שחרור מגיהנום של פעם

קספר

New member
שחרור מגיהנום של פעם

מוקדש ל Smile For Nothing ולכל מי שרוצה להגיב או סתם להגיד מה הוא חושב.. =================================== תנסה להרגיש את הנצח החולף בין עיניך התמימות איך שהטוב הענוג והאולטימטיבי יוצא למסע של כל הזמנים בחיפוש אחר מדריך לשערי התופת ניצב לו כנגד האמת המרה חיפוש מתמיד אחר מזור ומחסה-לא נראה עוד בצורה כזו לעולם קרנבל של רוע פושט לעיר-לבושי מסיכות מחייכות הגיע העת לסוף לאבדון החיוך המזוייף שלהם לא נם אני רוצה חופש תמידי של נחת הלוואי ויקחוני עתה לנצח נצחים מופגז מכל מקום מכוכב הגיהנום מנסה לעמוד מה לכל השדים אחז בי רוצה עטיפה כסופה וקרה של שנאה יוקדת אשר תנקה בי כל שבב של טעות אנושית תקווה לטוב היא טעות שתיקח את אותה אנושות לתחתית שחורה תביט בה איך היא אופפת את כפות רגליך מוכנה לבלוע אותך איך הרוע מאגרף את גופך והאופל לוחש לך דרך צלחה אם רק היית שומע-אני כבר שמעתי אולם אני רק מתלמד בעולם של רוע רוצה להנות מנצח תמידי כשחיוך מזוייף על פני רחוק מפגעי האנושות המתרקבת משוחרר מגיהנום של פעם רחוק מכל פגע רגשי ויהי מה קרוב לנציב קרח צורב נצח אחד ארוך אליו אני מתרפק לצאת למסע של כל הזמנים קרנבל של רוע פשט על העיר האבדון יגיע לתקופה אחרת את אותו חופש תמידי שרבים רוצים לדעת נותרתי אני כדי להמשיך לחשוק נאחז בשבבי תקווה לימים רעים יותר מנסה להתעלם מכל שמץ של טוב למען יקחוני לעולם שכולו נצח למסע נטול רגש וכל חן אנושי נוצר את הרגע מייחל את הרגע שבו אקבל נשיקה קטלנית מלטפת ====================================
 

holywood

New member
אין פורום שירים בשביל זה?

ועם אתה רוצה שאנשים יתיחסו אליך ברצינות אז תרגם את השירים לאנגלית כי עכשיו זה נישמע כמו משהו שילד בן 12 כתב.
 

BlackShadow

New member
מה? מה הקשר לעזאזל?

בגלל שזה בעברית אז נשמע ילדותי ואם הוא יתרגם לאנגלית זה ישמע יותר טוב?
 

holywood

New member
הי אני מנסה להיות נחמד לבן אדם.

להגיד לו שעוד יש לו סיכוי, שינסה לתרגם לאנגלית ינסה משהו ליפני שהוא שולח יד בנפשו. ואתה בא לפה ומנפץ לו את הפנטזיה. אוקיי אתה צודק אין לבן אדם קישרון ולא משנה מה הוא יעשה הוא אפס! זה יותר טוב. אני אפילו לא יודע עם זה אתה או את!
 

BlackShadow

New member
אל תכניס לי מילים לפה

לא אמרתי כלום בנוגע לשיר עצמו, הגבתי לתגובה שלךץ
 

OPERATi0N_iVY

New member
כן...אתה חייב לתרגם את זה לדעתי....

כי עכשיו זה באמת נשמע כמו איזה חיבור של ילד בכיתה ו´ בעיתון בית הספר בעקבות פיגועים או משהו...
 

angel.

New member
אתה ממש טועים זה שיר מדהים!

ומזה השטויות האלו של האנגלית?! מה זה יהפוך אותו לשיר יותר טוב? זה השיר זה המילים יהיה אותו תרגום אותה משמעות ולא משנה באיזה שפה זה שיר זה שיר!
 

theAMP

New member
אף אחד פה לא טועה או צודק...

