שחררי קצת את הרסן אני מצטער על בורותי אבל.... מי שיכול לעזור תודה
א איש המלחייה לנצח New member 23/1/03 #1 שחררי קצת את הרסן אני מצטער על בורותי אבל.... מי שיכול לעזור תודה