שיא החוצפה

norco

New member
הישראלים לא מפספסים הזדמנות לעקוץ...

זה ברור שכל מוצר זול מסין שמצליח, ישר תופסים עליו גל ומוכרים בכל אתרי ה"קופונים" למיניהם במחירים "חסרי תקדים" שלרוב מבדיקה קצרה יקרים בעשרות אחוזים ממה שניתן לקנות באופן עצמאי.

אבל, יש אנשים שמפחדים לעשות קנייה באינטרנט ודואגים לכך שיהיה מכס ומע"מ. עבור אנשים אלו זו יכולה להיות אופצייה טובה(חסית).

בכל אופן יש הרבה מוצרים שמאוד קרובים למחירים שנמכרים באיביי, לפעמים בהפרש של 5 עד 10 ש"ח. אם אתה מעדיף זמינות גבוה(משלוח של כמה ימים) אז אתה יכול להוסיף עוד 5 עד 10 ש"ח בשביל לקבל מהר יותר את המוצר.

אבל עניין האחריות, הגנה על הצרכן, כמו שיש באיביי כנראה שבארץ לא תקבל...

נ.ב
אני בכל אופן מרוצה שאני מכיר ויודע למצוא את הדילים הזולים למצרכים שעולים יקר בארץ וזול באיביי.
אומרים גם שבשנים האחרונות יש עלייה משמעותית של ישראלים שקונים באיביי, בצדק!
 

itamo

New member
הנה קישור. 83$ כולל משלוח לארץ מאיביי

נראית אחלה מצלמה, גם יש לה ביקורות טובות, הבעיות היחידות הן.
1) אין שלט רחוק ונראה לי די מעצבן לנסות לתפעל את המצלמה כאשר היא נמצאת על הקסדה.

2) סוללה נוספת מצאתי רק ב 99$!. כבר יותר זול לקנות 2 מצלמות.

הנה קישור לקניה למצלמה כולל כל המארזים, התושבות והתוספות שצריך.
 

rendbend

New member
תעשה פה חיפוש בפורום, כתבתי רבות על המצלמה

חסרונות שלה:
1. למרות המסך, בשמש קשה לראות מתי היא מצלמת(צריך לשייף את הפלסטיק של ה-CASE שיהיה דק יותר.
2. כל 35 דקות צילום המצלמה מפסיקה לצלם.(אין פתרון לזה ולא יהיה)
3. אין עדכונים עתידיים
4. כבדה, 100 גרם על הקסדה לא נוח.(כולל CASE)
 

itamo

New member
אני מבין שיש לך אותה, אפשר כמה שאלות ?

1. האם מגבלת הזמן קשורה למגבלה של קבצים עד לגודל של 4 ג'יגה שיש גם בדיסק או קי בFAT32 ?
בכל מקרה זה יכול לעצבן, אבל כמה מסלולים של יותר מ 35 דקות רצוף כבר יש ?
2. גו-פרו שוקלת 70 גרם, אני לא יודע כמה 30 גרם זה משמעותי.
3. איך מחברים את המצלמה לקסדה, זה עם מדבקה, זה מספיק חזק ?
4. זה לא מפריע שאין שלט רחוק וצריך לגשש אחרי הכפתורים על הקסדה ?
5. איך איכות הצילום שלה? בעיקר ייצוב התמונה בזמן הגלישה?
עם כל השאר אפשר להתפשר בשביל המחיר, אבל עם הצילום לא משהו אז אין מה לעשות.
 

rendbend

New member
בגדול זו מצלמה טובה מאוד

1. כן זה קשור(אבל היה ניתן להתגבר על זה ביצירת קובץ וידאו חדש ובכך להמשיך את הצילום מבלי להפסיק וחבל שאת זה היא לא יודעת לעשות)
2. משמעותי אם מחברים לקסדה.
3. ה-SJ1000 מגיע עם ארסנל חיבורים, זה הפלוס הרציני שלה. אף מצלמה בשוק לא מגיעה ככה)
4. לא, לחיצה אחת וזה מתחיל לצלם בלי הרבה חוכמות.
5. איכות הצילום טובה מאוד, יצוב תמונה אין.(להרבה מצלמות אין חוץ מהסוני)

