שווה הודעה ........../images/Emo65.gif
ערב טוב לכולכם. סליחה על איחור ההודעה . היה לי קצת שבוע מטורף עם ההכנות לחזרה לבית-הספר. כך שלא יצא לי .....לפני . ראשית אני רוצה לאודות לעשרות הזוגות שפנו אלי. ובהזדמנות זאת גם לספר לכם שמצאתי זוג מקסים לתהליך .. בהצלחה לכולם ושבוע טוב סופי
ערב טוב לכולכם. סליחה על איחור ההודעה . היה לי קצת שבוע מטורף עם ההכנות לחזרה לבית-הספר. כך שלא יצא לי .....לפני . ראשית אני רוצה לאודות לעשרות הזוגות שפנו אלי. ובהזדמנות זאת גם לספר לכם שמצאתי זוג מקסים לתהליך .. בהצלחה לכולם ושבוע טוב סופי