פסימי לנצח
New member
שוד לאור היום.....
שלום לכם רציתי לשתף אותכם במשהו שקרה לי היום ,כמו כל כמה פעמים בשבוע נכנסתי לחשבון שלי באינטרנט כדי לבדוק מה מצבי פחות או יותר ,בקיצור נכנסתי היום ומה אני מגלה לחרדתי שעריית תל אביב בכבודה ובעצמה לקחה ממני מהחשבון האישי שלי 422.5 שח בלי עבור דוחות חנייה בלי שום הודעה מוקדמת כמובן.... שאלתי היא האם זה מותר בכלל לפי החוק ,מעניין מה היה קורה לו אני הייתי נכנס לחשבון ראש העיר שם ולוקח לעצמי קצת כסף , בכל מקרה הייתי שמח לשמוע את תגובתכם
שלום לכם רציתי לשתף אותכם במשהו שקרה לי היום ,כמו כל כמה פעמים בשבוע נכנסתי לחשבון שלי באינטרנט כדי לבדוק מה מצבי פחות או יותר ,בקיצור נכנסתי היום ומה אני מגלה לחרדתי שעריית תל אביב בכבודה ובעצמה לקחה ממני מהחשבון האישי שלי 422.5 שח בלי עבור דוחות חנייה בלי שום הודעה מוקדמת כמובן.... שאלתי היא האם זה מותר בכלל לפי החוק ,מעניין מה היה קורה לו אני הייתי נכנס לחשבון ראש העיר שם ולוקח לעצמי קצת כסף , בכל מקרה הייתי שמח לשמוע את תגובתכם