גיוון זה תמיד טוב
אלון - תמיד חשוב לגוון, אבל מעבר לכך אני מוכן גם להביע את דעתי שייתכן ומסלול כפי שאתה מציע עדיף בשיוטי הנדיקפ על פני מסלול קדמית-מלאה הנותן עדיפות לסירות שיכולות ללכת יותר חד אבל לא יכולות להתבטא ברוח צד. שווה לנסות. מצד שני יש קצת בעיה עם מספר המצופים הנדרש והארגון הנדרש לזריקתם שעדיין מחכה לפתרון.