאחר מכן המבקש אומר את כל השמות שהזכיר בקול רם(לא חייב לפי הסדר המקורי),וכשיגיע השם של האיש שעשה לכם עין הרע(עם במכוון או לא),הביצה תשבר אל תוך הקערה ולאחר מכן העין תצא,תופסק או ביטוי אחר.. מה שמעניין הוא שאם תפעילו לחץ על ביצה משני צדדיה המנוגדים בדיוק כמו שהזכרתי למעלה תיווחכו שהביצה לא תשבר למרות שתפעילו עליה לחץ רב. את הקערה עם הביצה צריך לשפוך למקום שבו זורמים מים(ראה למעלה) לגבי ההערה-לא כל איש מסוגל לעשות את הטקס(האיש אשר מחזיק את הביצה)אצלנו רק סבתא שלי יכולה,אולי גם אני אך לא נותנים לי לנסות... אולי לסבתאלה יש כישרון מאגי אך זאת אני לא ידע... לכן לדעתי רובכם פה יוכלו לבצע את הטקס עם תוספות קלות(פתיחת מעגל וכ'ו) אך לא השמטות של חלקים או שינוי הסדר... (אני רק רוצה לציין שזו היא ההודע הארוכה ביותר שלי) תודה
 

SMOLANIT1

New member
מעניין...

גם סבתא שלי עושה משהו דומה, אבל היא אמרה לנו מפורשות לא לספר על זה לאף אחד... אז אני אאלץ לכבד את הבקשה שלה.
 

SMOLANIT1

New member
לא... :)

רק אמרתי שהיא עושה כישוף שכזה שעובר במשפחה שלנו מדור לדור... לא פירטתי אותו... ובמחשבה שניה, לסבתא אין אינטרנט... *חיוך מרושע*
 
למעלה