שוטרת נפצעה קשה ואולצה לשוב לשטח

קרבינוש

New member
שוטרת נפצעה קשה ואולצה לשוב לשטח

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4056633,00.html מורן אשתמקר, שוטרת מצטיינת, נפצעה קשה לפני כחודש בקטטה ומאז עוברת טיפולים פיזיותרפיים. הרופאים הורו לה לנוח והזהירו אותה מלשוב לעבודה, אך במשטרה לא האמינו ואף ניכו ממשכורתה את הימים שהחסירה. עקב היחס המשפיל, החליטה לפרוש. "מרחמת על אלו שנשארו במערכת" אלי סניור פורסם: 14.04.11, 18:51 למי שמתכנן להתגייס למשטרה מומלץ שלא לקרוא את הסיפור הבא: מורן אשתמקר, שוטרת בתחנת רחובות, נפצעה קשה בקטטה בעת מילוי תפקידה. היא אושפזה בבית חולים והרופא גם הורה לה לנוח ואישר לה חופשת מחלה. אולם, נראה שלמשטרה זה לא הספיק, וכך לאחר שגם פגעו לה במשכורת, החליטה אשתמקר לפשוט את המדים הכחולים אשתמקר, ששירתה חמש שנים במג"ב ושלוש שנים במשטרה הכחולה, נחשבה לשוטרת מצטיינת והייתה אמורה לצאת לקורס קצינים בשנת 2013. עתידה המקצועי נראה היה ורוד עד אותו לילה ב-4 במרס אליו הוזעקה עם מתנדב בגבעת ברנר. "כשהגענו כבר נרגעו הרוחות, אבל אז ראיתי את אחד האנשים תוקף את קצין הביטחון של הקיבוץ", שחזרה אשתמקר בשיחה עם ynet. היא התערבה וניסתה לעצור את התוקף, "אבל אז הוא החל להכות אותי, ויחד עם עוד בחורה השכיבו אותי על הרצפה ופוצצו אותי מכות". אולם, הפרשה המביכה לא הסתיימה במכתב הפיטורים. אשתמקר הוזמנה למשפט אצל סגן מפקד תחנת רחובות ששפט אותה על היעדרותה מהעבודה, למרות האישור הרפואי, וקנס אותה בעוד חמישה ימי עבודה. "איזה מסר הם מעבירים לשוטרים, שלא כדאי להתערב כדי לא להיפגע? אני מרחמת על השוטרים שנשארו במערכת הזאת. זאת מערכת שיורה לעצמה ברגל".
 

קרבינוש

New member
שחרור מוקדם לשוטרים הנוקמים: "לשוב למשטרה"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4056996,00.html קרוביהם של ארבעת "השוטרים הנוקמים" מנהריה שייצאו מהכלא לליל הסדר, שמחו לקבל את הבשורה, אך הביעו אכזבה מכך שההרשעה לא תימחק: "הם לא איבדו את התקווה והרצון לחזור ולשרת את המדינה" חגי עינב פורסם: 15.04.11, 00:33 שתף בני משפחותיהם של ארבעת "השוטרים הנוקמים" קיבלו אתמול (יום ה') ברגשות מעורבים את הבשורה כי נשיא המדינה, שמעון פרס, החליט לקצר את עונשם, ולאפשר להם לצאת לחופשי כבר בערב חג הפסח. זאת לאחר שוועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר ניכתה שליש ממאסרם. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הנשיא נעתר לבקשת שר המשפטים, יעקב נאמן, והחליט לקצר את עונשם של הארבעה - יניב אשור, אלדד חדד, רמי מוסא ויוסי לוי - אך עם זאת סירב לבקשתם למחוק את הרישום הפלילי, ולפיכך הם לא יוכלו לשוב ולשרת במשטרה.
 
שוטרים טובים שהמערכת הדיבילית הפנתה להם עורף,

במדינה מתוקנת זה לא היה מגיע למצב כזה, כי במדינה מתוקנת ברגע שאיזה חלאה מאיים על שוטר או משפחתו, המערכת הייתה עומדת לצד השוטר, והוא לא היה צריך להגיע למצב של מטען נפץ בגלל שאיימו על היקר לו מכל, משפחתו, המשטרה תהיה יעילה כשבתי המשפט יהיו פחות רחמנים על אכזרים, והמרחם על אכזרים סופו שיתאכזרו אליו,
 

שלום30

New member
היום: "השוטרים הנוקמים" ישתחררו לביתם

לאחר שנוכה שליש מתקופת מאסרם ולאחר שהנשיא שמעון פרס החליט להקדים את המועד במספר ימים נוספים צפויים "השוטרים הנוקמים" מנהריה להשתחרר מבית הכלא ולבלות את החג בחיק משפחתם. מבלי להתייחס ספציפית למקרה הזה, כל מקרה איום על שוטר צריך טיפול מהיר ויחס לגופו, כי לא חסרים מקרים ששוטרים פעלו בצורות ובעסקים מפוקפקים ולכן "זכו" לקבל איום על חייהם.
 

