שוב חזרה לי התקלה : אני מקבל במייל הודעה על תגובה בתפוז - וכאשר אני מנסה לפתוח את התגובה אני מקבל דף ריק. רצ"ב תמונת הדף הריק. ( כדי לקרוא את התגובה עלי להכנס עצמאית לפורום ושם לקרוא ). תודה.