שווה האזנה

nini132

New member
מה שהכי הצחיק אותי

היה הקול של אסף
לא חשבתי שככה הוא ישמע.

תודה על הקישור
 

nini132

New member
טוב כמו שאסף בעצמו אמר

(#ויכוח_של_אנשים_מאוד_בוגרים)
 
למה הם כל כך רוצים להיות מוגדרים כיהודים?

אלפי אנוסים?
החשמונאים היו חרדים?

אף אחד לא מחוייב לעובדות.
 
תגובתי

בגלל שאין שם אפשרות תגובה.
ובכן האדון אייכלר צודק בטענתו
"מי שמך להחליט בשבילי אילו ערכים חשובים ואילו לא"
לכן כל ויכוח עם חרדים נועד לכישלון.
כמו שאמר טומי לפיד ז"ל,
"אין לי טענות אל החרדים,
יש לי טענות לנציגים של החילונים
שפועלים כעושי דברם של החרדים"
ובזה צריך להתמקד ולדאוג
שהנציגים של החילונים יעבדו
בהתאם להשקפת עולמם של בוחריהם.
 
למעלה