שבת שלום לכולם ...

sherry 31

New member
שבת שלום לכולם ...../images/Emo24.gif

שבת שלום אנשים יפים... מה קורה הכל טוב ? התגעגעגעגעגעגעגעגעגעגעגעתי
עבר הרבה זמן ... יותר מידי ...
טוב לאחר תקופה רדומה וארוכה... חזרתי שוב ... ובתקווה שהפעם לתמיד .. אם תקבלו אותי כמובן ...?
אז אהלן לכל הותיקים שמכירים אותי ...
מה חדש ... ? מה ישן....? ונעים מאוד לכל החדשים... (ישנים...)
אשמח להכיר ... ולהתעדכן.. אז קדימה תתחילו לשרשר.... שיהיה לנו אחלה סופ"ש ... שרי
 

AlteX

New member
מממ... הייתכן ../images/Emo35.gif

הייתכן שזאת אותה שרי החמודה שלי יצא להכיר עוד מימי חיתולי הפורום?! גם אם לא, שמח שחזרת!
 

sherry 31

New member
כן כן זו אני .....

תודה אלכס... על הקבלת פנים.... מה קורה ... ? מי נשאר מהותיקים .... ברנדה עדיין פה? גילה ..? זיסיל? ומקסימוש כמובן ...? אתם בקשר עדיין ...? שיהיה רק טוב ... שרי
 

sherry 31

New member
יו סיגלייייייייייי../images/Emo124.gif

נשמתי געגעתי ... כנסי לצאט מהר .... יש על מה לדבר... חחחח שיהיה רק טוב שרי
 
ברוכה השבה...

ואיי אני עוד זוכרת אותך מהמפגש הראשון שהייתי בו אי שם בחופי ראשל"צ.. כזו מקסימה.. טוב שחזרת אלינו... התגעגענו..
 

sherry 31

New member
../images/Emo6.gif

אז מה עם השטיח הסגול ....? יש מצב אני לא קטנונית מוכנה להתפשר
מה קורה ....היי חמודונת... גם אני געגעתי.... אחלה מפגש זה היה .... שיהיה רק טוב שרי
 
למעלה