שחרור מגיהנום של פעם

a_duck

New member
עצה...

אני מניח שאתה לא סתם כותב שיר על אבדון, שטן בלה בלה בלה...ויש משהו שמסתתר מאחורי זה...אז אולי תכתוב גם את ה"פירוש" של השיר ואנשים לא יגידו שיש לך כתיבה ילדותית...
 

קספר

New member
תפסת את הרעיון..

חצי מהאנשים פה חושבים שרשמתי את השיר הזה מהדמיון. אולי הם חושבים שכנראה לא ליטפו אותי מספיק שהייתי קטן או שהחברה שלי עזבה אותי לא מזמן. וובכן בולשיט.. זה משהו הרבה יותר עמוק והסברתי את זה פעם כאן.. אתה כנראה הבנת את זה ברווז. כנראה שאתה עושה בדיוק כמוני. לא רק קורא לירקס של שירים כמו מכונה אלא מנסה להבין מה מאחורי זה אם יש משהו מאחורי זה..
 

holywood

New member
אתה לא חושב...

שעם הוא או כל בן אדם אחר ירשום את הפרוש לשיר זה יהרוס את כל השיר?
 

SMILE 4 NOTHING

New member
שיר יפה!איזה ילדותי,ואיזה נעליים!!

אבל אני לא סגורה אם הבנתי ת´משמעות שמאחורי הדברים. מה שהבנתי-אהבתי! אני גם אוהבת את העובדה שיש לך סגנון כתיבה. עלה והצלח...חחחחחחח...
 
קודם כל...

לגביי כל הקישקושים על זה שהשיר צריך להיות באנגלית- אני דיי משוכנע שהתגובה הזו נכתבה ע"י מישהו בעל ניסיון עני בשירה הגובל בפואמות המגוחכות-אפלות-משהו של מיודענו מרלין מנסון. אין טעם להפנים את דעתו לטעמי. שנית, השיר מאוד יומרני. שוב- זו דעתי האישית בלבד. השיר שלך נכתב עקב ניסיון אישי, כמו שאמרת- לא גלובלי. לכן אני לא יכול להתחבר אליו. מה גם שהביטויים כמו "קרנבל של רוע" ומוטיב חוזר ונשנה של השורש א.פ.ל הורידו מערכו של השיר שבדיוק עקב השימוש המופרז לטעמי בביטויים הנ"ל הפך להתיימרות ליצירת משהו עמוק ונשגב מהבנתנו ה"ילדותית". בקיצור, מה שניסיתי להגיד בפיסקה האחרונה הוא שמפני שהיצירה שלך התיימרה להיות אפלה וכואבת ומפני שאני אישית לא נקשרתי אליה, היא הפכה לילדותית בעיני. אם זו אכן שירה אישית שאין לנו את האמצעים להבין ולהתקשר אלייה, הפורום הכללי הזה לא היה המקום המתאים לפרסם אותה בו. עם זאת, תמשיך לכתוב. יצירתיות תמיד ברוכה תהיה.
 

קספר

New member
אתה צודק

קבלתי והפנמתי. ונכון השיר הזה נובע מכאב אישי עמוק. אולי חלקכם לא תבינו את אותו כאב.רק אם תעברו אותו בעצמכם. ואני לא מאחל לאף אחד את זה. בקשר לאפל אתה גם צודק.אולי באנגלית ניתן למצוא תחבירים אחרים. אבל זה כבר נושא לויכוח על טעם וככה אתה רואה את זה. עקרונית קלעת בול כמו הברווז.. ובקשר למה שאותו חבר אמר על העניין ששיר כזה צריך להיות באנגלית זה לא כל כך נורא..עדיין דעה שלו.. רק הרגיז אותי שהוא תפס עלי תחת.זה הכל
 

November rain

New member
אממ..

תרשה לי להביע הזדהות מסוימת ביחס לשיר... אין ספק שדבריך נכתבו עקב דברים אישיים שחווית ועל כן אנשים לא מבינים ואף מביעים זלזול. בתור אחד שכותב גם ( ומפרסם, רק לא פה, כי אני ממש לא חושב שזה המקום, ונראה לי שכבר הבנת את זה ) אני חושב שהבעת מצוין את מה שניסית. אני לא בטוח שהבנתי לגמרי הכל, ואני גם לא יכול, כי זה דברים שאתה עברת, מה שכן, אני פירשתי את השיר לאור דברים שאני עצמי עברתי ועל כן תרשה לי לומר שהשיר מעביר את ההרגשה בצורה טובה וכתוב יפה.
 

holywood

New member
שני דברים...

