שהאלים ישמרו עליי.

Sonata Of Tears

New member
למען האמת

גם אותי זה הגעיל, אבל שיעשה מה שטוב לו. למה אנחנו צריכים לדעת על זה?
 

מיכל0202

New member
חמודי אתה יודעה מה זה טרנסקסואלים?

תיברר טוב טוב לפני שאתה כותב פה עוד הודעות שלך. נקודה
 

transman

New member
גרביון יקר, ברוך הבא!

כפי שכבר אמרו לפני, הפורום מיועד לכל מי שנושא המגדר מדבר אליו, ובהחלט לא מוגבל לטרנסקסואלים. בודאי ובודאי מיועד גם לגברים הלובשים בגדי נשים. חשוב אבל שתבין שהפורום הזה אינו עוסק במין כפשוטו. אם מה שהתכוונת לומר היה: "שלום, אני לובש בגדי נשים ואכן מתגרה מכך מינית", אז סבבה. (ואם התכוונת לפתוח שרשור גרויים לסייבר סקס פורומי פחות או יותר, אז לא.)
 
היי,

לפעמים לאנשים מסובך עם תכנים מיניים מפורשים מדי. זה לא אומר שהתוכן המיני לא בסדר, רק שאנשים שרגילים שהופכים אותם לאובייקט מיני ישר הולכים למקום הזה ונפגעים. בהנחה שלא לזה התכוונת, ולא התכוונת לפתוח כאן דיון מיני מחרמן למטרות חיפוש סקס (לא שיש לי משהו נגד זה, אבל זה כנראה לא בהגדרות הפורום) אז הדיון בהחלט חשוב ומסקרן וטוב. ברוך הבא לפורום. וגם שגברים בגרביוני רשת שחורים זה מעולה. אהם, גם נשים בגרביוני רשת שחורים, כשאני חושב על זה
 

natali0106

New member
להתבייש??? לא נסחפת???

לא נסחפת??? אף אחד לא סילק את הבחור, תקרא שוב מה הוא רשם שם, הוא מחפש סטרייטים להגשמת חלומות ביחד זה לא חיפוש סקס?????
 

ליטל ו

New member
{מצביע} מה שיוהן אמר :)

ואפילו כשאני מעמידה פנים שאני אובייקטיבית לגבי עניין הגברים בגרביונים שחורים:) ברוך הבא לפורום :)
 
אני לא מכירה את החוויה שלך אבל...

אצלי לא הייתה התנהגות קרוסדרסרית, אבל אני יודעת משהו על הפנטזיה להיות אישה, שדיברת עליה באחת ההודעות. אני רוצה להזכיר לך, שלעבור שינויים פיזיים זה לא כמו ללבוש בגדים. אם אין לך רצון חזק בשינויים פיזיים בגוף שלך, כדאי להשאיר את הפנטזיה פנטזיה. מעבר לכך, תמיד טוב שיש חברים לדבר על מה שאתה איתם, או סתם להתכתב על זה באינטרנט. אני מקווה שתמצא פה אווירה תומכת וכן גברים שמרגישים כמוך. אני בטוחה, שאם תישאר פה מספיק זמן, תמצא אותם, כי בדרך כלל הם באים והולכים, כי אין כמעט מי ששותף לרגשותיהם. ברוך הבא ומזל טוב על גילוי הלב
 

DarlingAdam

New member
אולי די?

יש גם אנשים שיגידו עלייך דברים כאלה, והפורום הזה אמור להיות בטוח מפניהם.
 

DarlingAdam

New member
בגלל שהפורום הזה, למרבית הפלא,

הוא לא *רק* לטרנסיות, וגם לגברים שאוהבים להתלבש יש פה מקום. גם לגברים שמתגרים מלבוש נשי. הפורום, כזכור, נועד לכל הקשת ולא רק לצבע אחד. איש-חובב-גרביונים, אני מתנצל בפניך. אמנם התוכן המיני של ההודעה שלך היה אולי נועז מדי עבורנו, אבל הנטיה שלך עצמה, ואתה איתה, מתקבלים בברכה.
 

