שידורי השבוע

שידורי השבוע

FOX - מוקדם - טמפה - ניו אורלינס מאוחר - ג'איינטס - רדסקינס ESPN - ראמס-סיאטל (SNF) METV - ???
 

REDSKINS

New member
מוזר

ספרתי וזה המשחק העשירי של הרדסקינס שמשודר בארץ. כולל המשחקים שראיתי באינטרנט יוצא שלא ראיתי רק שלוש משחקים של הרדסקינס השנה: מול דיטריוט , סנט לואיס ודאלאס מלפני שבועיים. אני מקווה שאת משחקי הפלייאוף המעניינים ישדרו בFOX , אחרי שרואים פוטבול באיכות טובה קשה לראות פוטבול בMETV.
 
שידורי שבוע הבא

משחקי שבת (11:30 ו 3 בלילה) הם של NBC ולכן לרוב הם משודרים בארץ ב ESPN למרות שגם METV לעיתים משדרים אותם. משחקי ראשון (8 ו 11:15 בערב "כרגיל") הם של FOX ו CBS ואלה משודרים לרוב ב FOX ו/או METV בארץ. בכל מקרה, נראה שיהיה אפשרות לראות את כל 4 המשחקים לא ב METV. רק לא לשכוח להעביר בהפסקה ל METV כדי לראות את סיכום השבוע שעבר ב IFL ...
 

RoyBehar

New member
אני אשכרה שוקל להמשיך את הגיים פאס בפלייאוף

כל העונה לא ראיתי משחק אחד בMETV מההתחלה עד הסוף, כולל המשחקים של דנבר ששודרו שם והעדפתי לראות בגיי פאס. אני לא יודע אם אהיה מסוגל לסבול משחק שלם באיכות שנראית כאילו מישהו יושב עם מצלמה מול מסך אחר שמשדר את המשחק וגם המסך הזה הוא מאי שם בשנות ה-80.
 

laufgas

New member
אני גם אעשה ככל הנראה

גם כי יש לי הוט, גם כי אני מאוד אוהב את התוכניות ב-NFLN וגם כי מסיבה לא ברורה ראיתי פה שידורים (בכמה טלויזיות) ב-HD וזה נראה פחות טוב מאיך שזה נראה כשאני מחבר את המחשב לטלויזיה ב-HDMI.
 

PACK PACK

New member
גם אני הולך להרחיב לפלייאוף

אין מצב שאני חוזר לראות ב-METV.
 

roniway1

New member
אכן , המשחק העשירי של הרדסקינס

באפאלו היא הקבוצה היחידה שלא שודרה בטלוויזיה העונה. הג'טס היא הקבוצה ששודרה הכי הרבה - 14 שידורים.
 

Anfield

New member
מוזר שעוד לא כתבו שידורים בMETV

מקווה מאוד לגרין ביי-שיקאגו
 
למעלה