שוב טעו בתאריך?

מצב
הנושא נעול.

A r i e T

New member
שוב טעו בתאריך?

שוב טעו בתאריך?
שימו לב לתאריך שמופיע מתחת לתמונה. נראה הגיוני?
 

A r i e T

New member
ואני לא מאשים את הצלם

שוב טעו בתאריך?
שימו לב לתאריך שמופיע מתחת לתמונה. נראה הגיוני?
ואני לא מאשים את הצלם
תמונה ממש
לא פעם ראשונה שבאתר רושמים תאריך לא הגיוני.
 

ארזS

New member
במקרה הזה דווקא הצלם כן היה אשם...

ואני לא מאשים את הצלם
תמונה ממש
לא פעם ראשונה שבאתר רושמים תאריך לא הגיוני.
במקרה הזה דווקא הצלם כן היה אשם...
כי ידוע לי ממנו שהוא צילם ביום שישי ה-25/2 . אז הוא טעה ביום אחד... לא נורא.
 

Image of me

New member
אגב, הדבר הדפוק ביותר בלו"ז של רכבת

ואם יש רכבות זה כבר בלילה

ואז זה כבר חושך מוחלט (זמן שעון חורף)
אגב, הדבר הדפוק ביותר בלו"ז של רכבת
ישראל - זה שבחורף מזיזים את כל הרכבות בשבת שעתיים אחורה, במקום להוסיף רכבות מוקדמות, וכך הרכבת האחרונה מתל אביב לחיפה יוצאת ב-9 במקום ב-11 (ו-9 זאת שעה בלתי-סבירה לחלוטין לרכבת אחרונה, כאשר האוטובוס האחרון יוצא ב-11).
 

Shark Alarm

New member
וראשון לציון מקבלת נסיעה אחת ../images/Emo26.gif

אגב, הדבר הדפוק ביותר בלו"ז של רכבת
ישראל - זה שבחורף מזיזים את כל הרכבות בשבת שעתיים אחורה, במקום להוסיף רכבות מוקדמות, וכך הרכבת האחרונה מתל אביב לחיפה יוצאת ב-9 במקום ב-11 (ו-9 זאת שעה בלתי-סבירה לחלוטין לרכבת אחרונה, כאשר האוטובוס האחרון יוצא ב-11).
וראשון לציון מקבלת נסיעה אחת

הלוך ונסיעה אחת חזור....
 

Image of me

New member
מראשון תמיד הייתי חוזר לחיפה

וראשון לציון מקבלת נסיעה אחת

הלוך ונסיעה אחת חזור....
מראשון תמיד הייתי חוזר לחיפה
במוצאי שבת באוטובוסים. בן זוגי היה גר קרוב לתחנת הרכבת, אבל תמיד הייתי יוצא משם הרבה אחרי הרכבת של מוצ"ש. רכבת שיוצאת ב-8 בערב - זה ממש מוקדם!
 

קובי לו

New member
אתה צודק

אגב, הדבר הדפוק ביותר בלו"ז של רכבת
ישראל - זה שבחורף מזיזים את כל הרכבות בשבת שעתיים אחורה, במקום להוסיף רכבות מוקדמות, וכך הרכבת האחרונה מתל אביב לחיפה יוצאת ב-9 במקום ב-11 (ו-9 זאת שעה בלתי-סבירה לחלוטין לרכבת אחרונה, כאשר האוטובוס האחרון יוצא ב-11).
אתה צודק
זה אכן דבר דפוק בלו"ז שלהם. גם השעה האחרונה של הרכבות לבית-שמש ולראשון מוקדמת מדי, וכן השעה של הרכבת לנתב"ג לא מכסה את כל הטיסות. לטיסות של בין השעות 5:30 ל-6:30 בבוקר, וצריך להגיע כשעתיים וחצי עד ארבע שעות (אם בעונה החלשה היו בלאגנים הרי בשיא העונה יהיה יותר עמוס ומרשות שדות התעופה בקשו להגיע שלוש שעות לפני) הרי שבכדי להיות בנתב"ג בשעה 3:00 בבוקר אין רכבת כזאת. הרכבת הראשונה מגיעה לקראת 4 בבוקר.
 

OMER G17

New member
אני מציע שמישהו יארגן עצומה להוספת

אתה צודק
זה אכן דבר דפוק בלו"ז שלהם. גם השעה האחרונה של הרכבות לבית-שמש ולראשון מוקדמת מדי, וכן השעה של הרכבת לנתב"ג לא מכסה את כל הטיסות. לטיסות של בין השעות 5:30 ל-6:30 בבוקר, וצריך להגיע כשעתיים וחצי עד ארבע שעות (אם בעונה החלשה היו בלאגנים הרי בשיא העונה יהיה יותר עמוס ומרשות שדות התעופה בקשו להגיע שלוש שעות לפני) הרי שבכדי להיות בנתב"ג בשעה 3:00 בבוקר אין רכבת כזאת. הרכבת הראשונה מגיעה לקראת 4 בבוקר.
אני מציע שמישהו יארגן עצומה להוספת
רכבות בשעות שצריך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה