שוב בעניין שאיבות

10shosh

New member
שוב בעניין שאיבות

הצלחתי להחזיר את הכמיות למרות שאני עדין חושבת שיש בעיה במשאבה מכיוון שיש לי הבדל בן הצדדים (בגודל ובכמיות -צד אחד מפיק מעל 100 מ"ל בקלות והשני בערך 70 עם עבודה קשה) אני ממשיכה לשאוב מהצד הדל על ריק כמה שניתן כדי להגדיל את הכמות היום לאחר ששאבתי וניתקתי את המשאבה היו על קצה הפטמה טיפות דם (טיפות יחסית גדולות) בד"כ כלל אני שואבת גם בבית לאחר העבודה (כנראה שנדלג על זה היום) אבל עדיין מה אני לא עושה נכון? האם לתת לילד את החלב הנ"ל שנשאב (לא נראה לי שהגיע דם לשקית אבל עדיין!?) להזכירך אני שואבת עם המיני אלקטריק של מדלה
 
breast milk is white blood

so there is no problem to give it to your baby. Maybe you have to decrease the strength of the pump to minimum. It is not unusual for one breast to produce less than the other. Maybe the baby fed less on that one.​
 

justmom

New member
תרגום: חלב אם הוא דם לבן

כך שאין בעיה לתת אותו לתינוק שלך. אולי את צריכה להפחית את עוצמת המשאבה למינימום. התופעה בה שד אחד מייצר יותר חלב מהשני אינה בלתי רגילה. אולי התינוק ינק פחות מהשד הזה.
 
למעלה