שדרוג מכשיר..
ערב טוב ברשותי מכשיר Morotola V50 ואני ממש לא מרוצה ממנו... ברכישת המכשיר פרסתי את התשלום על גבי 36 חודשים.. כיום אני כבר לא זוכר איזה תשלום אני
עקב בעיות שהיו לי במכשיר החלפתי אותו מספר פעמים אך אני רוצה להחליפו בכל זאת.. אני יודע שאם אני רוצה לשדרג את המכשיר אז אני צריך לרכוש את המכשיר החדש גם בפריסה של 36 תשלומים וגם להמשיך לשלם על המוטורולה... מה שממש אני לא יעשה אתם מכירים אולי דרך שאורנג יסכימו לשדרג לי את המכשיר בלי רכישה של מכשיר חדש? אפילו המשך התשלום על המוטורלה שזה 41 שקל לחודש!! אבל עדיין שאני אקבל איזה מכשיר חדש.. כי נמעס לי מזה
ערב טוב ברשותי מכשיר Morotola V50 ואני ממש לא מרוצה ממנו... ברכישת המכשיר פרסתי את התשלום על גבי 36 חודשים.. כיום אני כבר לא זוכר איזה תשלום אני