שיואו, איזו כתבה

הילהל

New member
../images/Emo45.gifותודה שקראת עד הסוף

לי לא היה כוח. בעלי אומר שהוא מזמן הפסיק לתהות "מה זה נותן לך". הוא כבר יודע כמה עזרה אמיתית קיבלתי מחברות וירטואליות.
 

lulyK

New member
בעיניי הכתבה בכלל לא צינית.

היא נקראת לי מאד "מבפנים". מזדהה מאד, עם הרע ועם המאד מאד מאד טוב.
 

גוליגל

New member
גם אני אהבתי את הכתבה

והיא מרגישה לי "פנימית" - יש שם ציטוטים שאני חושבת שקראתי בזמן אמיתי... (ודוקא לא מהמושכים שבהם
) והפסקה האחרונה, זו שענתש ציטטה, נכונה מבחינתי ב-100%. אם מישהו ישאל אותי מה אני עושה בפורומים, אולי אשלח לו את הלינק. למרות שיש במראה המדוייקת הזו גם משהו מביך.
 

אמיתמי

New member
דורית ../images/Emo24.gif

כל אחד יכול לתאר משהו שמישהו אחר עושה באופן ביקורתי ומרושע. כל דבר שתעשי, איך שאת מתלבשת, אוכלת, מדברת יכול להיות נושא לפארודיה של מישהו אחר. מה שחשוב זה איך את רואה את הדברים. יש בכתבה הזאת כל מיני דברים . לדעתי היא כתובה רע, למרות הנושא המעניין.
 
דווקא די הסכמתי

נראה לי שהכתבה משקפת לא רע מה שהולך ברוב פורומי ההורות הצעירה, היא דווקא מאוד לא מתנשאת ומאוד לא שופטת, אני בחיים לא הייתי מצליחה לשמור על אובייקטיביות כזאת, הייתי קופצת את שפתיי ונושכת אותן לסירוגין וזה לא היה עוזר. הסתייגות אחת, לדעתי הציטוטים שהיא הביאה בכתבה היו קצת יותר כנים מאשר רוב מה שנאי קוראת בפורומים האלה (אני גולשת רק בתפוז ולא מכירה פורומי הורות אחרים). אני מתכוונת בעיקר למה שהיא ציטטה בחלק הראשון, "העניין הזה של הילדים". גם בפורום שלנו שהוא הפתוח, האמיתי והאינטליגנטי מכולם לא יוצא לשמוע הרבה קיטורים בסגנון הזה. (טוב, אבל זה בגלל שהילדים שלנו מושלמים ולא מעצבנים, ברור, לא?
)
 

neta2

New member
כותבת הכתבה היא משתתפת

פעילה באחד הפורומים פה בתפוז (לא אסגיר) היא אשתו של מישהו שאני מאד מעריכה והיא בהחלט בעד. אני מסכימה וחושבת שנגעה בנקודות חשובות ונכונות.
 

פלגיה

New member
אוף, הפעם סקרנת אותי

אני די מסכימה עם הכתבה (למרות שיש דברים שנראים מוגזמים והם בכלל לא. היא כותבת על חיפוש המטפורות המתאימות לסיפור הלידה עוד בחדר הלידה. אני הייתי עדה לכמה לידות און ליין וירטואליות. המציאות עולה על כל דימיון)
 

tovim

New member
אני תיזמנתי את הלידה בשביל הפורום..

ובאמצע הצירים אמרתי לבעלי שישים לב לשעון כי אח"כ אני צריכה לכתוב הכל במדויק בפורום. היה בזה אלמנט של הסחת דעת הומוריסטית לדקה בתוך כל הכאב.
 

פלגיה

New member
../images/Emo6.gif

בפורום "הריון לאחר אובדן" היה זוג שהשתלט על המחשב בחדר לידה לצורך גלישה וקבלת עצות ואצבעות. עד שבאו וצעקו עליהם שזה לא מקובל. גם על הלידה שלי דיווחו בפורומים שהשתתפתי בהם באופן מיידי (ככה זה עם אחות גולשת ומכורה כמוני
)
 

נרי כ

New member
אני מאוד אהבתי את הכתבה.

שמתן בטח לב שלא מעט כתבות בעיתונים נשענות על מה שקורה בפורומים וחלקן לא מהססות להלעיג את הגולשים. כאן זה היה רחוק מזה. היה לי מוכר ואהוב ועדיין מרתק ומאוד אהבתי את העמדה שתפסה הכותבת (שמן הסתם נמצאת גם כאן, אז רציתי שתדעי:), עמדה של מבט חיצוני על משפחה אהובה, עם מידה גדושה של ביקורת ושל אמפתיה, ושותפות מלאה וגם הוקרת תודה.
 
