שחזור ב- Outlook Express

Metheny

New member
שחזור ב- Outlook Express

שלום. בעקבות תקלה, הייתי צריך להתקין מחדש את Windows XP. התקנתי אותו ב-partition שונה מה-partition שהוא היה לפני כן. הבעייה היא שכמובן כל ספר הכתובות וההודעות לא קיימים עכשיו. השאלה שלי אם אפשר לשחזר את הנ"ל מהקבצים של ה-Outlook הישן? יש בספרייה של ה-Outlook Express קובץ שנקרא wab, וכתוב שזה ה-address book, אבל ניסיתי להעתיק אותו לספרייה של ה-Outlook החדש, אבל זה לא עזר (הספר כתובות נשאר ריק). גם לגבי ההודעות שהיו ב-inbox, הייתי רוצה לשחזר אותן. יש דרך לעשות את זה? תודה.
 

olga1985

New member
אפשר

אפשר להעביר את הכתובות והמיילים הישנים עשיתי זאת בעצמי דבר ראשון זה להגדיר איזשהו חשבון מחדש באווטלוק החדש דבר שני, להכנס לתקיית DOCUMETNS AND SETTINGS של הWINDOWS הישן לוודא שיש גישה ל-HIDDEN FILES לחפש בין ה-תת תיקיות, תיקיה שנקראת APPLICATION DATA (שים לב שיש שתי תיקיות בשם הזה, אחת תחת LOCAL SETTINGS ואחת בתיקיה שמעליה, ואינני זוכר איזה מהן רלוונטית) מה שזה לא יהיה - בתוך שתיהן יש תת-תיקיה של OUTLOOK EXPRESS, ופשוט מעתיקים את תוכן התיקיה לתיקיה המקבילה בWINDOWS החדש וזה בגדול
 

Metheny

New member
אוקיי, זה רק לגבי ספר הכתובות

קודם כל תודה רבה! אין שם ספרייה שנקראת Outlook Express , יש שם כמה ספריות אחרות, ביניהם Address Book. אז הצלחתי להעתיק את ספר הכתובות. יש לך או למישהו אחר מושג איך אני משחזר את ההודעות שהיו לי ב-Inbox ? תודה.
 
למעלה