שבת שלום וחג שמח

שבת שלום וחג שמח

סתם באתי לומר שלום. שמעתי מחברה שאתם אחלה. תנעימו לי ת´זמן. שאשאר פה.
חלו´ש
 
חלי

סבא שלי זצ"ל היה מלמדני אל תאמין למה שאתה שומע ולחמישים אחוז ממה שאתה רואה, שאלתיו :"סבא למה 50% ממה שאני רואה במו עיני"? ענה לי:"כי לפעמים גם מה שאתה רואה יכול להיות הצגה אחת גדולה". חג שמח לך
 
למעלה