שוב כאבים

קריןעדי

New member
שוב כאבים ../images/Emo10.gif

אני קודם כל רוצה להתנצל שאני מופיעה כאן לעיתים כל כך רחוקות אך קוראת כל יום. וכל פעם שאני כותבת אני מדברת על הכאבים שלי, אז סליחה. עם הזמן אני מרגישה שאני נחלשת ולא מסוגלת להתמודד יותר עם הכאבים. בעבר ניסיתי דיכוי שגרם לי לתופעות לוואי מאוד קשות ויש לי את אותה בעיה עם הגלולות ברצף. אני לא יודעת איפה הפתרון והכאבים כל כך קשים שהאיכות חיים נפגעה ויותר מי פעם שמעתי את עצמי אומרת ש"בא לי למות"... סליחה שאני מקטרת ! העניין הוא שאנשים מסביבי ממש לא מבינים אותי ואני כל כך רחוקה מלהיות מפונקת. תודה על ההקשבה ושבת שלום לכולם !
 

זואילי

New member
../images/Emo201.gif../images/Emo201.gif

עצוב וכואב. האם הלכת לביקורת לעשות בקרת נזקים? איזה דיכוי ניסית בעבר? צריך הרבה סבלנות וכוחות נפש כדי למצוא את הדיכוי שיקל עלייך. זה ניסוי וטעייה. שולחת עוד כמה
 
למעלה