שלום לכולם, יש לי שאלה לגבי מכוני שיזוף בת"א , האם יש למישהי המלצות, אני יודעת שזה לא בריא אבל אני ממש לבנה והיתי רוצה ללכת פעם אחת או פעמיים לפני החתונ המה לעשות לדעתי זה יותר יהיה יותר יפה עם השמלה אשמח לשמוע המלצות
יקירותיי!!!! כמו שהתמונות לא משקרות, המכון שווה כל שקל ומשזף מושלם וללא פגעים... שילמנו 470 ש"ח למנוי חודשי+קרמים במכון סי סאן בדיזנגוף סנטר! פרטים במסר אם בא לך.... ליאתי נשמתי גם משתזפת שם....