אממ אז ככה.. אני יעשה לך סיכום קטןן
ג'קי החליטה לדבר אם כל אחד ביחידות ואז כריס בא, והיא אמרה שהיא לא בוחרת בו, ואז הוא אמר לה שהוא גיי והוא ישמח להישאר ידיד שלה .. אחר כך בא באנקס והיא אמרה לו שיש לו כל מיני תכונות נשיות אבל
היא בוחרת בו ואז המנחה אמרה להם שכדי שהיא תדע אם הוא גיי או סטרייט הם יפגשו איפה שהם נפגשו פעם ראשונה.. ואז בא שריף.. והיא אמרה לו שהיא מרגישה שיש להם קשר רק דרך המוזיקה.. ואז הוא אמר לה שהוא סטרייטטט ! חח הייתי בטוחה שהוא הומו... והוא היה שבור כל כך.. והיא חיבקה אותו והוא עזב אותה והלך ובכה
מסכןןן.. וזהו... אז ג'קי ובאנקס נפגשו, והוא אמר לה שלמרות שהוא אוהב להוריד שערות מהרגליים, לבשל, גננות ואדריכלות הוא סטרייט.! ונגמררררר !!