שוב כאבים ../images/Emo10.gif
אני קודם כל רוצה להתנצל שאני מופיעה כאן לעיתים כל כך רחוקות אך קוראת כל יום. וכל פעם שאני כותבת אני מדברת על הכאבים שלי, אז סליחה. עם הזמן אני מרגישה שאני נחלשת ולא מסוגלת להתמודד יותר עם הכאבים. בעבר ניסיתי דיכוי שגרם לי לתופעות לוואי מאוד קשות ויש לי את אותה בעיה עם הגלולות ברצף. אני לא יודעת איפה הפתרון והכאבים כל כך קשים שהאיכות חיים נפגעה ויותר מי פעם שמעתי את עצמי אומרת ש"בא לי למות"... סליחה שאני מקטרת ! העניין הוא שאנשים מסביבי ממש לא מבינים אותי ואני כל כך רחוקה מלהיות מפונקת. תודה על ההקשבה ושבת שלום לכולם !
אני קודם כל רוצה להתנצל שאני מופיעה כאן לעיתים כל כך רחוקות אך קוראת כל יום. וכל פעם שאני כותבת אני מדברת על הכאבים שלי, אז סליחה. עם הזמן אני מרגישה שאני נחלשת ולא מסוגלת להתמודד יותר עם הכאבים. בעבר ניסיתי דיכוי שגרם לי לתופעות לוואי מאוד קשות ויש לי את אותה בעיה עם הגלולות ברצף. אני לא יודעת איפה הפתרון והכאבים כל כך קשים שהאיכות חיים נפגעה ויותר מי פעם שמעתי את עצמי אומרת ש"בא לי למות"... סליחה שאני מקטרת ! העניין הוא שאנשים מסביבי ממש לא מבינים אותי ואני כל כך רחוקה מלהיות מפונקת. תודה על ההקשבה ושבת שלום לכולם !