שיזוף

קושונית

New member
שיזוף

שלום לכולם, יש לי שאלה לגבי מכוני שיזוף בת"א , האם יש למישהי המלצות, אני יודעת שזה לא בריא אבל אני ממש לבנה והיתי רוצה ללכת פעם אחת או פעמיים לפני החתונ המה לעשות לדעתי זה יותר יהיה יותר יפה עם השמלה אשמח לשמוע המלצות
 

lulalo

New member
../images/Emo124.gif גב' טמיר

שאלה על שיזוף, איפה את???? חזרת או לר????
 

tutit23

New member
את יכולה לנסות את החומרים המשזפים

שיש בפארמים (לאנקום, לנקסטר, ד"ר פישר)- זה שיזוף ללא חשיפה בכלל, שדוהה בערך כעבור שבוע עד 10 ימים. אני לא ניסיתי אבל שמעתי שזה עובד יפה.
 
גברת זמיר!!!!! עונה....

יקירותיי!!!! כמו שהתמונות לא משקרות, המכון שווה כל שקל ומשזף מושלם וללא פגעים... שילמנו 470 ש"ח למנוי חודשי+קרמים במכון סי סאן בדיזנגוף סנטר! פרטים במסר אם בא לך.... ליאתי נשמתי גם משתזפת שם....
 
למעלה