שיוט מועדון - 15 לינואר

מטש

New member
שיוט מועדון - 15 לינואר

לאחר תקופת שקטה יחסית הגיע הזמן לחדש את השיוטים, והפורום מכריז בזאת על שיוט מועדון ב- 15 לינואר מול מרינה הרצליה . ההשתתפות בשיוט ללא תשלום. סירות שמעונינות להשתתף מתבקשות להצטרף לשרשור הנ"ל. (ג'ין פאלאס בפנים)
 

מטש

New member
גיוון זה תמיד טוב

אלון - תמיד חשוב לגוון, אבל מעבר לכך אני מוכן גם להביע את דעתי שייתכן ומסלול כפי שאתה מציע עדיף בשיוטי הנדיקפ על פני מסלול קדמית-מלאה הנותן עדיפות לסירות שיכולות ללכת יותר חד אבל לא יכולות להתבטא ברוח צד. שווה לנסות. מצד שני יש קצת בעיה עם מספר המצופים הנדרש והארגון הנדרש לזריקתם שעדיין מחכה לפתרון.
 
למעלה