שוב אני...

שוב אני...

מישהו במקרה יודע מה הדרך הכי זולה להגיע מהונג קונג לבייג'ין?
 
ועוד משהו לגבי נעלי הליכה...

אני רוצה לקנות נעלי הליכה טובות וחזקות אבל במחיר סביר של עד 400 שקל. (הטיול שאני מתכננת לא כולל טרקים קשים ואינסופיים) יש המלצות?
 

מרסלו1

New member
בעיקרון

לי זה לא כזה משנה, הייתי בכל פינות העולם עם היי-טק ולא הייתה לי בעיה מעולם ....בכל מקרה אם את קצת חוששת נעלי טימברלנד הן מושלמות, עולות בסביבות 500 ש"ח.
 
יא!

מאיפה אתה צצת פתאום?
 

Blueyes2

New member
בסכום דומה קניתי נעלי גרמונט

שהיו לי ממש מעולות בטיולים רגליים ונוחות , אבל ברור שכדאי שתבדקי כמה פירמות ותקני את מה שהכי נח לך. אלו לא נעלי גורטקס שאמורות להיות עמידות לגמרי למים , אבל באירלנד הגשומה הם שירתו אותי יפה
 

1L

New member
ברגל

-או בטרמפים... אם את בכל זאת מעדיפה לשלם תוכלי לבדוק טיסות (למשל, בדיקה פשוטה שעשיתי בקתאי פסיפיק העלתה טיסה במחיר של כ- $370) או באמצעות רכבת.
 
ברגל?

בא לא ניסחף... גם לסין אני יכולה להגיע ברגל ובכל זאת אני לא עושה את זה... זה חתיכת מרחק הליכה,מה קרה לך??? אני מקווה שהתכוונת בצחוק... רציתי פשוט לדעת עלויות של נסיעה באוטובוס ,רכבת ומטוס מהונג קונג לבייג'ין... (ולאור תשובתך אני רואה שטיסה יוצאת כבר מכלל חשבון)
 
הפרשי שעות...

עוד שאלה כי אני ממש עצלנית ואין לי כוח לחפש בנט- מה ההפרשי שעות בין ישראל לסין? מישהו יודע?
 

sela v

New member
תני לי לשאול אותך כמה שאלות

תגיעי להונג קונג. האוטובוס יקר אז תלכי ברגל? אם לא אז השאלה שלך סתם נובעת מלחץ של טרום הנסיעה. אולי מישהו יתן לך פה מחיר, ופתאום יפתח קו חדש יותר זול, אז לא תקחי אותו? לכן תגיעי לשם ואז תראי. לגבי הפרשי שעות, זה רשום בכל ספר טלפונים יחד עם קידומות החיוג של המדינות.
 

jeshu

New member
נראה לי חבל קצת להגיע ישירות מהונג קונג לבייג'ינג - תטיילי מעיר אחת לשנייה.תראי מקומות יפים בדרך ובסוף תגיעי גם ליעד הסופי.זה בטוח יחסוך את הטיסה ובטוח גם תהני.
 
נכון

אבל המטרה של הטיול היא אזור מערב דרום סין,ז"א לרדת מבייג'ין כלפי מטה וטיפה מזרחה (יונאן וכו') ולבסוף להיכנס ללאוס ולחזור הביתה דרך בנקוק... בגלל אילוצי טיסה אולי נצטרך לנחות בהונג קונג... ומפה נובעת השאלה...
 

jeshu

New member
התכוונת לרדת מבייג'ינג דורמה ואז מערבה ליונאן. אז מה הבעייה ? אמרת שאת נוחתת בהונג קונג - תסעי משם לדרום מערב סין.את בייג'ינג תראי בטיול אחר.
 
אני מקווה שזה לא נשמע קטנוני

אבל מאוד רציתי לראות את בייג'ין עם העיר האסורה,החומה הסינית ,ארמון הקיסר וכו'... מבחינתי לבקר בסין מבלי לבקר בביג'ין זה כמו לבקר בישראל מבלי לראות את ירושלים... ואני באמת לא יודעת מתי יצא לי לעשות טיול דומה ככה שאני מעדיפה שכן להיות באזור זה... מכיון שכך, רציתי לבדוק אפשרויות מעבר זולות מהונג קונג לשם... אבל כפי שהבנתי ממכם, זה יוצא יקר ולכן אני כנראה אצטרך לחשוב על משהו אחר...
 

kogawa

New member
מה שמעט נשמע קטנוני

זה להגיע לטיול חלומות ולהוציא את כל החסכונות, ולבסוף לא להגיע לאתר כמו בייגינג בגלל עלות של 300 שקל. בארץ זוג נותן לפחות סכום זה בהזמנה לחתונה אליה הולכים מתוך נימוס, ולחתונות כאלו תוזמני רבות. זהו סימפטום ראשוני להתכלבות. סמני את המקומות שאת רוצה להגיע אליהם ואחר כך תעשי חשבון הוצאות. זה לא הירח - זה רק 300 שקל ברכבת..
 

jeshu

New member
ואתה חושב שהתכלבות זה רע ? הבנתי קצת אחרת מהשרשור ההוא בפורום המזרח הרחוק שענית לbenkok.
 

SPnage

New member
פיספסת את הנקודה

אין בעיה "להתכלב", כל אחד שיטייל בתנאים שמתאימים לו. אבל לא להגיע למקום מסויים כי הנסיעה ברכבת יקרה מידי...כבר מוגזם.
 

sela v

New member
זה לא מהסרט שוד החבובות הגדול?

שמצניחים אותם מהמטוס?
 
למעלה