שב"ש

האיום?

שבת שלום לטאקילה <הסולטן חושב שזה שרשור קומבינציה מיוחד לטאקי>
 

טאKילה

New member
חחחחח סולטן, אני מתה עליך../images/Emo25.gif

למה אתה לא משרשר לי קומבינציות אהה אה?
שבת שלום כפרע
 
שאלה ירושלמית ?

מספרים על ירושלמי זקן אחד שבא לחתונה בת"א ,וכבר היה מאוחר והמשפחה הציע לו לישון בת"א אצל אחד מהם והוא התחמק בטענות שונות ומשונות ,שלחו שליחים והוא סרב ,בסוף ביקשו מבנו שיפציר בו לישון בת"א ,הזקן שאל את פנו תגיד האוטו מקולקל ? לא ![ענה הבן] אז אם ככה שווה לי להרוויח עוד לילה של שינה בירושלים כל שעת שינה בירושלים שווה חיים שלמים בשאר העולם .
 

אלמרה

New member
שבת שלום לכל הפורום וגם לטאקילה

ונו,,, גם לך שולצי69 אם אתה מתעקש...
 
למעלה