שבת שלום,

אנפה2

New member
שבת שלום,../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif

רציתי לכתוב מהרהורי ליבי, אני ככה יושבת לי עכשיו בשעות הצהריים,מזפזפת במחשב רוצה לפגוש בפורמים ובקומונות דעות אחרות, אנשים אחרים, כמו נסיעה קטנה לחו"ל , לנשום אויר אחר, ומה אני מגלה......... שכמעט בכל הפורמים גולשים אותם הניקים, כלומר אותם האנשים, יש בזה איזו מין אכזבה לא........? זה לא שאתם לה נחמדים, אתם אחלה, אבל כנראה שהיו לי איזה שהם ציפיות וזה לא מה שציפיתי. האם יצא לכם גם לחשוב על זה ?.
 

אנימו

New member
חונה הזכירה אתמול תערוכה של שוורים

בדרום ת"א . מי שרוצה להזין בה את עיניו יכול לצפות בוידאו הרצ"ב. מסתבר שהתערוכה היא מטעם הבורסה והשור =שפע....
 

מנורה

New member
היי אנפה טוב לראות את זיו פניך../images/Emo140.gif

בתחילת דרכי התחלתי לגלוש ממקום למקום ראיתי בזה קסם ענין אך מהר מאד הבנתי שזה לא בריא לי לשבת שעות על יד המחשב ולהתמכר מה עוד שהפליא אותי שאנשים כמו שאת כותבת אותם הנייקים כותבים אותו דבר בכל פורום או קומונה שבה הם משתתפים אותי זה משעמם ותמיד עולה בי ההרהור מדוע הם עושים זאת? מה הם מחפשים? מדוע לא טוב להם בפורום אחד מענין ומפרגן .
 

אנימו

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifהניקים מחפשים בדיוק מה שאנחנו

מחפשים: ענין , חברה ואהדה, ולמרבה הפלא גם הניק שלנו שם וגם אנחנו מכניסים לשם ולפה את אותם הסיפורים....ולעתים יש הפריה הדדית בין הפורומים וגם מזדמן איזה ניק תועה... שמגיב מנקודת מבט לא צפויה. ויש פורומים המוקדשים לנושאים מסויימים ושם יש ניקים לגמרי אחרים. הפורומים החברתיים מדברים אל אנשים חברותיים שאין להם עכבה להתחיל לשוחח והם נעים בקלות בכל החזיתות. אני רואה זאת באור חיובי גם אם דברים חוזרים על עצמם.
 

אנימו

New member
ועל ההתמכרות לא כתבתי כי לא מזכירים

בבית התלוי - את החבל
 

אנפה2

New member
גם אני כמובן לא חפה משוטטות

וסיפורום (אפילו אותם סיפורים) בשדות אחרים, סתם רציתי להבהיר לעצמי מה הטעם בזה , והאם כך גם אצלכם ?.
 

vera2

New member
אני משתתפת בשלושה פורומים ומוצאת את

עצמי בכל פורום כותבת על נושאים שונים בשני פורומים אלה כמעט אותם המשתתפים וזה לא משעמם. האנשים מאוד מענינים וזה כמו בחיים יום אסל ויום בסל.אכן יש חברים אני מוצאת אותם בשני פורומים שאפילו מעתיקים ומדביקים את ההודעה של עצמם.כנראה כדי למצוא התיחסויות שונות לאותו נושא.לא חייבים לקרוא את הכל. וזה גם בלתי אפשרי. שבוע טוב.
 

דרדרית

New member
גמ'ני משתתפת ביותר...אבל על פי

נושאים. ישנם פורומים <כמו פורום מורים> בהם אני מציצה לעיתים קרובות לחפש משהו חדש בתחומי הידע וישנם פורומים בהם אני מגיבה מעט <בגלל מחסור זמני בזמן>... לאחרונה השתתפותי בפורומים הצטמטמה מאד ו-לא- אינני כותבת אותו דבר בכל פורום כי... קהל היעד שונה. ג'מני כמו ורה גיליתי לא פעם את אותן ההודעות, הבדיחות, ההגיגים ממש מודבקים <כדי לקבל יותר יחס? תשומי? אין לי שמץ...> לאט לאט למדתי לקרוא ברפרוף ולעבור הלאה.
 