ממה שנתקלתי כשגלשתי עם ה-SJ1000 כאשר היא בתוך הקייס, היה לי הצטברות עדים וזה לא היה טוב לוידאו מכיון שהיא אטומה.
כאשר אתה מצלם מתוך ה-CASE, אתה רואה את השוליים וזה נראה כאילו המצלמה בתוך צוללת(מודינג קטן ואתה מרחיב את העדשה)
ואחרון חביב, סאונד לא נשמע טוב כאשר המצלמה בתוך ה-CASE.

דעתי:
מסך ו-HDMI לא מעניינים אותי אז אני הייתי הולך על ה-MOBIUS.
שוקלת 40 גרם, קטנה, מצלמת עד שכרטיס הזכרון נגמר ואיכות גבוהה יותר מאשר הגו פרו וחבריה(youtube ב- MOBIUS VS GO PRO ותראה הבדל)
וגם עדיין מקבלת עדכונים מהמפתח. מחיר 68$.
 

itamo

New member
שאלות לגבי המוביוס

1. היא מגיעה ללא קייס, והחיבורים לכרטיס זיכרון וה USB נראים חשופים, אין סכנה שהם יתמלאו בשלג וירטבו ?

2. לא הצלחתי למצוא לה סוללה חלופית והסוללה שלה די חלשה 500mah וקראתי איפשהו שהיא מספיקה לכ 80 דקות של צילום, אז אחרי 80 דקות של עבודה כבר אין מה לעשות עם המצלמה, כי אי אפשר להחליף לה סוללה ?

3. איך היא מתחברת לקסדה ?
 

rendbend

New member
תשובות:

1. עדיין היצרן לא מייצר קייס יעודי למצלמה לכן עשיתי מודינג קטן, רכשתי קייס של:
http://www.ebay.com/itm/111109829258?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

ושיפצרתי אותו שיתאים למצלמה, מבנה, כפתורים וכו...
אי אפשר לצלול איתו אבל הוא יגן משלג בצורה מספקת.

2. הסוללה מחזיקה שעה וחצי בתנאים רגילים ואולי פחות בתנאי טמפ' נמוכים יותר לכן הזמנתי POWERBANK שאותו ניתן לחבר באופן ישיר
למכשיר.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1904559

3. עם הארסנל רצועות, מדבקות וחיבורים שקיבלתי מה-SJ1000 בינהם יש גם חיבור למצלמה שנראה ככה:
http://www.ebay.com/itm/Bike-Bicycl...106?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f2e0326ba

הוא מתחבר גם עם מדבקה וגם עם רצועות, במידה ויש לך חורי אוורור בקסדה למעלה, הרצועות נכנסות פנימה ומחזקות את החיבור לקסדה.
אבל גם רק דבק מספיק, המצלמה קלה מאוד והחיבור דבק מספיק חזק.
 

itamo

New member
אם כך...

קשה להחליט

- למוביוס אין קייס ייעודי שאטום למים וצריך לשפצר משהו, נראה שאתה עשית עבודה מדהימה, אבל אני מעדיף משהו ייעודי מוכן.

- אבל מצד שני ל SJ1000 יש קייס עם הצטברות של אדים ופתח קטן מידי לעדשה.
 

norco

New member
הצטברות אדים נובעת מהתחממות, מה שהמוביוס...

ידועה לשמיצה בו.

אני מניח שאם לא היה עושה את השפצור שאינו אטום, גם אצלו היו מצטברים אדים.

נ.ב
redbend נשמח לסרטון דוגמא לראות איך יצא, גם בsj1000 ובמיוחד במוביוס.
 

rendbend

New member
ב-SJ1000 היה הצטברות אדים

חור קטן למעלה היה מנדף את האדים החוצה.
מנסה לעלות דוגמית.
 

norco

New member


 
למעלה