שחרקה, בוא שניה...
כשקמת ואיימת שאתה עוזב את הפורום, והרבה אנשים עשו לך את הריקוד הקטן של "לאא!!!! שחר!!! תישארררררררר!!!!", אני אמרתי לך "לך לשלום, ותעשה בדק בית". נראה לי שאחרי מה שכתבת היום, אותם אנשים ששלחו לי מסרים דיסקרטיים של "כל הכבוד שאמרת לו, גם אני רציתי אבל לא היה לי נעים ממנו אז שלחתי הודעה שישאר" כבר לא ישלחו לך הודעה כזו. מקדימה את הסצינה הבאה שלך. אל תדאגו, הוא עוד יחזור.
כשקמת ואיימת שאתה עוזב את הפורום, והרבה אנשים עשו לך את הריקוד הקטן של "לאא!!!! שחר!!! תישארררררררר!!!!", אני אמרתי לך "לך לשלום, ותעשה בדק בית". נראה לי שאחרי מה שכתבת היום, אותם אנשים ששלחו לי מסרים דיסקרטיים של "כל הכבוד שאמרת לו, גם אני רציתי אבל לא היה לי נעים ממנו אז שלחתי הודעה שישאר" כבר לא ישלחו לך הודעה כזו. מקדימה את הסצינה הבאה שלך. אל תדאגו, הוא עוד יחזור.