אהבתי את התיאור שלך...

"עמדה של מבט חיצוני על משפחה אהובה, עם מידה גדושה של ביקורת ושל אמפתיה, ושותפות מלאה וגם הוקרת תודה" מאוד נכון.
 
דווקא אני לא ראיתי את זה כך

כל העובדות היו נכונות, כתבה כתובה היטב ומענינת אבל דווקא לא מעמדה של "מבט חיצוני על משפחה אהובה"... אלא יותר כמעין מחקר סוציולוגי על שבט "הקירמא" חוץ מכמה המשפטים האחרונים (מודה, לא קראתי
) לא נכתב שום דבר חיובי בכתבה כאילו שבט "הקירמא" מתנהג בצורה מאדדדד מוזרה אבל אל תדאגו ,בני השבט גם טובי לב
הכתבה מייחסת לפורום חשיבות מוגזמת, כל הגדרת האמהות תלויה בפורום. אני את כל ההחלטות שלי עשיתי לפני הפורום השהיה של שנה בבית עם הקטן אי ההנקה ההתפתחות של הילד שלי לא הושפעה מסקרים אני בסקאלת האמהות במקום לא רע אבל זה משהו שהתגבש אצלי עם הזמן ולא על סמך ההנקה שלא הנקתי, הלידה הטבעית שלא חוויתי...ואוי הברוך גם אפידורל היה בתמונה ממש התקשיתי לסווג את עצמי גם בסוגי הנשים שבפורום....האם אני מה"מחבקות"???
אני מחבקת די הרבה...אוי מיי גוד, אני מקווה שאני לא מ"ה-ן"...
יש לי עוד הרבה מה לכתוב, אבל אני אוותר כי אי אפשר להתווכח עם תחושות ועלתה לי מהכתבה הזאת בעיקר תחושה של ציניות והתנשאות ולבנות אחרות עלו תחושות אחרות לגמרי ומצד שני, הכתבה כתובה סוףףףףף מענינת, מרתקת שנונה (כותבת יקרה תעשי רפרש, קיבלת עוד מחמאה
) עובדה שרוב הכותבות נהנו ממנה רק שהיא תכתב אחרת מנקודות מבט שונות.... אגב, לכתבה הבאה קבלי רעיון "קליקות" בפורום...מקובלים/לא מקובלים..... פורומים "סגורים" לעומת פורומים "פתוחים" שיטות ה"הדחה" בפורומים "סגורים" "הגאוניות" מול האלו שמוסיפות את האייקון הזה-
 

אלית33

New member
עולם חדש נגלה לי

אני חייבת להודות שבאמת עולם חדש נגלה לי, אני אמא לשלושה ועד לקריאת כתבה מאלפת זו הייתי בטוחה שאני לבד בעולם. וראה זה פלא במהלך הקריאה הרגשתי כאילו משהו נכנס למחשבותי...ובלי לבקש רשות. התעודדתי מהרעיון שאני לא לבד. ושיש עוד נשים שחוות את שאני חווה. שמחתי לגלות שאני לא חריגה ולא יוצאת מן הכלל. והדבר הראשון שרציתי לעשות זה לרוץ למחשב ולחפש אותכן. למצוא את התמיכה שכל כך מדובר עליה ולדעתי באופן חיובי למדי. לא חשובים הדברים הקטנים כמו הציניות והקיצוניות, בשביל אחת כמוני ועוד הרבה אחרות כמוני המטרה הושגה. דבר אחד קשה לי להבין והוא מתי אתן מוצאות זמן פנוי לשבת מול המחשב ולעקוב אחר ההשתלשלויות. בתור אחת שרואה את זה בפעם הראשונה זה נראה לי בלאגן מוחלט. ובכל זאת, אני מקווה שאמצא את הזמן לשוב ולהתעדכן.
 

ornaok

New member
../images/Emo13.gifברוכה הבאה!

לאט לאט משתלטים על העניינים, ויש גם סכנת התמכרותשגומת לבלות פה כל דקה פנויה
 

פלגיה

New member
ברוכה הבאה

ההתחלה היא מבלבלת כי הכל נופל עליך בבת אחת. לאט לאט מתבייתים על האווירה, קולטים את ה"שמות" המוזרים, ואת האישיות שמאחוריהם. לאט לאט זה הופך מ"ניכנס פעם בשבוע" לפעם ביום, ול"נעיף מבט אולי משהו התחדש בשעה האחרונה מאז קראתי לאחרונה"
 
למעלה