שבת שלום לכולן... יש לי שאלה...

שימיכל

New member
שבת שלום לכולן... יש לי שאלה...

רשמית אנחנו מתחילים לחפש תקליטן... הבעיה...- אין לנו מושג את מי לקחת אני אנסה לעשות חיפוש אבל אני אשמח לשרשר הודעות לגבי המומלצים שלכן... יש מצב??!! תודה רבה
מיכל
 

lsimon

New member
אנחנו לוקחים את ירון ויצמן מ"פפריקה

ושמענו עליו רק טובות....
 
שוב אני מרגישה שאני מתחילה לחזור על

עצמי... התקליטן שלנו הוא פיני דקל. בחור מקסים ותקליטן מדהים. שם מוסיקה שאוהבים אבל לא יותר מדי בנאלית. תעשי עליו חיפוש בפורום, יש עוד כמה שלקחו אותו. אם תרצי עוד פרטים - בשמחה!
 

לימור26

New member
התקליטן שלנו..

משה טל מ"מים שקטים" מת"א...הבחור מקסים אומנם לא מוכר כמו רובם אבל מאוד התרשמנו לטובה הוא הראשון שראינו וסגרנו...
 

קארין ב

New member
ממליצה על "פלסטלינה"

התקליטן שלנו הוא אורן מפלסטלינה, הוא עורך מוסיקה ברדיו ת"א (לא זוכרת איזה אני לא תל אביבית...), יש להם גם תקליטן בשם ניר ציפרוט שמישהי מהפורום לקחה אותו והייתה מאוד מרוצה.
תבדקו את שבלול - אנחנו כמעט סגרנו איתם (שמעתי שאורי מעולה).
גם קליאנטה ותטה וזברה הם נהדרים.
מוסיקה פלוס - הם מהיקרים בשוק - אבל גם מומלצים.
 

שריל

New member
המלצות שליקטתי

בפןרום זה ואחרים יש שלושה תקליטנים שנזכרים לטובה: גל משבלול, ועוד מישהו משם אני לא זוכרת מי איתן גור מתטה רביד יהושוע ממוסיקה פלוס
 

השולצים

New member
מיכלי מאחר ואת מתחתנת בירוק על המים

אני ממליצה לך על התקליטן שלנו - יניב ישעיהו מאינקוגניטו. הוא מדהים מדהים ועשה לנו אחלה חתונה. פלוס נוסף הוא שאינקוגניטו הם אלה שלהם שייכת מערכת ההגברה בירוק על המים לכן זה חוסך לך את ה- 300$ על מערכת ההגברה. אם תירצי עוד פרטים אני כאן.
 

מאי13

New member
DJ

אנחנו לוקחים את רביד יהושוע ממוסיקה פלוס לאחר המון המלצות מאנשים שמבינים בתחום (אח של חבר שלי הוא מהבעלים של קרמבו רקורדס והוא אמר שהוא אחד מהטובים ביותר בתחום). למרות זאת, לא יצא לנו לראות אותו בחתונה...אנחנו מתחתנים עוד שבועיים, אחרי החתונה נספר אייך היה. חוץ ממנו, קיבלנו המלצות גם על רונן גוטמן ממוסיקה פלוס ואיתן גור מתטא. נעמה יוגב מתטא טקלטה בחתונה של חברים והיתה מצוינת.
 
למעלה