שיבוץ ילד לגן
שלום, בני נולד בא' טבת, התאריך העברי בו מחליפים שנתון. הוא שובץ השנה לטרום-טרום. מכיוון שהוא נולד ביום בו עוברים שנתון- ברור שהוא הכי גדול. יש ילדים שקטנים ממנו בכמעט שנה (עוד לא בני 3)- נראה לי קריטי בגיל הזה, מבחינת שפה והתפתחות. אני לא בטוחה אם הוא מתאים לטרום- לא סגורה לכאן או לכאן. נראה לי שהדבר שהכי הטריד אותי הוא האם תהיה לו סבלנות לשבת במפגש- כשהוא עם עצמו או עוד מישהו יש לו המון סבלנות וריכוז, אבל אני חושבת (שוב, לא נוכחתי ביותר מדי מפגשים כאלה) שיותר קשה לו להישאר מרוכז כשמדובר בקבוצה גדולה. ההתלבטות שלי היא האם לנסות להעביר אותו לטרום חובה עכשיו והנקודות להתחשבות הן כדלקמן: 1. האם "בעית" הקשב היא תלוית גיל ועדיף לחכות עוד שנה לפני שייכנס לטרום, או אולי זו בעיה אישית והיא לא תחלוף גם עוד שנה, ואז אין סיבה לא להעלות אותו. אני בכוונה משתמשת במונחים כאלה כדי להקצין, כי זו שאלה שעולה בי. 2. בגן טרום שאליו אני רוצה להעביר יש שני חברים טובים שלו מהגן הקודם- הם פשוט נולדו חודשיים לפניו ולכן בשנתון מעליו- יהיה לו יותר קל, אולי. עכשיו הוא עם ילדה אחת מהגן הקודם- מכיר אבל לא חברים כ"כ טובים. 3. היום הוא אמר לבעלי שהוא הכי גדול ואין לו עם מי לשחק כי כולם קטנים. לדעתי זו הרגשה שיש לתת לה משקל רב, תקנו אותי אם אני טועה. תודה.
שלום, בני נולד בא' טבת, התאריך העברי בו מחליפים שנתון. הוא שובץ השנה לטרום-טרום. מכיוון שהוא נולד ביום בו עוברים שנתון- ברור שהוא הכי גדול. יש ילדים שקטנים ממנו בכמעט שנה (עוד לא בני 3)- נראה לי קריטי בגיל הזה, מבחינת שפה והתפתחות. אני לא בטוחה אם הוא מתאים לטרום- לא סגורה לכאן או לכאן. נראה לי שהדבר שהכי הטריד אותי הוא האם תהיה לו סבלנות לשבת במפגש- כשהוא עם עצמו או עוד מישהו יש לו המון סבלנות וריכוז, אבל אני חושבת (שוב, לא נוכחתי ביותר מדי מפגשים כאלה) שיותר קשה לו להישאר מרוכז כשמדובר בקבוצה גדולה. ההתלבטות שלי היא האם לנסות להעביר אותו לטרום חובה עכשיו והנקודות להתחשבות הן כדלקמן: 1. האם "בעית" הקשב היא תלוית גיל ועדיף לחכות עוד שנה לפני שייכנס לטרום, או אולי זו בעיה אישית והיא לא תחלוף גם עוד שנה, ואז אין סיבה לא להעלות אותו. אני בכוונה משתמשת במונחים כאלה כדי להקצין, כי זו שאלה שעולה בי. 2. בגן טרום שאליו אני רוצה להעביר יש שני חברים טובים שלו מהגן הקודם- הם פשוט נולדו חודשיים לפניו ולכן בשנתון מעליו- יהיה לו יותר קל, אולי. עכשיו הוא עם ילדה אחת מהגן הקודם- מכיר אבל לא חברים כ"כ טובים. 3. היום הוא אמר לבעלי שהוא הכי גדול ואין לו עם מי לשחק כי כולם קטנים. לדעתי זו הרגשה שיש לתת לה משקל רב, תקנו אותי אם אני טועה. תודה.