m i c h a l i
New member
שיחה של יום חול
יסמין:אמא היום חגגנו לילדה בצהרון יום הולדת אני: נו יופי מזל טוב יסמין:אוףףף למה יום ההולדת שלי כל כך רחוק? אני: לא כל כך רחוק, זה באביב יסמין:איזה כייף לה שהיא חוגגת ראשונה אני: יש כאלה שיום ההולדת שלהם בקיץ באמצע החופש הגדול מסכנים יסמין: אמא הם לא מסכנים ! מסכנים זה כאלה שצריכים תרומות אני: מדביקה לה נשיקה על הלחי... את צודקת המציאות העצובה של החיים בארץ שלנו
יסמין:אמא היום חגגנו לילדה בצהרון יום הולדת אני: נו יופי מזל טוב יסמין:אוףףף למה יום ההולדת שלי כל כך רחוק? אני: לא כל כך רחוק, זה באביב יסמין:איזה כייף לה שהיא חוגגת ראשונה אני: יש כאלה שיום ההולדת שלהם בקיץ באמצע החופש הגדול מסכנים יסמין: אמא הם לא מסכנים ! מסכנים זה כאלה שצריכים תרומות אני: מדביקה לה נשיקה על הלחי... את צודקת המציאות העצובה של החיים בארץ שלנו