ואני לא מאשים את הצלםשוב טעו בתאריך?
שימו לב לתאריך שמופיע מתחת לתמונה. נראה הגיוני?
במקרה הזה דווקא הצלם כן היה אשם...ואני לא מאשים את הצלם
תמונה ממש
לא פעם ראשונה שבאתר רושמים תאריך לא הגיוני.![]()
למה התאריך לא הגיוני?שוב טעו בתאריך?
שימו לב לתאריך שמופיע מתחת לתמונה. נראה הגיוני?
איזה יום היה לפני יומיים?למה התאריך לא הגיוני?
אה, וואלהאיזה יום היה לפני יומיים?
נו, בסר, אבל מה מצחיק?אה, וואלה![]()
תחשוב איזה יום בשבוע זה היהנו, בסר, אבל מה מצחיק?
בס"ד אז הצלם הזה צילם לפני יומיים, מה קרה?
אה, שבת..... .תחשוב איזה יום בשבוע זה היה![]()
ואם יש רכבות זה כבר בלילהאה, שבת..... .
ב"ה שאז אין רכבות על המסילות.
אגב, הדבר הדפוק ביותר בלו"ז של רכבתואם יש רכבות זה כבר בלילה![]()
ואז זה כבר חושך מוחלט (זמן שעון חורף)
וראשון לציון מקבלת נסיעה אחתאגב, הדבר הדפוק ביותר בלו"ז של רכבת
ישראל - זה שבחורף מזיזים את כל הרכבות בשבת שעתיים אחורה, במקום להוסיף רכבות מוקדמות, וכך הרכבת האחרונה מתל אביב לחיפה יוצאת ב-9 במקום ב-11 (ו-9 זאת שעה בלתי-סבירה לחלוטין לרכבת אחרונה, כאשר האוטובוס האחרון יוצא ב-11).
מראשון תמיד הייתי חוזר לחיפהוראשון לציון מקבלת נסיעה אחת![]()
הלוך ונסיעה אחת חזור....![]()
אתה צודקאגב, הדבר הדפוק ביותר בלו"ז של רכבת
ישראל - זה שבחורף מזיזים את כל הרכבות בשבת שעתיים אחורה, במקום להוסיף רכבות מוקדמות, וכך הרכבת האחרונה מתל אביב לחיפה יוצאת ב-9 במקום ב-11 (ו-9 זאת שעה בלתי-סבירה לחלוטין לרכבת אחרונה, כאשר האוטובוס האחרון יוצא ב-11).
אני מציע שמישהו יארגן עצומה להוספתאתה צודק
זה אכן דבר דפוק בלו"ז שלהם. גם השעה האחרונה של הרכבות לבית-שמש ולראשון מוקדמת מדי, וכן השעה של הרכבת לנתב"ג לא מכסה את כל הטיסות. לטיסות של בין השעות 5:30 ל-6:30 בבוקר, וצריך להגיע כשעתיים וחצי עד ארבע שעות (אם בעונה החלשה היו בלאגנים הרי בשיא העונה יהיה יותר עמוס ומרשות שדות התעופה בקשו להגיע שלוש שעות לפני) הרי שבכדי להיות בנתב"ג בשעה 3:00 בבוקר אין רכבת כזאת. הרכבת הראשונה מגיעה לקראת 4 בבוקר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.