שוקל להשתדרג ל-400
אז כמו בכותרת, נוסע כיום על דאון טאון 300, רוצה קצת לעלות מבחינת מהירות בין עירונית ולהיפטר מהמינוסים של הדאון טאון-
1. האצה לא מרשימה, עד 60 הקטנוע מאיץ יפה מאוד, מעל 60 הוא הוא מטפס לאט, ומרגיש לי שלא נוח לקטנוע לנסוע מרחקים על 130.
2. וויברציות מציקות שאשמח להיפתר מהם.
3. יש לציין שהקטנוע מקורי לחלוטים ללא שום שיפור של אגזוז או וריאטור.
הלב אומר איקס מקס 400- יפה מאוד, המון מקום מתחת למושב.
מדובר בחדש 2015.
השאלה היא כמה הבדל יש ביניהם בכח? האם מהירות השיוט בבינעירוני תשתנה? תאוצה? והאם זה בכלל שדרוג לעומת דאון טאון 300?
וקצת אור בנוגע לצריכת דלק ואמינות של הקטנוע.
אז כמו בכותרת, נוסע כיום על דאון טאון 300, רוצה קצת לעלות מבחינת מהירות בין עירונית ולהיפטר מהמינוסים של הדאון טאון-
1. האצה לא מרשימה, עד 60 הקטנוע מאיץ יפה מאוד, מעל 60 הוא הוא מטפס לאט, ומרגיש לי שלא נוח לקטנוע לנסוע מרחקים על 130.
2. וויברציות מציקות שאשמח להיפתר מהם.
3. יש לציין שהקטנוע מקורי לחלוטים ללא שום שיפור של אגזוז או וריאטור.
הלב אומר איקס מקס 400- יפה מאוד, המון מקום מתחת למושב.
מדובר בחדש 2015.
השאלה היא כמה הבדל יש ביניהם בכח? האם מהירות השיוט בבינעירוני תשתנה? תאוצה? והאם זה בכלל שדרוג לעומת דאון טאון 300?
וקצת אור בנוגע לצריכת דלק ואמינות של הקטנוע.