שלום30

New member
השוטר הנוקם: 'מוכן לחזור לשירות מיד אחרי פסח'

בשיחה עם ynet אמר רמי מוסא כי התמיכה הציבורית היתה זו סייעה לארבעת השוטרים שהורשעו בניסיון לפגוע בעבריין מיכאל מור, לעבור את תקופת המאסר המשותף. השוטר יוסי לוי: "תן לי לחזור לשירות. לתפוס גנבים - זה מה שאני יודע הכי טוב" חגי עינב ואחיה ראב"ד "אם זה תלוי בי, מיד לאחר פסח אני מוכן לחזור לשירות מלא ולתרום למדינה שלנו" - כך אמר אמש (יום א') בראיון ל-ynet רמי מוסא, אחד השוטרים שהורשעו בפרשת "עבריינים במדים" ושוחררו אתמול. מביתו סמוך לנהריה, תיאר מוסא את תחושותיו אחרי חצי שנת מאסר שנגזרה עליו ועל שלושת עמיתיו - יניב אשור, יוסי לוי ואלדד חדד - אותם ריצו בתא משותף בכלא שקמה סמוך לאשקלון.
 

שלום30

New member
בן מיעוטים שנעצר בשוהם לבדיקה, גנב את הניידת

בן מיעוטים שנעצר בשוהם תקף שוטר ולקח ממנו את מפתחות הניידת, שנמצאה נטושה בכפר קאסם לאחר שכלי הנשק נגנבו ממנה. כתבתו של אבי אשכנזי. האירוע התרחש כאשר שוטרי סיור של משטרת מודיעין הבחינו באדם חשוד בשוהם. הם הורו לו לעצור ואחד השוטרים החל לבדוק אותו. בשלב מסוים היכה החשוד את השוטר מכות נמרצות, עד שהצליח להכריע אותו ולגנוב מידיו את מפתחות הניידת. מיד אחר כך הוא נמלט עם הניידת, כשבתוכה כלי נשק, אמצעי קשר ואמצעים לפיזור הפגנות.
 
החוצפה היא שהוא היכה את השוטר וגם גנב

הוא עבריין כבד שלא חושש לקחת סיכונים ולהתעמת עם שוטרים
 

קרבינוש

New member
תגובה של מתנדב משוהם שמכיר את הנושא והפשלות

מצאתי את התגובה ברשת כתושב שוהם ומתנדב ותיק - מה שאמרת לא סביר בתגובה להודעה מספר 16 אני מכיר היטב את הצוות שפועל בשוהם. אף לא אחד מהם ישתף פעולה עם בנן מיעוטים מכל סיבה שהיא. מאחר ושוהם הינו ישוב יחסית שקט ובטוח (עם רמת הפשיעה הנמוכה במדינה ביחס ליישוב בגודלו) שלא קורה בו דבר כמעט, סביר להניח שהשוטר/ים היו רגועים ואדישים כנגשו לטפל בבן המיעוטים ולא פעלו על פי ההנחיות והכללים. דהיינו, לא היה שוטר שבדק ושוטר שני ששמר מרחק ראוי עם אמצעים זמינים (כגון גז פלפל) , הרכב נשאר מונע למרות שהשוטרים היו מחוץ לרכב וכדו'. ברור שהייתה פו פשלה גדולה מצד השוטרים. פשלה נוספת היא העובדה שלא הפעילו מתנדבים לסייע בסגירת היישוב (יש לו בסה"כ שתי יציאות) למרות מערך יעיל מאוד של עשרות מתנדבים שניתן להקפיצו בהודעת SMS אחת. ידוע לי שהיום היו מספר מתנדבים עם נשקים ורכבים במרכז שוהם בעת האירוע , אך לא קבלו מידע על המקרה.
 

שלום30

New member
ניסה להתחמק מדוח תנועה והציע לשוטר 200 שקלים

כך ייעשה לאיש שניסה לשחד שוטר. תושב כפר קאסם בן 41 ניסה אתמול (שני) לשדל שוטר תנועה לוותר לו על רישום דוח בתמורה ל-200 שקלים. השוטר סרב להצעה, ובתגובה למעשה, האיש נעצר והטיפול בעניינו הועבר לחקירות בתחום הפלילי. עידן רוט ואלמוג בוקר
 
למעלה