שוב פיגוע פיגוע כפול בבאר שבע... עצוב עצוב עצוב לפתוח ככה את השנה לא יכולה לצפות יותר במהדורות החדשות האלה... ומחר הכותרות בעיתונים שיזעקו... אלוהים עד מתי