שבת לחובבים
היי. שבוע טוב!! מזה ימים רבים שאני קורא את הפורום ולא מגיב לנושאים, מסיבות השמורות עימדי. בכל אופן אני הולך לסכם את רישומיי מלפני שעות ספורות. ולהודות למנכלינו האהוב "בני". לחובבי הנסיעות - הנסיעה. לחובבי הפחד - האנקונדה. לחובבי הנוף - הגמל המעופף. לחובבי הבילבול - חדר המראות. לחובבי הנהיגה - מכוניות מתנגשות. לחובבי האוכל - הבשרים בגני יהושוע. לחובבי הלחץ - הצעקות של בני להגיע "עכשיו" לאגם. לחובבי הפידול - הסירות. (חוץ מרבעיה שהיו חובבי משוטים). וכל אילו שמחבבים את כל המארגנים ובעיקר בני הגדול שטרח והוציא מזמנו ו"גרונו". בשמם אני אומר "תודה" עמוקה. שבוע טוב לכולם.
היי. שבוע טוב!! מזה ימים רבים שאני קורא את הפורום ולא מגיב לנושאים, מסיבות השמורות עימדי. בכל אופן אני הולך לסכם את רישומיי מלפני שעות ספורות. ולהודות למנכלינו האהוב "בני". לחובבי הנסיעות - הנסיעה. לחובבי הפחד - האנקונדה. לחובבי הנוף - הגמל המעופף. לחובבי הבילבול - חדר המראות. לחובבי הנהיגה - מכוניות מתנגשות. לחובבי האוכל - הבשרים בגני יהושוע. לחובבי הלחץ - הצעקות של בני להגיע "עכשיו" לאגם. לחובבי הפידול - הסירות. (חוץ מרבעיה שהיו חובבי משוטים). וכל אילו שמחבבים את כל המארגנים ובעיקר בני הגדול שטרח והוציא מזמנו ו"גרונו". בשמם אני אומר "תודה" עמוקה. שבוע טוב לכולם.