שיא החוצפה

norco

New member
תודה על הסרטון, האיכות נראת טובה מאוד

לעמת זאת מעט גלישה, אבל אפשר להבין את הרעיון הכללי....

אני אצטרך לקבע את הראש בחופשה הקרובה שלי, וזו רק פעם שנייה שאני גולש
 

rendbend

New member
בדיוק, צריך לישר את הראש קדימה.

אגב, כשמחברים למוט לצילום עצמי אין רעידות ואז באמת יוצאת תמונה יפה.
 
זו איכות מעולה!!! הרבה יותר טוב מגו פרו!

גם הצבעים, גם החדות, גם התגובה לתזוזות וגם אין כמעט עיגול בקצוות.
 
למעלה