שיחה של יום חול

m i c h a l i

New member
שיחה של יום חול

יסמין:אמא היום חגגנו לילדה בצהרון יום הולדת אני: נו יופי מזל טוב יסמין:אוףףף למה יום ההולדת שלי כל כך רחוק? אני: לא כל כך רחוק, זה באביב יסמין:איזה כייף לה שהיא חוגגת ראשונה אני: יש כאלה שיום ההולדת שלהם בקיץ באמצע החופש הגדול מסכנים יסמין: אמא הם לא מסכנים ! מסכנים זה כאלה שצריכים תרומות אני: מדביקה לה נשיקה על הלחי... את צודקת המציאות העצובה של החיים בארץ שלנו
 
עם

כל העצב והצער על המצב....והפורז הזה והאמירות האטומות שלו(מדינה מרגיזה) ולמרות כל זאת אני מצדיעה לנסיכה.
על הבגרות, האיכפתיות, ההבנה. גדולה מהחיים. נשיקות וחיבוקים ממני לשתיכן, כי, עם אמא כמוך....איך יכול להיות אחרת?
 

אiסי

New member
איזו ילדה זאת

אני מאוהבת בה כבר מזמן
אחד גדול בשבילה
 
למעלה