שיחת טלפון בין אסאד לבין ראש ממשלת ישראל

EmGee

New member
חינוך ילדים זה חלק מניהול משפחה

למה חינוך ילדים זה נגזרת לתפקוד כראש ממשלה?
 

Ja Tomer

New member
הוא הרי מחנך את ילדיו לפי תפיסת עולמו...

ולכן אפשר להבין מכך את תפיסת עולמו כראש ממשלה...
 

EmGee

New member
אז לפי מה שאתה טוען

כמו שביבי לא היה נאמן לאישתו, אז הוא לא יהיה נאמן למדינה.
 

Ja Tomer

New member
כן, זה הרי פועל יוצא ממה שאמרתי....

אני אוהב את הסקת המסקנות שלך.
 

EmGee

New member
זה בדיוק מה שאמרת

אמרת שתפיסת עולם בחיים הפרטיים קשורים לחלוטין באופן התפקודי מבחינה פוליטית. בתאכלס, שנינו יודעים שאם היה מדובר במקרה שמישהו שמייצג את דעתך היית אומר שאין כל קשר בין השנים וזה החיים הפרטיים שלו. בדיוק כמו הדוגמא של ביבי. ההבדל הוא שהמקרה של ביבי יותר חמור מסיבה פשוטה. ביבי בעצמו חטא, לעומת אולמרט שילדיו ואשתו חטאו.
 

snea

New member
מסכים איתך במאה אחוז.

מי שלא יכול להנהיג משפחה לא יוכל להנהיג מדינה? זה הכי שטויות שיכול להיות. דווקא אפשר להסתכל על העובדה שכל אחד מהילדים שלו הלך לכיוון אחר כעובדה חיובית, שמראה שאולמרט הוא אדם ליברלי שלא כופה על ילדיו את עולם ערכיו ונותן להם יד חופשית ודמוקרטית. אבל למה בכלל למה לעשות השלכות כאלה? הקשר בין חיי משפחה ובחירותיה לבין ראשות ממשלה רחוקים כל כך, וזה פשוט מגעיל לטעמי מה שעשו בקמפיין הבחירות למשפחתו (אולמרט, איפה הילדים שלך שירתו בצבא). ולא, ממש לא זכות הציבור לדעת.
 
חינוך להשתמטות זה ליברליות?

אתה לא רואה פה משהו רקוב שבניו של ראש ממשלת ישראל משתמטים, ואשתו פעילת שמאל קיצונית? הסמול לקח את המילה נאורות וליברליות, דרס מעך קמצץ' ויצא לו מה שיצא, התאים את המושגים לצרכיו. במקרה של אולמרט, כשלון חינוך בניו משליך גם על כישלון הנהגת במדינה.
 

snea

New member
חינוך להשתמטות? לא קצת הגזמנו?

איך אתה יודע מה קרה בתוך ארבעת הקירות של משפחת אולמרט? באמת נראה לך שהוא אמר לילדים שלו "תשתמטו מהצבא, זה טוב!"? אולי לילדים שלו היו מספיק קשיים נפשיים עד כדי חוסר גיוס או משהו? (אתה יודע, להיות לסבית זה לא קל לכולם, לדוגמה...). אני לא יודע מה היה שם, אני לא מתיימר לדעת. אף אחד מאיתנו לא סופר נני כאן וגם היא צריכה להיות כמה שבועות בבתים של אנשים כדי לייעץ להורים איך לחנך את ילדיהם. ואגב, אני מסכים איתך שהמילים ליברליות ונאורות התקבצו יחדיו למילה התנשאות וחוסר אכפתיות, אבל זה ממש לא המקרה הזה לטעמי. ומה זה כשלון חינוך בניו?? הגיוס הצבאי הוא הפקטור ל"כשלון" או "הצלחת" החינוך? ואם יש לו ילדים מוכשרים בטירוף, בני אדם נהדרים שתורמים לסביבתם ולחברתם ולא התגייסו לצבא, זה אומר שהם כשלון? ואולי הוא הצליח בחינוך ילדיו כי הוא חינך את ילדיו לעמוד על שלהם ולעשות את מה שיהיה להם טוב ולא לעמוד בלחצים חברתיים ולאומיים? אתה יכול להסתכל על דברים בצורה אחרת... ושוב, אין שום קשר בין חינוך ילדים להנהגת מדינה. זה שמיים וארץ.
 

EmGee

New member
עזוב

הבת שלו לסבית בגלל שהוא לא חינך אותה כראוי. אנשים כאן שונאים את אולמרט בגלל ההתנתקות וכל דבר שאפשר להגיד אליו הם אומרים. לליברמן יש ילד בן 20, הוא לא בצבא משום מה, אבל אף אחד לא מדבר על זה.
 
למעלה