במקרה הזה זה לא תופס
אתה הודעת באופן נחרץ ובניגוד לכל הגיון שלא היו מומחים והכל גחמה של פקידי האוצר. זה לא "העדר", זאת האשמה מאוד וחמורה שדורשת הוכחה הרבה יותר מהטיעון הדי-טריוויאלי שהיו מומחים, כמקובל.
במקרה הזה זה לא תופס
אתה הודעת באופן נחרץ ובניגוד לכל הגיון שלא היו מומחים והכל גחמה של פקידי האוצר. זה לא "העדר", זאת האשמה מאוד וחמורה שדורשת הוכחה הרבה יותר מהטיעון הדי-טריוויאלי שהיו מומחים, כמקובל.
נכון מאוד. עדיף שהרכב הפרטי יוגבל לטובת התח"צאני מבין ומכבד את הספק שלך ושל בני ואחרים כאן
אבל, אני לא ממש להוט לגבי הסגנון שכאן, והזלזול במקצועיוצ כל הרשויות באשר הן, וזאת הסיבה שנכנסתי לדיון. בהחלט מותר להטיל ספק בהחלטות ובשיקולים, ובטח שבאידיאולוגיה. איני חסיד גדול של הנגישות, כי אני חושב שהעדיפות צריכה להיות להוציא נהגים מרכבם הפרטי. עם כל הצער לגבי נכים, קשישים וכו', מיגור הנזק הסביבתי שנעשה על ידי הנהגים הפרטיים, ומתן חלופה סבירה ומהירה הוא העדיפות הראשונה. לכן, אני אוהב מטרו ופחות אוהב את הטראם. אבל מצד שני אני לא עיוור ליתרונות של הטראם, וגם איני טוען שכל המומחים בעולם טועים ואני צודק. אנחנו חיים בדמוקרטיה. מותר לך ואף מחובתך לצעוק אם אתה חושב שהשיקולים אינם נכונים, וגם רצוי מאוד שיהיו לך את הכלים לעשות זאת. כלומר, על נת"ע לשחרר את המסמכים עם כל החלופות לביקורת ציבורית, כפי שנעשה הדבר ברוב מדינות מערביות.
בטח, התכנית "נערכה מעצמה"...אין שום מומחים ושום תכנית
יש עיכוב של הפרוייקט ע"י פקידי האוצר ותו לא. באבן גבירול יש הצדקה לקו תחתי ואך ורק לקו תחתי, ללא שום קשר לשאלה אם בעתיד תהיה בניה נוספת אם לאו. די בנפח התנועה הנוכחי (ואף בהרבה פחות ממנו) להצדיק קו תחתי. לא ברור איפה הם אותם ה"מומחים" שבדקו ומצאו הצדקה לתוואי עילי. אם הם קיימים בכלל, נראה שמדובר בכפילים של "המומחה המוביל" גרונאו או "המומחה המוביל" פייטלסון.
אין תכנית, לכן היא לא נערכה מעצמהבטח, התכנית "נערכה מעצמה"...
היא הופיעה לה יש אין. כאילו שחברת נת"ע לא הייתה קיימת במשך כל השנים... קל מאוד לפסול הכל - זאת העמדה הכי נוחה. לעומת זאת קשה למתוח ביקרות עניינית ומנומקת.
בטח שיש. בנת"ע עורכים קודם את התכנית הבסיסיתאין תכנית, לכן היא לא נערכה מעצמה
כשפקידי האוצר באים ואומרים "אל תעשו קו תחתי, תעשו קו עילי ותתחילו אותו בצומת מעריב כי ככה מתחשק לנו" - זו לא תכנית. זו חסימה מכוונת של הפרוייקט שאין מאחוריה כל נימוק ענייני.
נו באמת...אין תכנית, לכן היא לא נערכה מעצמה
כשפקידי האוצר באים ואומרים "אל תעשו קו תחתי, תעשו קו עילי ותתחילו אותו בצומת מעריב כי ככה מתחשק לנו" - זו לא תכנית. זו חסימה מכוונת של הפרוייקט שאין מאחוריה כל נימוק ענייני.
