שונות
ובקשה

Diana M

New member
תודה שירלי ובהצלחה

בקידום פרוייקט כה חשוב. דיאנה
 

יערה24

New member
תודה רבה

לפני מספר ימים כתבתי הודעה על חיפוש סטז' בקריות. לצערי עוד לא מצאתי (המצב קשה היום...) אך נתקלתי באנשים נהדרים בפורום שנרתמו לעזרתי. תודה רבה על העזרה והעידוד לכל אחד ואחת. למרות העזרה הנפלאה אני אשמח לעזרה נוספת במציאת הסטז'.
 

ה מ ש י ח

New member
בוקר טוב

אפשר בבקשה לשאול איפה אפשר ללמוד חינוך מיוחד ומה צריך כדי להתקבל ללימודים? תודה רבה.
 

mother1

New member
../images/Emo23.gif מחפשים מורה לילד לקוי למידה

שלום רב אנו משפחה מאיזור הצפון , עם ילדים 6.5 ו-9.5 שניהם בנים . לשנה הבאה אנו מחפשים אישה מיוחדת , מתמחה בחינוך מיוחד שתקבל את הילדים בבואם מבית הספר ותעזור לגדול ( לקוי למידה ) בהתמודדות עם מטלות השיעורים . מדובר על 5 ימים בשבוע . לכל המעוניין או היכול להפנות אותי לכזה/ו , נא לפנות בפרטי . תודה רבה ויום טוב לכולם .
 

ויווש

New member
מחפשת קלינאית תקשורת

מחפשת קלינאית תקשורת באיזור חולון בת-ים ראשל"צ. מישהו מכיר קלינאית תקשורת טובה באיזורים האלה לטיפול בילד עם פיגור קל עם קשיי שפה? תודה
 
../images/Emo51.gifבקשה לעזרתכם בסמינריון על ש"ס

אני ושותפי ללימודים, שנינו סטודנטים באוניברסיטת תל-אביב. החוג המרכזי שלנו הוא "בלשנות" - חקר השפה. במסגרת חוג זה אנו עובדים על סמינריוןאשר מטרתו לבחון סוגים שונים של שפות טבעיות, מכל מיני זוויות. החלק עליו אנו אחראים בסנינריון זה הוא החלק העוסק בשפת סימנים. לשם כך עלינו לבדוק כמה שיותר אנשים שדוברים שפת סימנים ילידים כלומר, כאלה ששפת סימנים היא למעשה שפת האם שלהם. אנו פונים לעזרתכם או לכל מי שמכיר אדם הדובר שפת סימנים ויכול להפנותו אלינו, כל שעךיכם לעשות הוא לענות עבורינו על שאלון שנעביר אליכם במייל או בפקס ולהחזירו אלינו. הכל אנונימי ואין שום צורך לתת שום פרט מזהה. אני מודה מראש על העזרה ושיתוף הפעולה אשמח אם יפנו אלי למייל: [email protected] לקבלת פרטים נוספים ולקבלת השאלון. תודה וקיץ נעים לכולם
 
שווה ביקור../images/Emo24.gif

מגיע לנו מזל טוב !!! עמותת מילב"ת – המרכז הישראלי לאביזרי עזר, בינוי ותחבורה לנכה הנה עמותה ציבורית ללא מטרות רווח (ע"ר) הפועלת משנת 1981 בבית חולים תל השומר. מילב"ת הינו הגוף היחידי בארץ העוסק בהתנדבות בפיתוח פתרונות טכנולוגיים (אביזרי עזר) מיוחדים עבור ילדים ומבוגרים עם מוגבלויות. בנוסף, ניתנים שירותי ייעוץ והדרכה מקצועיים לאנשים עם מגבלה, בני משפחותיהם ולאנשי מקצוע בנושא אביזרי עזר. במרכז תצוגה גדולה של אביזרי עזר הפתוחה לכל להתנסות אישית. בואו לבקר אותנו באתר החדש שלנו באינטרנט www.milbat.org.il נודה לכם באם תפיצו את האתר ותיצרו קישור אלינו באתר שלכם. תודה גדולה לאורט ישראל על עזרתם הרבה. ברכות והערות תתקבלנה בברכה. להתראות צוות מילב"ת
 

סמדרה

New member
צעד קדימה...

בקרוב נפתחים הלימודים בצעד קדימה אשר עובדים על פי שיטת פטו הלימודים הינם 3 שנים ללא שכר לימוד, 5 ימים בשבוע. מקבלים מלגת קיום של 700 דולר לחודש. אני גננת ומורה במקצועי האם מישהו/י למדו בצעד קדימה ? מעונינת בהמלצות כתובת האתר: http://www.tsadkadima.co.il/ אשמח לתשובה מהירה ותודה על העזרה סמדר
 

