שבת שלום וחג שמח סתם באתי לומר שלום. שמעתי מחברה שאתם אחלה. תנעימו לי ת´זמן. שאשאר פה. חלו´ש
ח חלי מהרצליה New member 28/9/02 #1 שבת שלום וחג שמח סתם באתי לומר שלום. שמעתי מחברה שאתם אחלה. תנעימו לי ת´זמן. שאשאר פה. חלו´ש
פ פ ט י ש ו ן New member 28/9/02 #2 חלי סבא שלי זצ"ל היה מלמדני אל תאמין למה שאתה שומע ולחמישים אחוז ממה שאתה רואה, שאלתיו :"סבא למה 50% ממה שאני רואה במו עיני"? ענה לי:"כי לפעמים גם מה שאתה רואה יכול להיות הצגה אחת גדולה". חג שמח לך
חלי סבא שלי זצ"ל היה מלמדני אל תאמין למה שאתה שומע ולחמישים אחוז ממה שאתה רואה, שאלתיו :"סבא למה 50% ממה שאני רואה במו עיני"? ענה לי:"כי לפעמים גם מה שאתה רואה יכול להיות הצגה אחת גדולה". חג שמח לך