p a l o m a

New member
וגמני (שלום חזרתי לעולם...../images/Emo6.gif)

מוצאת ענין בכמה פורומים שלא קשורים אחד בשני.. אומנם ישנם אותם ניקים (שאני ממש שמחה לפגוש פנים מוכרות שם) אבל הנושא המשותף הוא שונה בכל פורום.. וזה דוקא נחמד.. ולא תמיד מגיבים.. אבל נכנסת מדי יום לכולם..
 

אנפה2

New member
הלכתי לנוח ביחד עם בעלי ופתאום

הכלב התחיל מאוד לנבוח, ירדתי מהמיטה והשכנה דלת לידי (היא ובעלה עם מטפלת תילנדית, אנשים קשישים)עמדה ודפקה לי בדלת, פתחתי עם הכותונת והיא התחילה לדבר אלי בפרסית, בכל אופן נכנסתי לדירתה וראיתי את בעלה שרוע על הריצפה, והיא מבקשת שארים אותו (הכל בפרסית, שפה שלא מובנת לי), הלכתי והערתי את בעלי ושנינו ביחד לא יכולנו להרים אותו, הזעקנו שכנה נוספת ובכוחות משותפים הושבנו אותו על הכורסה. לידיעתכם, ביתה וחתנה של השכנה גרים גם בבנין שלנו, נסיתי להשיג אותם בטלפון ובפלאפון והם לא ענו, השארתי הודעה והם לא חזרו. יום שבת זה יום החופשה של המטפלות, איך משאירים זוג זקנים לבד ?, הם עם חיתולים ושניהם עם הליכונים, אני מזועזעת , זה כאילו שנוטשים תינוקות.
 
אנפה מאיפה לוקחים את הזמן להכנס

לכל מיני פורומים???????????? אני בקושי מספיקה בשניים, אני נמצאת פה בפורום ועוד בקומונה, שהם שונים בתחליט השינוי אחד מהשני, נהנית מאוד מה שמגישים בהם.
 

אנפה2

New member
תיבת המסרים שלי בוגדת, ואנני יכולה

לשלוח מסר, אני כותבת סיפור שלם וזה לא נשלח, איך זה אצלכם , ומה עושים ?.
 

אפי 7

New member
כל פעם שכותבים מסר ארוך - מאוד

כדאי קודם כל לצבוע אותו ולהעתיק - באם לא נשלח - פותחים עוד פעם את תיבת המסרים ועושים העתק - ולעתים פעם שניה כן מצליח ולא מאבדים את הכתוב.
 

אנפה2

New member
לאה אענה לך איך זה אצלי.

אני גיליתי את הפורמים בחודש אפריל. לקח לי זמן עד שהתחברתי לזה מבחינה מנטלית, מכיון שכרגע אינני עובדת אצל בוס
(אני עצמאית) , נכדי לא בארץ, אני מחוייבת רק לעצמי לבעל
ולאמי
. כך שנשאר הרבה זמן פנוי, אני זריזה וחרוצה
ויודעת לארגן לי את הדברים כך שנשאר לי זמן להתקשקש גם אתכם, גם עם חברות וחברים בטלפון , וגם להתנדב בשני תחומים, את הטלביזיה אני לא אוהבת, כך שהזמן הפנוי שלי מתנתב כרגע לקריאה , ליציאה, וגם למחשב. ולא חשוב כמה זמן יש, חשוב מה עושים איתו.
 
גם אני משוטט בכמה פורומים

בחלקם הייתי פעיל מאד. פורומים שעוסקים בתיירות, טיולים ומורי דרך. ויעידו על כך ידידי פינזו ומאיר שפירא, הרבה התלהמות היתה שם, ורק בפורום הזה מצאתי את השלווה, החיבה, החברות והפירגון. אז ככה, אני משוטט פסיבי במספר פורומים, אבל פעיל בנוכחי - וכייף לי. אז סבתא אנפההההההההה, תתנחמי
החם...
 
למעלה