שוב שלום לכולם

שוב שלום לכולם

חסרות לי כמה דמויות מפתח סופטי היכן אתה , ידידי היקר שרון - היכן את אהובת ליבי מזה ימים אסתר המלקה - מדוע הלקית אותי מכה כה אנושה ? כבר זכיתי לראות ``פנינים מפוקפקות ביותר`` בפורומכם המכובד והסולידי..... אז מדוד דווקא אותי השעית האם מתוך קנאה לסיפור האהבה הסוחף שהתפתח ביני לבין שרון באותו ערב ? שרון אהבתי היחידה - האם תחלצי להגן על אהובך ? קונדום מחורר מקפיד לשמור על שפה נקיה ונאותה להבדיל מכמה אחרים......
 
אתה מהמתיוונים???

היו פה רומאים היו פה אמריקוקים אבל מתייוונים התבלבלת זה שבועות לא חנוכה
 
אני לא מתייוון

ואני עונה לך בעיקר בגלל הצבע אלמנה חביבה. לפני כמה ימים נכנסתי בשם ``קונדום מחורר`` אסתר המלקה הלקתה אותי אפיים ארצה והשעתה אותי מן הפורום החסוד כעת אני מבקש לדעת אם יש איזו גבירה חסודה שתחזיר לי את כבודי האבוד ותחזיר אותי לחיק המשפחה האוהבת אוהב את כולם - ונאלץ להשתמש בשמות לא שמות... החיים זה לא פיקניק - אלמנתוש חביבתוש ( האם סיומת זו מקובלת עליך ?)
 

softy

New member
קקטוס זוהי אזהרה אחרונה !!!!

עוד הודעה אחת שלך כאן ומיד מתנוססת תמונה שלך כאן בפורום. <אתה לא נראה כל כך טוב על רקע השלג> אז עשה טובה לעצמך וצא לי מהורידים כאן סופטי לקח 9 קבין של אובססיה מלאונרד
 

softy

New member
כנסי עכשיו !!!

לפורום תאונות דרכים. ותעזרי קצת לנלסון. סופטי גומל חסידות
 

שרון-ב-

New member
יש לך אומץ למכביר הה ?

יודע שאני בועטת במקום הכי כואב בלי לרחם נכון ? ובכל זאת מזמין אותי. ביקשת, קיבלת ;-) שרון, מוכנה תמיד לעזורררררר
 
סופטי איש טוב ונחמד

בדרך כלל טוב בדרך כלל חביב הרבה ימים נחמד לפעמים - לא. היום - משום מה , במצב רוח של ``לא``
 
למעלה