שוויץ בדצמבר(חנוכה)

d u n e

New member
שוויץ בדצמבר(חנוכה)

אני מתכנן טיול סופשובוע חמישי-שישי-שבת-ראשון לשוויץ. השאלה העיקרית שלי היא אם בכלל יש מה לחפש בשוויץ בזמן הזה, אם הכוונה העיקרית היא לא טיול סקי, הכוונה היא שהייה בעיירת סקי של לא יותר מיום יומיים. עוד שאלה, אני דתי ומחפש מלונות כשרים, איזו עיירה עדיפה מבחינת מיקום, Scoul או Rosa? (בשתיהן יש מלונות כשרים) תודה!
 

אילילי

New member
יש המון מה לחפש בשוויץ גם בלי סקי..

היריעה קטנה מלהכיל...השאלה היא מה אתה אוהב לעשות. אבל...אם אתה לא מתכנן לעשות סקי למה לשהות דווקא בעיירת סקי? אני מניחה שניתן למצוא מלונות כשרים גם בערים מרכזיות יותר...
 

d u n e

New member
תודה, חוות דעת נוספת?

 

עץ זית

New member
באנגלברג יש מלון כשר

וקהילה יהודית יחסית גדולה. הרבה יהודים חרדים מרחבי העולם מבלים שם חופשות. שוכרים דירות נופש והולכים לבית הכנסת יחד.
 

orlu

New member
בנט מוריץ יש ויש מלון כשר וטוב

רק קך בחשבון שלמונים רבים. בעיניי הכיף בחופשת סקי הוא אוירת המועדונים ..אלא אם כן יש לך סיבה מסוימת להתמקד בשויץ. אוסטריה נהדרת איטליה...מועדונים לא כשרים אבל הרבה פעילות ואפשר גבינות ולחם אם אתה מסתפק. ביללוי נעם ואל תשכח כושר פני הנסיעה
 

יונית א

New member
השאלה מה המיקוד- מלון כשר או שוויץ

אם המיקוד מלון כשר, יש כמה בשוויץ, בלוגאנו (מלון דן) הוא היחיד (אם הוא עדיין פתוח) שאינו בעיירת סקי. יתר העיירות הן עיירות סקי,אנגלברג, סנט מוריץ, סקול וכו. גם יתרונות יחסיים כמו מרחצאות חמים(רחצה מעורבת כמובן) לא ממש תעזור לך. באוסטריה יש שני בתי מלון כשרים, גם הם באתרי סקי. ביעדים אלו בחודש דצמבר המיקוד הוא סקי. ההרים מכוסי שלג, הדרכים לא ממש נגישות לטיול - סתם לדוגמה בסמוך לסקול נמצא ה"יער השוויצרי" שמורת הטבע הגדולה ביותר בשוויץ- אבל קשה לי להניח שיש מה לטייל בה ביום חורפי. הרכבלים (כולם) שמובילים לתצפיות נוף בקיץ, מובילים לאתרי גלישה בחורף יקרים ועמוסים. בקיצור-אפשר שוויץ בחורף אבל אז הייתי מתמקדת בערים הנמוכות יותר (לוצרן למשל,או סביב אגם קונסנץ, )ובוודאי שלא בעיירות רחוקות וגבוהות.
 
המון גשם, אבל יש שמיכות פוך ...

היינו בחנוכה לפני כמה שנים בשוויץ, המון גשם, שלג, וקר. סקי לא עשינו, אבל אין על שמיכות הפוך של השווצרים, אין. ומכוון שאני קניינית ידועה בחו"ל, הבאתי שמיכת פוך זוגית, מומלץ ביותר, אפשר גם כריות, יקר, נכון, אבל שווה. אין מה להשוות בין שמיכות הפוך שאפשר לקנות שם, לבין אלו שבארץ.
 
למעלה