שיחת מוסך

שיחת מוסך

הנה לכם שיחה טלפונית, שהייתי עד לה, היום, במוסך: -מוסך רמי. -כן. -מה את רוצה? -ביי. -מה? -מה עם הדפים של אתמול. -ביי. -מה? -ביי. -מה? -כי ככה אני רוצה ואני קובעת. -ביי. -מה? -ביי. תא``י (ביי)
 

יערית

New member
אז מה היה לנו שם?

מצטט לטלפונים שכמותך, נו אז קישקשנו בטלפון, היא הבהירה את רצונה,אני את שלי, כן,אז מה? מה קרה?(אם תנועת יד שכזו) למה מה? יערית-שטויות זה קוד המשחק
 
למעלה