לא צריך את התחת שלך וממש לא רוצה ליתפוס אותו בשום צורה שהיא. ודבר שני, לא אמרתי שצ-ר-י-ך לתרגם את השיר לאנגלית רק אמרתי שכדי לנסות. אני לא חושב שזה חכם להגיד לי שאני לא מבין בשירה (לא שאתה אמרת) אחרי הכל אתם לא מכירים אותי, אבל לפי דעתי השיר לא משהו.
 

קספר

New member
שני דברים הוליווד

לתפוס תחת לא הכוונה לתפוס את התחת שלי.. תאמין לי שאני לא חושק במין הגברי בשום צורה ואם חשבת שהתכוונתי למשהו הומואי אז חביבי אתה בצרות.. לתפוס תחת=בסלנג צבאי להרים את האף ודבר שני תודה על הביקורת גם אם היא נאמרה ברמה של תת ביוב ושוב דעה שלך ואני אשמח אם תגיב פעם הבאה
 

holywood

New member
נו באמת..

אתה יודע שהסברתי את המושג "לתפוס תחת" בהומור. את הביקורת הבאה שלי אני ארשום רק אם היא תיהיה טובה, אני חושב שזה יחסוך לכולנו צרות.
 

קספר

New member
ממממ

תראה אחי תרשום מה בא לך.. הפנמתי חלק ממה שאמרת לא אמרתי שמה שאמרת זה לא נכון יכול להיות שאתה צודק ויכול להיות שלא אני לא אגיד לך מה לרשום..
 

holywood

New member
יש ויש...

למה את חושבת שרק ביגלל שהביקורת שלי שלילית אז לא צריך להפנים אותה? ואיך את יודעת שיש לי ניסיון עני בשירה? במיוחד הצחיק אותי הקטע "בפואמות המגוחכות-אפלות". מה את מכירה אותי? ואיך בדיוק מנסון הגיע לפה? מה השם שלי אומר לך הכל?
 
תראה...

יש ביקורת ויש ביקורת. וה"ביקורת" שלך הייתה פשוט ניסיון לפגוע. לדעתי אתה הצגת את עצמך כבחור הרבה יותר ילדותי מכל "משורר" (וזו לא התייחסות לקספר מיודענו) שכותב בעיברית שירים על כמה שרע לנו בחיים וכמה שאנחנו מחכים למוות. הביקורת שלך נכתבה רק כדי לפגוע ולפסול אז אל תתיימר להיות מבקר שדעתו במקרה שלילית כי גם ביקורת שלילית צריכה להיות מנומקת ומנוסחת בטאקט גם אם הוא מינימלי. וכמה שזה לא ממנהגי להתעכב על נושאים טריוויאלים כמו דיקדוק ואיות עיברי, הנחתי שאין לך ניסיון רב בשירה כי רוב בעלי ניסיון קביל בספרות יודעים מה ההבדל בין "אם" ל"עם" -> לתשומת לב שוכני הפורום.
 

holywood

New member
מכל שגיעות הכתיב שלי מצאת רק אחת?

יש הבדל בין ואיות עיברי (לא הצד החזק שלי) לבין כתיבת שירים, ולא סתם שירים שירים שזוכים להיתפרסם במקומון מכובד כמו "השבוע בנתניה". לא שזה אומר משהו על השירים שלי, אחרי הכל זה רק מקומון. אני הבן אדם האחרון שינסה ליפגוע במישהו סתם כך, לביקורת שלי יש בסיס והוא פשוט מאוד, אני לא אהבתי את השיר והוא נישמע לי ילדותי.
 

holywood

New member
ממטומטם, לחומר ולדפוק...../images/Emo6.gif

אני מרגיש את האהבה כלפי. לפי ההודעות שלך אפשר להבין שאתה לא מי יודע מה גאון.
 
פשש סלבריטי :)

תראה, לא באתי לתקוף אותך.. פשוט ציינתי שיש דרכים יותר נעימות ומתורבתות להעביר ביקורת.
 

epitaph

New member
אממ אממ...

אני אחלק חתימות (והקטנוניות בשמיים). מקווה שההדגשה תצא כמו שצריך...
 
למעלה