שחייה לפני או אחרי אימון

אופיר15

New member
שחייה לפני או אחרי אימון

שלום לרמי ולכולם, פורים שמח :) אז ככה. שחיתי מגיל 11 עד 14 וחצי, שזה יוצא בערך שלוש וחצי שנים. השחייה מאוד עזרה לי בפיתוח הגוף, היא מעצבת אותו יפה ומאוד עזרה לסיבולת הלב ריאה שלי ולימדה אותי לנשום נכון גם כשאני מתאמן במכון כושר. היום אני הולך למכון כושר 4 פעמים בשבוע ולפני כל אימון אני שוחה שחייה רצינית של: 16 בריכות פרפר 21 בריכות חתירה 16 בריכות חזה 6 גב (לא תמיד שוחה גב לפעמים) האם מומלץ לשחות לפני אימון או שמה אחרי אימון עדיף? כי זה דיי מעייף אותי, אני נכנס למכון כושר חצי גמור. אולי להכניס את זה במקום הארוביקה? למרות ששחייה זה לא שריפת שומן סתמית, בשחייה אני עובד על כמעט כל שרירי בגוף ואני מתנפח ממנה לא פחות ומתעייף ממנה כאילו התאמנתי שעות במכון כושר. תודה למי שיענה :)
 

Captain Yahav

New member
חמודי

יש לך נטיות התאבדות? נסה לשלב, כמה ימים אתה רק שוחה וכמה ימים אתה רק מתאמן משקולות.
 

אופיר15

New member
יהב אחי

ואם אין לי זמן כמה ימים שוחה וכמה ימים מכון כושר אז?
 

Captain Yahav

New member
תלוי מה בא לך

להתמיד בשחייה כמו שעשית בשלוש שנים או להתחיל להתנפח או לא יודע מה שאתה עושה בחדר כושר תשובה ברורה אני לא יכול לתת לך. זה החלטה בלבד.
 

RozwareZ

New member
מתנפח משחייה אתה לא בצורה רצינית

מוזר לי שבן אדם שמתאמן שלוש שנים לא יודע ששחיה זה אירובי. זה שאתה מפעיל את כל הגוף לא אומר כלום לפי מה שאתה אומר יענו אם אני ירוץ כל יום במשך 10 שנים ההיקף רגליים שלי יהיה 90 ומאוד סביר להניח שזה דווקא יהיה הפוך.... כככה שהשאלה שלך קצת מוזרה כי שחייה זה אירובי ואתה אם אתה רוצה תעשה את זה במקום אירובי אתה צריך לעשות חימום קל אימון משקולות ואז שחייה
 

שחיין

New member
הומלץ בעבר

נושא זה עלה פעם בפורום. מה שהמומחים כאן המליצו זה קודם אימון כח (=משקולות) ואח"כ אירובי (=שחייה או ריצה) והסיבה היא שאם אתה עושה קודם אירובי (כפי שאתה עושה) אז האנרגיה בשריר מתרוקנת ואתה מגיע לח. כושר עם פחות כח ויכול להרים פחות משקל (כפי שאתה בעצמך מציין). דרך אגב מנסיוני האישי, לשחות אחרי אימון כח זה משהו נפלא ! באופן מפתיע (ואולי לא) אני שוחה יותר חזק ויותר מהר אפילו שאני מרגיש גמור מהאימון. היו לי מקרים שאמרתי למציל לשים עין כי הרגשתי שאני גמור לגמרי ופתאום גיליתי שאני שוחה ממש טוב ובלי שום קושי. בכל מקרה תחפש במאמרים בפורום נדמה לי שיש התייחסות לנושא. ותעשה גם חיפוש בארכיון.
 
למעלה