שוב בעניין שאיבות
הצלחתי להחזיר את הכמיות למרות שאני עדין חושבת שיש בעיה במשאבה מכיוון שיש לי הבדל בן הצדדים (בגודל ובכמיות -צד אחד מפיק מעל 100 מ"ל בקלות והשני בערך 70 עם עבודה קשה) אני ממשיכה לשאוב מהצד הדל על ריק כמה שניתן כדי להגדיל את הכמות היום לאחר ששאבתי וניתקתי את המשאבה היו על קצה הפטמה טיפות דם (טיפות יחסית גדולות) בד"כ כלל אני שואבת גם בבית לאחר העבודה (כנראה שנדלג על זה היום) אבל עדיין מה אני לא עושה נכון? האם לתת לילד את החלב הנ"ל שנשאב (לא נראה לי שהגיע דם לשקית אבל עדיין!?) להזכירך אני שואבת עם המיני אלקטריק של מדלה
הצלחתי להחזיר את הכמיות למרות שאני עדין חושבת שיש בעיה במשאבה מכיוון שיש לי הבדל בן הצדדים (בגודל ובכמיות -צד אחד מפיק מעל 100 מ"ל בקלות והשני בערך 70 עם עבודה קשה) אני ממשיכה לשאוב מהצד הדל על ריק כמה שניתן כדי להגדיל את הכמות היום לאחר ששאבתי וניתקתי את המשאבה היו על קצה הפטמה טיפות דם (טיפות יחסית גדולות) בד"כ כלל אני שואבת גם בבית לאחר העבודה (כנראה שנדלג על זה היום) אבל עדיין מה אני לא עושה נכון? האם לתת לילד את החלב הנ"ל שנשאב (לא נראה לי שהגיע דם לשקית אבל עדיין!?) להזכירך אני שואבת עם המיני אלקטריק של מדלה