שון ג'ונסון צופה בתרגיל הקורה שהפך אותה לאלופה אולימפית 2008

trilliane

Well-known member
מנהל
שון ג'ונסון צופה בתרגיל הקורה שהפך אותה לאלופה אולימפית 2008

שון מתחזקת ערוץ יוטיוב פעיל מאוד ומצלמת שלל סרטונים עם בעלה, אנדרו איסט. מלבד תיעוד שוטף מחייהם (לאחרונה טיול באירופה) ושעשועים מאולם ההתעמלות, בחודשים האחרונים הם עסוקים ב"אתגרים", כל מיני "משימות" ומשחקים מטופשים שרצים ברשתות החברתיות. רובם משעממים אותי מאוד (אני מוותרת מראש) אבל הפעם אנדרו ביקש משון לעשות "סרטון תגובה".

סרטוני תגובה (Reaction video) הם כרגע שיא האופנה, ואנדרו ביקש משון (בעקבות הצעת מעריץ) לצפות איתו בקטעי וידאו מהיום ההיסטורי הנ"ל. שון ניסתה להסביר לו שהיא לא זוכרת הרבה... אבל בכל זאת זרמה איתו והתוצאה מהנה לצפייה, אף שלא מחדשת הרבה למי שעקב אחריה מאז (וואוו, כבר עברו עשר שנים?!
).

ספוילר

את הסיפור ההוא היא סיפרה לא מעט (בין היתר באוטוביוגרפיה שלה) – היא הרגישה רע באותו יום, מותשת מהתחרות בכלל ומההכנות בפרט, בחימום היא נפלה מהקורה בלי סוף והיא רק רצתה שייגמר כבר, הניחה שלכל היותר תזכה בעוד מדליית כסף... (כבר היו לה שלוש עד אז, ובתור אלופת העולם המכהנת היא ציפתה לזהב). ואיכשהו עלתה לקורה עם מוח "סתום" והיא לא זוכרת כלום. פשוט עבדה על אוטומט, כמו רובוט, זיכרון שרירים בלי שום מחשבה (בדיעבד זה כנראה המצב שצ'או, המאמן, ניסה להביא אותה אליו). איזה כיף שהשרירים שלה שווים זהב!
בנוסף היא סיפרה קצת חוויות מהמשחקים האולימפיים וגם איך בעקיפין הם גרמו לה להכיר את בעלה
.

 
למעלה