שואה!!

FAME 69

New member
שואה!!

לפי תיקשור שקיבלת הייתי אשה יהודיה בשואה..אני מבקשת לדעת איך מתתי ומה הקשר שלי לאחי אוהד..זו לא שאלה שנובעת מתוך סקרנות ילדותית. אני שואלת כי יש לי חלומות בנושא. כאילו שאני צרכה להסיק מסקנה חשובה מאותה תקופה שתשמש אותי להיום..זה לא מניח לי..תודה רותי.
 

רותי 11

New member
FAME 69 יקרה

מתוקה המחזה שמראים לי לא נעים, אני רואה אותך נגררת בכוח על ידי שני חיילים, הם עושים את מה שהם עושים עם הגוף שלך, אני רואה שאת מתאבדת שם יותר נכון האקט שאת עושה את יודעת שהוא יוביל אותו למותך, את רצה לאחר שאת מתאוששת קצת מקבלת כוחות של נקמה, קמה ורצה לעברם עם מעין נסיון להרוג אותם אבל כמובן שהכדורים שלהם משיגים אותך ואת נהרגת את מוטלת ברחוב עד שהם נותנים ליהודי שיזיז את הגופה שלך הצידה. ואם אני מבינה נכון זה מאוד מהותי לחיים שלך תבחני את זה מכל הכיוונים לא רק מההיבט של החלומות, לדעתי זה יוריד לך הרבה אסימונים. לגבי אחיך הוא קשור לאותו גלגול, הוא היה אחד מאותם חיילים.
 

FAME 69

New member
אגב יש לך מושג מה היה שמי ?

ואם לא זה בסדר..זה לא כזה מהותי.
 

backbencher

New member
הי, FAME69 יקרה,

סתם עברתי כאן וראיתי את פנייתך אל רותי, ואת תשובתה. בתהליך clairvoyance עם ההדרכה שלי, אני יכול לראות כי לאביך היה חשבון בבנק Frankfurter Sparkasse, ואני אפילו רואה את מספר החשבון כמעט במלואו, והוא 735xxxx250. את ארבע הספרות האמצעיות אני לא יכול לראות, ואולי רותי תוכל לראותן. הסכום במקור לא היה גדול, אולם עקב מספר השנים הרב שחלף, הוא עשוי להיות כעת משמעותי, ויכול לעזור לך להיסתדר
 
למעלה