יפה שאתה מתחמק מתשובה ענייניתמיהם - זאת שאלה שהיא לא ראויה כלל
ולא הוגנת.לא לי ולא לך אין תואר אקדמי בתחום, בניגוד לאותם מומחים. ולא, אני לא מדבר על פקידי האוצר... כי לא הם מכינים את התכניות, ולא הם שקדו על ניתוחים ועל תחזיות שהוכנו במסגרת פרוייקט הענק הזה, שאפשר רק להתפעל שדבר כזה בכל זאת מתבצע בארצנו הקטנה, אם כי באיחור רב. בטח שלא לתקוע מקלות בגלגלים בדיוק כפי שאותם פקידי אוצר ניסו לעשות בעבר. לגבי התוואי באבן גבירול, נדמה לי שכבר טחנו את הנושא הזה מספיק. אז קרה שבמקרה הספציפי הזה האוצר צדק... לא הייתה הצדקה לתוואי תחתי במלואו מבחינת הקיבולת. אבל כבר כתבתי, ואני חוזר שוב: במידה ותצא לפועל התכנית החדשה, שלפיה יהיה עיבוי של הבנייה באזור, וההכנסות תאפשרנה להקים קו תחתי - זה יהיה נהדר כי אז גם העירייה תהיה מרוצה, והיא תאפשר סוף-סוף להוציא לדרך פרוייקט שבעיקר היא עיכבה במשך שנים. קיבולתו של קו תחתי תהיה גדולה יותר, והבנייה הרוויה תאפשר גם להצדיק קיבולת כזו, וגם לכסות על עלויות הקמתו ותפעולו הגבוהות. וזה בניגוד מוחלט למה שהעירייה רצתה לעשות בעבר: להקים קו תחתי כי רק"ל במפלס הרחוב הייתה מצמצמת חלילה את אפשרותם של תושבי הרחוב, שלפחות בחלקם הגדול שייכים לקטגוריה מאוד מפונקת ובעלת השפעה גדולה גם בעירייה עצמה, להמשיך ולהשתמש אך ורק ברכביהם הפרטיים והרבה.
שטויות, וכבר עניתי לך על זה במרומז...יפה שאתה מתחמק מתשובה עניינית
אין לך מושג מי הם ה"מומחים" כי אין מומחים כאלה. את ה"תכניות" לקו העילי באבן גבירול (איוולת מוחלטת) הכינו פקידי אוצר חסרי מושג בתחבורה. מסך העשן לא יעזור לך כאן. הכל נחשף בפורום בכל הכתבות שהביא שבי הגדול בשרשורפלצת המפורסם. אתה גם סותר את עצמך: מצד אחד אומר שפקידי האוצר תקעו מקלות בגלגלים, ומצד שני טוען שהעיריה עיכבה את הפרוייקט. אולי תחליט? ואתה סותר את עצמך שוב: מצד אחד אומר שאין הצדקה לקו תחתי, ומצד שני אומר שאם יוקם קו תחתי זה יהיה "נהדר". אולי תחליט?
אתה שוב מתחמק מתשובה ענייניתשטויות, וכבר עניתי לך על זה במרומז...
עיין ערך "נת"ע". אהההההה, החברה דמיקולו הזאת...אין ספק, שרמת הדיון כאן עולה מיום ליום. "כל מה שלא ידוע לי, לא קיים: ועכשיו תוכיחו לי את ההיפך".
לא, אתה זה שמתחמק כרגיל...אתה שוב מתחמק מתשובה עניינית
מי הם אותם "מומחים"? ממה נובעת "מומחיותם"? היכן הנתונים עליהם התבססו, כביכול, ב"תכניתם"? היכן התכנית עצמה? על מה היא מבוססת? כיצד הם מסבירים את הכשלים הלוגיים החמורים ברעיון העוועים להפעיל רקו עילי באבן גבירול? אין לך תשובה לאף אחת מהשאלות, ולכן אתה נמנע בעקביות (כמו בשרשורפלצת) מלענות עליהן..
אתה שוב מתחמקלא, אתה זה שמתחמק כרגיל...
הסברתי שאין לשאלה ההזויה הזאת, "מיהם", שום קשר שנושא הנידון. ומי אתה שתשפוט את מידת מומחיתם? האם כבודו מומחה גדול יותר מכל אנשי נת"ע ביחד?...
צודק, צודק!אתה שוב מתחמק
ואני מניח שהסיבה שאתה מסרב לחשוף מי הם המומחים ומהי מומחיותם הינה שאתה יודע שאין מומחים כאלה, ואין כל בסיס לעמדתך. מעבר לכך, הצגתי לך (גם בתגובה הנוכחית וגם בשרשורים קודמים) סדרה ארוכה של שאלות ולא ענית על אף אחת מהן. כך שללא קשר לזהות המומחים, אין לך תשובות גם ליתר הנושאים.