אי אפשר לסכם את זה בעובדה שחלק אהבו וחלק לא? מה זו הפנאטיות הזאת... ממתי קיים כזה דבר בעולם טוב או לא טוב? מה נהיה אתכם? אתם באמת עד כדי כך יהירים כדי לחשוב שיש אמת אחת לכל? ובנוסף לכך, לחשוב שזו האמת בה אתם מאמינים? מתי נהיתם דוסים? בקיצור או יותר בפשטות: זה שיר. זו אומנות. רק בגלל שאתם חסרי יכולת או רצון ליצור לא אומר שאתם צריכים להשליך את זה על השעיר לעזאזל הראשון שאתם רואים. אם לא אהבתם, תגידו שלא אהבתם. די כבר... תתבגרו ינעל אחותכם... (עורך הדין של theAMP מעוניין להדגיש כי הנ"ל עושה שבת בצבא, בבידוד כמעט טוטאלי, ולכן נוטה להפריז ולהקצין בהתבטאויותיו כי הוא חושב שמיאיזושהיא סיבה זה יעביר לו את הזמן בצורה יותר מעניינת. אתכם הסליחה. איתי... אף אחד)
 

stars

New member
אני מאוד אהבתי...

"מייחל את הרגע שבו אקבל.." הסוף מאוד יפה... אני מקווה שתלחין את זה והלחן יהיה בהתאם... אם אתה מלחין את זה תפרסם פה
 

Necrophil

New member
דווקא שיר טוב... ברפרוף..

מה הקשר אגב לכך ששיר הוא לא טוב בגלל שהוא לא באנגלית? המטומטם שכתב את זה צריך ללכת לפינה, הוא בטח לא יכול ליצור שיר מלא דימויים ומנוסח היטב באנגלית, סתם אנגלית עושה עליו רושם, נו טוב הוא עוד לא עשה בגרות באנגלית בכלל. לכתוב בשפת האם זה תמיד יותר טוב, יותר אמין, יותר מצלצל.
 

holywood

New member
אתה מדבר עלי?

למי בדיוק אתה מפנה את המילה "מטומטם"?
 

קספר

New member
אליך י´חמור..

אתה מספיק היית "חכם" כדי לגמור אותי ולא מספיק "חכם" להבין שהיא (ליתר דיוק) התכוונה אליך.. תבין משהו דעה פרטית שלך אבל לא כל שיר מטאל חייב להיות באנגלית ואם מתרגמים אותו אז כן הוא נשמע יותר טוב וגם אז לא תמיד..
 

holywood

New member
אוקיי.

הממ...חמור, כבר יש היתקדמות ממטומטם. בכל מיקרה, השירים שלך הם לא משהו (בלשון עדינה) לא משנה באיזה שפה. ובמיוחד שלא בעברית. ועם את לא רצית שאני "יגמור" אותך אז למה פירסמת שיר כל כך ילדותי? ועוד רצית לדעת מה אנשים חושבים. בקיצור עתיד בשירה אין לך, אולי תנסה שירי ילדים?
 

קספר

New member
יש התקדמות ממטומטם?

תגיד אתה צוחק? מה ההבדל בין חמור למטומטם? לא אמרתי שאני לא רוצה שאנשים יגידו מה הם חושבים. אבל כשםשלא תשים בשיר מילים כמו "אני רוצה למות לעזעזל!" כדי שזה לא ישמע ילדותי אתה תשים משהו יותר מעודן. וכך גם התגובה שלך. אין לי בעיה איתה אתה רשמת אותה.אבל בכל זאת.. ולמה אתה חושב לרגע שזה שיר התאבדות? אולי זה הרושם שקיבלת אבל עדיין.. תסתכל מה רשמתי בהודעה לברווז ותבין
 

holywood

New member
היי.. מדבר המטומטם מהפינה.

הצילצולים היחידים שאני שומע זה המוח הקטן שלך שלא מוצא לו מקום בראש. וכמו שאמרתי השיר דפוק ויש הרגשה שהוא נכתב עלידי ילד קטן, עם השיר יתורגם לאנגלית הוא עדיין יהיה שיר דפוק אבל כבר לא יחשבו שילד קטן כתב אותו.
 

holywood

New member
לא, מצטער, איטלקית זה לא התחום שלי.

יש לי בגרות רק באנגלית. אבל גם תרגום לרוסית יכול להיות נחמד. יש לך עוד שאלות? על תיתבישי.
 
למעלה