שוקל לעבור לכבלים - שאלה חשובה!

Pete® Pan

New member
שוקל לעבור לכבלים - שאלה חשובה!

תודה מראש לכל מי שעונה! אני מודע לכך שב-ADSL יש מגבלות חומרה שגורמות לחוסר אחידות בין ה-Upload לבין ה-Download. אני רוצה Upload מהיר... מישהו שאני מכיר, אמר לי שהוא מחובר בכבלים בחיבור של 1.5 מגה והוא מעלה במהירות של 100 קילו-בייט. הסתכלתי שוב באתר של הכבלים וכתוב שם שהמהירות הכי גבוהה שיש להם ל- Upload היא 150 קילו-ביט (18 ומשהו קילו-בייט) איך זה הגיוני? איך הוא מעלה במהירות שכזו? שאלתי אותו אם הוא ביקש משהו מיוחד מהכבלים והוא אמר לי שלא - שהוא מקבל את המהירות הזו בלי שום קומבינה. הספק שלו הוא בזק בינלאומי. מה אתם אומרים? איך זה אצלכם? מהי מהירות ה- Upload אצלכם? יש טעם לעבור לכבלים? יש פה מישהו שיצא לו להיות מנוי ב-ADSL ובשלב אחר בכבלים ויכול להעיד על השירות \ המהירות בכלליות וממה הוא יותר מרוצה? תודה!
 

DenisF

New member
>>>>>>>>

חבר שלך עבד עליך בקשר לDSL Vs Cable, יש לי חבר עם כבלים, 1.5 מגה, ואני יושב על 750קיי DSL. ומניסיון אישי, כל מה שאני מוריד על 99קב רצוף, שלו קופץ מ50 ל100 ובחזרה, מהירות ממש ממש לא יציבה. מה גם, עשיתי לי פורמט לפני כמה שבועות, ולרגע שכחתי שהקטע עם כבלים זה שכל המחשבים מחוברים במין LAN על השניה שהמודם דלוק ומחובר למחשב. מיותר לציין שהוא קיבל את הבלאסטר לפני שהספקתי להגיד "טוב לך תביא קפה אני עושה windows update" אניוואי, אני טיפוס של DSL, אבל יבוא מישהו להגיד כמה כבלים עדיף, ללא ספק.
 

Pete® Pan

New member
למה אין בתאגלין לינק לשירשור השוואה

בין כבלים ל-ADSL? בטוח היה שירשור על זה, לא? ניסיתי לחפש במנוע החיפוש של הפורום אבל לא כ"כ מצאתי
 

cheif

Member
מנהל
כמה דברים

1. המגבלה של ה-UPLOAD לא קשורה לחומרה -- זו מגבלה מנהלתית של בזק והכבלים שנועדה לגרום לכך שמי שרוצה יותר UPLOAD (בעלי אתרים בדר"כ) יקנו שירותים יקרים יותר. 2. גם בכבלים וגם ב-ADSL ה-UPLOAD הרבה יותר קטן מה-DOWNLOAD. יש חבילות של הכבלים שבהם ניתן UPLOAD קצת יותר גבוה מה-UPLOAD בחבילה מקבילה של בזק. 3. חברות הכבלים מאפשרות לרכוש עוד רוחב פס ל-UPLOAD תמורת מחיר. בדרך כלל ניתן לרכוש עוד 64K ולהוסיף זאת למה שקיים בחבילה הרגילה שלך. 4. אני מתקשה להאמין שלחבר שלך יש 100KB ב-UPLOAD בכבלים ללא קומבינה. או שהוא משקר או שהוא רכש משהו מיוחד. 5. בגדול אין הבדל בין כבלים ו-ADSL -- הפרמטר העיקרי שצריך להנחות אותך הוא המחיר.
 

varig

New member
דבר נוסף

מקרה כמתואר יכול להיות גם כתוצאה מקינפוג שגוי בכבלים. קרה לי בעבר עם ADSL - לא התלוננתי
 

Pete® Pan

New member
כן, חשבתי גם על זה...סיכוי קלוש שגם

אצלי יהיה להם "קינפוג שגוי", אה...?
אני רוצה Upload גבוההההה!!!!
ודרך אגב, אין אופציה שהוא משקר... אין מצצצצב...!
 

Pete® Pan

New member
למה לא עונים אנשים שיש להם כבלים..?

ד"א, עשיתם פה פעם בדיקה לכמה מכם יש "כבלים" ולכמה יש "ADSL"? למה לא עונים פה אנשים שיש להם אינטרנט בכבלים...?
 

PC רפי

New member
טוב אז ככה....

לי היה את שנייהם ובתור טכנאי מחשבים , לפי דעתי ה-ADSL 1.5 עובד הרבה יותר טוב , מבחינת הורדות, זה קישור הרבה יותר יציב .יש עדיין הרבה בעיות חיבור עם הכבלים.גם תלויי בספק...בזק בין לאומי מספקים מהירות קבועה ויציבה.תנסה להוריד גם תוכנות מאיצות את החיבור בהורדה ובהעלה כמו DAP .
 
למעלה