מיכתב פרידה1
New member
שטות
למיכל יקירתי אני יתחיל בזה שהייתה לנו שנה נהדרת ביחד ועברנו תקופה נהדרת ביחד,היו לנו עליות ומורדות,זמנים יפים וזמנים יפים לא פחות,איתך אני מרגיש מצוין וטוב לי וכיף לי להיות איתך בכל דקה שאני איתך, בתחילת הקשר שלנו היה לנו כמו גן עדן, והכל היה ורוד- היה לנו נהדר . אני חייב להגיד שבחצי שנה הראשונה שלנו אהבתי אותך והיית הכל בשבילי ,ואז שינויים התחילו להתחולל בתוכי ,שינויים שלי אין הסבר ולא יודע איך להגדיר אותם,האהבה שלי אלייך פחתה אך עדיין נשארה להבה ועדיין נשארה טיפת אור להאיר את שנינו האור הזה לא כבה גם כשנפרדנו לתקופה ממושכת, ותמיד היית שם, במחשבות שלי ,ונשארת שם ולא זזת ותמיד התעניינתי בך ולא הרפתי ממך (אולי בעצם הייתי צריך להרפות?) . ואז הגיע היום שחזרנו להיות ביחד ושוב חזר הכיף. אז רוח שטות הפרידה בננו בפעם האחרונה, השטות שלי –מה שניקרא בגידה פגעה בך מאוד ,אני מבין שפגעתי בך בצורה ממש ממש בלתי נסלחת ולא מגיע לך שתיפגעי ככה ,אבל אני לא חשבתי על זה באותו רגע והמשכתי במעשי , ניסיתי להסתיר את זה ממך אבל המצפון שלי לא נתן לי לעשות את זה וסיפרתי לך , והבנתי באותו רגע כמה פגעתי בך ולמרות זאת את סלחת לי . ל מה ל מ ה-למה סלחת לי למה העברת את זה ,(למרות שגם אני הייתי סולח),והמשכנו כרגיל כאילו כלום לא קרה שרון היפה שלי-אני לא רוצה לפגוע בך ,אני לא יכול להבטיח לך שום דבר ,ואינני יכול לתת לך לספוג עוד מהלומה כזאת כי אני יודע שהיא תבוא, מה לעשות- אני טיפוס כזה כנראה ,מניאק לא מתחשב ,או לא יודע מה, בכל אופן ,אני ממש לא יכול לעשות לך את זה פעם שניה ולמרות שאני אומר את זה אני יודע שאולי זה יקרה . אני חושב שיהיה טוב לשננו להיות לבד ולסדר לעצמנו את החיים כמו שאנחנו רוצים אותם בלי ספקות ובלי חששות ללכת עם מה שטוב לך . בתקופה האחרונה נהיו לי ים ספקות וים חששות בקשר אלינו, כאילו לאן אנחנו הולכים ביחד,ומה המטרה הסופית ,לא שאני מדבר על חתונה , אבל אנחנו לא נוביל להיות משהו מאוחד בסופו של דבר- את יודעת את זה יותר טוב ממני אני חושב . אני לא יודע מה תהייה התגובה שלך למכתב הזה ואיך תרגישי כשתיראי אותו אחרי השיחה שלנו. הפרידה הסופית הזאת תעשה טוב לשננו אני חושב ותיקח אותנו למקומות חדשים שלא היינו בהם ,אני מקווה בכל אופן. קבלי את המכתב הזה בהבנה ותמיד תיזכרי את הרגעים שלנו . רגעים שאני לא ישכח בכל אופן!!!! אוהב תמיד !!!!!!! רמי.
למיכל יקירתי אני יתחיל בזה שהייתה לנו שנה נהדרת ביחד ועברנו תקופה נהדרת ביחד,היו לנו עליות ומורדות,זמנים יפים וזמנים יפים לא פחות,איתך אני מרגיש מצוין וטוב לי וכיף לי להיות איתך בכל דקה שאני איתך, בתחילת הקשר שלנו היה לנו כמו גן עדן, והכל היה ורוד- היה לנו נהדר . אני חייב להגיד שבחצי שנה הראשונה שלנו אהבתי אותך והיית הכל בשבילי ,ואז שינויים התחילו להתחולל בתוכי ,שינויים שלי אין הסבר ולא יודע איך להגדיר אותם,האהבה שלי אלייך פחתה אך עדיין נשארה להבה ועדיין נשארה טיפת אור להאיר את שנינו האור הזה לא כבה גם כשנפרדנו לתקופה ממושכת, ותמיד היית שם, במחשבות שלי ,ונשארת שם ולא זזת ותמיד התעניינתי בך ולא הרפתי ממך (אולי בעצם הייתי צריך להרפות?) . ואז הגיע היום שחזרנו להיות ביחד ושוב חזר הכיף. אז רוח שטות הפרידה בננו בפעם האחרונה, השטות שלי –מה שניקרא בגידה פגעה בך מאוד ,אני מבין שפגעתי בך בצורה ממש ממש בלתי נסלחת ולא מגיע לך שתיפגעי ככה ,אבל אני לא חשבתי על זה באותו רגע והמשכתי במעשי , ניסיתי להסתיר את זה ממך אבל המצפון שלי לא נתן לי לעשות את זה וסיפרתי לך , והבנתי באותו רגע כמה פגעתי בך ולמרות זאת את סלחת לי . ל מה ל מ ה-למה סלחת לי למה העברת את זה ,(למרות שגם אני הייתי סולח),והמשכנו כרגיל כאילו כלום לא קרה שרון היפה שלי-אני לא רוצה לפגוע בך ,אני לא יכול להבטיח לך שום דבר ,ואינני יכול לתת לך לספוג עוד מהלומה כזאת כי אני יודע שהיא תבוא, מה לעשות- אני טיפוס כזה כנראה ,מניאק לא מתחשב ,או לא יודע מה, בכל אופן ,אני ממש לא יכול לעשות לך את זה פעם שניה ולמרות שאני אומר את זה אני יודע שאולי זה יקרה . אני חושב שיהיה טוב לשננו להיות לבד ולסדר לעצמנו את החיים כמו שאנחנו רוצים אותם בלי ספקות ובלי חששות ללכת עם מה שטוב לך . בתקופה האחרונה נהיו לי ים ספקות וים חששות בקשר אלינו, כאילו לאן אנחנו הולכים ביחד,ומה המטרה הסופית ,לא שאני מדבר על חתונה , אבל אנחנו לא נוביל להיות משהו מאוחד בסופו של דבר- את יודעת את זה יותר טוב ממני אני חושב . אני לא יודע מה תהייה התגובה שלך למכתב הזה ואיך תרגישי כשתיראי אותו אחרי השיחה שלנו. הפרידה הסופית הזאת תעשה טוב לשננו אני חושב ותיקח אותנו למקומות חדשים שלא היינו בהם ,אני מקווה בכל אופן. קבלי את המכתב הזה בהבנה ותמיד תיזכרי את הרגעים שלנו . רגעים שאני לא ישכח בכל אופן!!!! אוהב תמיד !!!!!!! רמי.