נסיכת הכוכב
New member
שבת שלום
שבת כבר פה והתקופה של אוחות מלחמה לא עושות טוב למי שלבד במיוחד שיש ילדים והם רוצים כתף וחיבוק אוהב תחזיקו מעמד למי שגר בצפון ובדרום בימים ההלו שעוברים עלינו בין האזעקות והמירוץ לחדרים המוגנים אסיים בתפילה שיבוא במהרה השקט ושלווה לביתינו לארצנו ולעמנו
שבת כבר פה והתקופה של אוחות מלחמה לא עושות טוב למי שלבד במיוחד שיש ילדים והם רוצים כתף וחיבוק אוהב תחזיקו מעמד למי שגר בצפון ובדרום בימים ההלו שעוברים עלינו בין האזעקות והמירוץ לחדרים המוגנים אסיים בתפילה שיבוא במהרה השקט ושלווה לביתינו לארצנו ולעמנו