מיכל0202

New member
יש פורום...

יש פורום "זהות מינית" למה שלא תישתף אותם במה שאת רובנו זה מגעיל. או יש כל מיני פורומי סקס, או שאתה מתבייש להגיד להם על הסטיות שלך? לאדם אני חושבת שהפורום חייב להיות מיועד רק לטרנסיות.
 
גם על לסביות

יש הרבה אנשים שאומרים "שיעשו מה שטוב להן, אבל למה אנחנו צריכים לשמוע על זה?". גם על טרנסים יש אנשים שאומרים שזה "סוטה". החלוקה למה מותר לדבר עליו ובאילו מילים, ולמה אסור לדבר עליו בפרהסיה, היא חלוקה שמשרתת את כל מה שאני (ונראה לי שגם את) מתנגדת לו. מין ומיניות הם תחומים עשירים, מורכבים ונפלאים, שמזמן היה צריך להפוך את הדיבור עליהם, על כל סוגיהם, למשהו פומבי, ציבורי ומאוורר. אם מישהו נדלק מגרביונים שחורים (לעזאזל, גם אני נדלק מגרביוני רשת שחורים, רק לא עלי, אלא על מישהו או מישהי אחרת) ומוצא כאן את המקום לדבר על זה ולחפש ולתהות, זה בדיוק המקום. לא כדאי להתחיל לבנות גדרות, כי הגדרות הללו יסגרו בסוף אותנו מחוץ למשהו. וגם לא כדאי להשתיק את הדיבור על סקס, כי ככה השתיקו לסביות, הומואים, טרנסים, וכאלה שאוהבות סקס קינקי (בין אם הן לסביות וטרנסיות, ובין אם הן הטרוסקסואליות). הרי מה שמותר לדבר עליו ומנומס לדבר עליו בציבור, יש לו זכות קיום. כל השאר אמורים להתקיים "בחדר המיתות", או בחושך - כלומר פשוט לא להתקיים בכלל.
 

DarlingAdam

New member
מענין מאוד, נטלי,

שכשישנה טרנסקסואלית שמחפשת, זה פחות מפריע לך.
 

DarlingAdam

New member
מממ, גברים בגרביונים שחורים..

*הולך לברר אם מיסטרס דומיניק מעוניינת* אוי, יש בהודעה שלי תוכן קצת מיני. איזה זין. אופס. עוד תוכן מיני.
 

DarlingAdam

New member
דרך אגב, הבנת הנקרא.

בשום מקום לא נכתב "מחפש סטרייטים להגשמת חלומות ביחד". הוא רק סיפר שהוא פוגש גברים שרובם נשואים, לא שהוא מחפש כאלה פה, ורצה לדבר עם גברים שמרגישים כמוהו - שזה קרוס דרסרים שחיים פה בשלווה. כך שלא, זה לא חיפוש סקס.
 

DarlingAdam

New member
נ.ב,

חלק מהגברים שאוהבים להתלבש מגלים בסוף שהן בעצם נשים כמוכן. אז קצת סבלנות. וקצת הבנה.
 

Sonata Of Tears

New member
טראנסקסולואליזם

(מילה מתאימה?) זהו מצב יש עוד המון תת הגדרות או הגדרות דומות ושונות שהקשורות לזה לא צריך להגביל את הפורום לאף אחד וגם אם המשיכה המינית שלו באה מתוך ללבוש בגדי נשים אז כך שזה יהיה, אך צריך לדעת איך להעביר את זה , ולא בצורה שהוא העביר את זה ובקשר למר גרביוני , פעם הבאה תענה לדיון הראשוני שפתחת, לפתוח עצים ככה זה חסר תועלת (ומעצבן מנהלים) ,זה אומנם טו בשבט, אבל לתפוז יש מספיק:)
 
למעלה