ממשיך להתחמק....צודק, צודק!
הרי עניתי לך נת"ע, מת"ע! אבל את לא קולט, או מיתמם ומשקר? מחק את המיותר. זהו, הדיבור שלי איתך הסתיים. את ההרגל שלי לרב-שיח תרבותי לא אוכל לשנות, מצטער. אין לי שום כח לתרגילי ההטעיה. ואם תרצה, ניצחת! נת"ע לא ערכה שום תכניות, אין שם מומחים, חולדאי מלך ישראל.
אתה באמת חושב שחברה שתפקידה לתכנןממשיך להתחמק....
לא ענית על אף אחת מהשאלות. נת"ע היא חברה ממשלתית (דהיינו פקידים) ולא "מומחים". אם נת"ע שכרה מומחים, ואם הם אכן מומחים רלבנטיים, ואם המומחים קבעו שיש צורך בקו עילי ולא תחתי, ואם קביעתם הסתמכה על נתונים רלבנטיים - בבקשה, לחשוף הכל וללא הסתרה כלשהי, ואנו נקרא ונשפוט. כל עוד לא עשית זאת, כל מה שכתבת כאן הוא עורבא פרח.
איפה הם? מה שמותיהם?אתה באמת חושב שחברה שתפקידה לתכנן
מערכת הסעת המונים לא תעסיק מומחים? יכול להיות שאלה מומחים טיפשים במיוחד שלא מבינים כלום, אבל קשה לי להאמין שלא היו כאלה.
אני מניח שאם תפנה לנת"ע תקבל את הפרטיםאיפה הם? מה שמותיהם?
מהי מומחיותם? מה הם קבעו? היכן הממצאים שלהם? היכן המסקנות שלהם? על מה התבססו ?היכן הנתונים? מי קבע את הסטנדרטים לפיהם נגזרו המסקנות מהנתונים? כבר חודשים שאני שומע ממכם (אריק, אלן ואתה) המון המון תירוצים ושום עובדה מוצקה. ולא רק מכם: גם נת"ע, משרד התחבורה ומשרד האוצר לא פרסמו ולו עובדה אחת, נתון אחד, מחקר אחד שיצדיקו את תכנית ה"דמיקולו" (כתיאורו המדוייק של ד"ר הספל) שעל פניה "נהגתה" במוחו של מי שאינו מבין דבר וחצי דבר בתחבורה, לא היה מעולם בת"א וגם לא נסע מימיו בתח"צ.
לך לחברת "מסילות" ותשאל...ממשיך להתחמק....
לא ענית על אף אחת מהשאלות. נת"ע היא חברה ממשלתית (דהיינו פקידים) ולא "מומחים". אם נת"ע שכרה מומחים, ואם הם אכן מומחים רלבנטיים, ואם המומחים קבעו שיש צורך בקו עילי ולא תחתי, ואם קביעתם הסתמכה על נתונים רלבנטיים - בבקשה, לחשוף הכל וללא הסתרה כלשהי, ואנו נקרא ונשפוט. כל עוד לא עשית זאת, כל מה שכתבת כאן הוא עורבא פרח.
אתה שוב מתחמק
ואני מניח שהסיבה שאתה מסרב לחשוף מי הם המומחים ומהי מומחיותם הינה שאתה יודע שאין מומחים כאלה, ואין כל בסיס לעמדתך. מעבר לכך, הצגתי לך (גם בתגובה הנוכחית וגם בשרשורים קודמים) סדרה ארוכה של שאלות ולא ענית על אף אחת מהן. כך שללא קשר לזהות המומחים, אין לך תשובות גם ליתר הנושאים.
לדעתי לא ממש...דבריך מדוייקים להחריד !
אתה שוב מתחמק מתשובה עניינית
מי הם אותם "מומחים"? ממה נובעת "מומחיותם"? היכן הנתונים עליהם התבססו, כביכול, ב"תכניתם"? היכן התכנית עצמה? על מה היא מבוססת? כיצד הם מסבירים את הכשלים הלוגיים החמורים ברעיון העוועים להפעיל רקו עילי באבן גבירול? אין לך תשובה לאף אחת מהשאלות, ולכן אתה נמנע בעקביות (כמו בשרשורפלצת) מלענות עליהן..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.