ננה f

New member
מטפל בשיטת גרינשפן

מחפשים : 1.מטפל בשיטת גרינשפן או דומה למטרת : שיפור תקשורת וכישורים חברתיים לנער בן 13 באזור המרכז . 2.סייע/חונך לשנת הלימודים הבאה בחטיבה רגילה בהרצליה . לפנות במסר דרך האתר או בטל'621894-055 תןדה ננה f
 

ilanshpr

New member
שני ספרים חדשים של המומחית ללקויי ל

בימים אלה ראו אור בהוצאת "קריאה בצבעים" ספר הילדים החדש ומרהיב העין "יַן וְשוּף וּמִי-עוֹד?" (24 עמודים), וספר לימוד הקריאה "קריאה בצבעים 1" (104 עמודים), שנכתבו ואוירו בידי נויה ספקטור. נויה פיתחה שיטה מיוחדת של לימוד קריאה בעברית באמצעות צבעים, דרך שמותיהם של הצבעים השונים בשפה העברית. השיטה נוסתה במהלך שנים אחדות במערכת החינוך הרגיל והמיוחד, וזכתה להצלחה רבה. נויה ספקטור היא סופרת ילדים ודוקטור לפסיכולוגיה חינוכית, מאבחנת ומטפלת מומחית בלקויי-למידה ובחינוך מיוחד. הוריה גדלו ולמדו בתל-אביב הקטנה. אביה, יצחק ספקטור, היה יליד כפר-גלעדי, בן של חברי "השומר". בבית-אמה דברו עברית עוד במוסקבה. סבה מצד-אמה, מנחם גנסין, היה מבין שלושת מייסדי תיאטרון "הבימה" (מוסקבה, 1917), היה בין קבוצת "חובבי הבמה העברית" (יפו, 1908) וייסד את תיאטרון התא"י בתל-אביב (1925). ואחי-הסב הוא הסופר אורי ניסן גנסין, שכתב עברית עוד ב-1890. באמצעות הספרים החדשים יוכלו הורים, מורים וגננות לאפשר לילדים בגילאי ראשית הקריאה (גן הילדים) ועד גילאי הבנת הנקרא (כיתות ג'-ד') ללמוד בעצמם בצורה פעילה ומהנה את קריאת השפה העברית. בין ספרי הילדים וספרי הקריאה יש קשר תכני ועיצובי. הסדרות נפרדות, אך יש ביניהן קשר משלים ולא מחייב. לדוגמא: הספר "ין ושוף ומי-עוד?" תואם את לימוד הקריאה ב"קריאה בצבעים – 1". הספרים החדשים רואים אור בהוצאת הספרים החדשה "קריאה בצבעים", שהקימה נויה ספקטור בתום לימודי המו"לות שלה. עד כה ראו אור חמשה ספרים של נויה ספקטור: "לשון לתיכון", הכנה לבחינת הבגרות (ה.עצמית, 1999), "ליקויי למידה: מילון מושגים ועצות מא'-עד ת" (ה.עצמית, 1998), "קריאה בצבעים, לימוד קריאה למתקשים" (ה.עצמית, 1995), "דיסלקסיה וליקויי למידה אחרים" (מודן, 1995), "שיקום ליקויי-למידה", (מסדה, 1979). כתובת אתר האינטרנט של נויה ספקטור הוא www.noya.co.il טל' לרכישת הספר ו/או קביעת מפגש אבחון/טיפול: 5248624-03
 

שרון123

New member
שפת הסימנים

ביתי לקוית שמיעה, אבל אנחנו אף פעם לא השתמשנו בשפת הסימנים. ניכנסתי בכל זאת כדי להמליץ לך לשאול בפורומים חירשים ולקויי שמיעה, ונוער לקוי שמיעה. שניהם כאן בתפוז.
 

Diana M

New member
איפה לומדים חינוך מיוחד

בכל אוניברסיטה בחוג לחינוך ובמרבית המכללות. בכל מוסד לימודים ישנן דרישות קדם שונות על פי דרישת המוסד. בהצלחה
 

Diana M

New member
שונות../images/Emo176.gif../images/Emo175.gif../images/Emo179.gif ובקשה

בזמן האחרון ישנן הרבה מודעות דרושים ומחפשי עבודה בפורום. לרוב אני נוטה לא למחוק את מודעות הדרושים, היות ומדובר במשפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים המחפשות כח אדם מקצועי. גם כאשר מתפרסמות בקשות חיפוש עבודה, אני בלבטים האם למחוק או לא, כידוע המצב בארץ די קשה בכל הקשור לתעסוקה ואם ניתן לסייע לאדם במציאת עבודה מדוע לא? אבל בכל זאת לא..ואנמק: א. תקנון הפורומים אוסר על פירסום מספרי טלפון בפורום, לצורך כך קיימת אופציית המסרים האישיים ולוחות. ב. הודעות חדשות דוחקות שירשורים קודמים לדפים הקודמים, ברגע שמדובר בהודעה העוסקת בנושא לשמו הפורום הוקם, הרי שהיא מבורכת ורצויה מאוד. זו הסיבה שאנחנו כאן. אך אין שום הצדקה (לדעתי) שענין פרטי של אדם אחד שאינו קשור ישירות בנושאים בהם עוסק הפורום (כמו חיפוש עבודה) יגזול מקום "בדף הנוכחי". אז אנא הקפידו לפרסם בלוחות או לשלוח מסר אישי לגורם הרלוונטי. תודה על ההבנה דיאנה
 

Diana M

New member
סמינריון

שלום הילה, נסי גם בפורומים של ליקויי שמיעה וחרשים. בצלחה.
 
למעלה