שבת שלום
אמרים שהברכה הגדולה ביותר שעם ישראל קיבל מהקב"ה היא : "ה' עוז לעמו יתן - ה' יברך את עמו בשלום". למרות הקשיים שעדין מצלים על השלום במשחק ומאיימים לקטוע את המטרה העקרית, נרקמים קשרים מחודשים וטובים יותר,, עוד קצת סבלנות, כח ואומץ ואני מאמין שהכל יסתדר. שבת שלום חג שמח ושנה טובה לכולם
אמרים שהברכה הגדולה ביותר שעם ישראל קיבל מהקב"ה היא : "ה' עוז לעמו יתן - ה' יברך את עמו בשלום". למרות הקשיים שעדין מצלים על השלום במשחק ומאיימים לקטוע את המטרה העקרית, נרקמים קשרים מחודשים וטובים יותר,, עוד קצת סבלנות, כח ואומץ ואני מאמין שהכל יסתדר. שבת שלום חג שמח ושנה טובה לכולם