שבת בבצת

Y99

New member
מעניין נרשמת לפני שעתיים וכבר יש

לך מה להגיד....פחדן עלוב ושפל. אני מטיס בשומרת ב 5 שנים האחרונות בחיים לא פתחו רדיו בכוונה לאף אחד. אתם מדברים על גבי.... אחד האנשים המדהימים בתחום עוזר לכולם ללא תשלום. מקדיש מזמנו הפרטי לעזרה גם באמצע השבוע. אני ראיתי מטיסי מסוקים עושים הרבה שטויות, כולל טיסה הפוכה עם מסוק כאשר יד אחת מונפת באויר במפגנים מסודרים עם אלפי צופים. בואו נעשה תרגיל פשוט של סיכוי לפגיעה חמורה: 1. ריחוף של מסוק בגובה של 3 מטר ללא ידיים על הסטיק למשך 1.5 שניות (זמן צילום) עם ילד בן 4 במרחק של 10 מטר. 2. תרגילי 3D מטורפים כאשר המסוקים פשוט מתפרקים באויר בעצם מתפוצצים באויר במרחק של 20 מטר מקהל של 5000 צופים. היכן הסיכוי גדול יותר להפגע ע"י מסוק.
 

אסף ו

New member
מה זה קשור בכלל לסיכוי?

אתה מתעסק פה עם קרטיבים או עם בני אדם? אם אתה יודע שיש סיכון למה בכלל לקחת אותו?? וזה גם נכון לגבי אלו שמטיסים מעל קהל באירועים מסודרים, זה שאף אחד לא צועק על זה לא עושה את זה פחות מסוכן... אני אישית הטסתי בעבר מסוקים והפסקתי, החלטתי שזה לא בשבילי, יותר מדיי חלקים מוברגים שמסתובבים במהירות גבוהה, אבל אני זאת לא דוגמא טובה אני פחדן, אבל זה לא אומר שאלו שכן החליטו לעסוק בזה לא צריכים לקחת את מרווח הבטיחות הכי גדול שניתן. אני בטוח שאם לפני כל הטסה מטיס מסוק היה חושב חמש דקות על ההשלכות של לעמוד גם 10 מטר ליד מסוק שמשחרר להב, הוא היה תופס מרחק של לפחות 20 מטר מהמסוק. אז איך אומרים, סוף מעשה במחשבה תחילה, יותר פשוט מזה אין...
 

Y99

New member
סקר בטיחות...אנא בחרו את התשובה

הנכונה. בואו נעשה תרגיל פשוט של סיכוי לפגיעה חמורה: 1. ריחוף של מסוק בגובה של 3 מטר ללא ידיים על הסטיק למשך 1.5 שניות (זמן צילום) עם ילד בן 4 במרחק של 10 מטר. 2. תרגילי 3D מטורפים כאשר המסוקים פשוט מתפרקים באויר בעצם מתפוצצים באויר במרחק של 20 מטר מקהל של 5000 צופים. היכן הסיכוי גדול יותר להפגע ע"י מסוק עצמו .
 

oferwain

New member
אתה מרמז על מה שקרה לפני כמה ימים ?

כי אם אתה רק מעלה השערות לגבי מה שקרה אז זה ממש לא יפה לעשות.. אבל אם זה מה שקרה באמת אז אין לי מה להגיד. עופר
 

Y99

New member
ממש לא.

אני מדבר על תמונת העשור שפוסמה בסופ"ש
 

B 25

New member
כן זו בדיחה..

לא מוצלחת במיוחד שחושבים על אב השוהה ליד מיטת בנו שנפגע בראשו ממסוק מונחה רדיו לפני פחות משבוע.
 

Flakor

New member
נו מה ברור ש 2 !!!!!!

כל מביני העניין התאגדו להרמת ערבה2005 כל המוחות הגדולים, המיקצוענים, הדברנים, הקשקשנים, אלה שהטיסו בפלמ"ח ובאצל, אלה שהידיים עובדות לבד תוך כדי שינה והנה מתפרק מסוק מול קהל של אלפים וכולם הבהל איך זה קרה ?????? ממש מסוכן ככה זה בשטח הטסה כלכם מתפרעים ובבית עם קפה בצד מול המיקלדת כולם אלי האנה.... צבועים.
 

Flakor

New member
אירולנבט כבר יטיס לבד ידידי

לא רלוונטי מותק... NEXT . . .
 

kugar

New member
אני עזבתי את שמרת בזמנו בגלל האנשים

בפעם האחת והיחידה שבאתי להטיס בשמרת היה לי קאט מנוע באחת הטיסות. אני ואבא שלי צעקנו ק-א-ט ואבא שלי חזר על זה עוד פעמיים כדי לוודא שכוווולם שמעו, עד כאן הכל טוב ויפה. אני באתי לנחיתה ממש טוב יחסית לעצמי והייתי ממש שמח. ופתאום אני רואה מסוק שבשוט מרחף לו באמצע המסלול חצי מטר מעל פני האדמה. אני בקושי הסטתי את טיסני מהמסוק והוא נכנס לתוך בזנ"ט (איך לא?) הדבר הזה עלה לי בסיום יום ההטסה מוקדם אחרי שתי טיסות בלבד וכמעט שלושה שבועות בלי הטסות (תקופת מבחנים לא היה זמן לתקן) והמטיס שאני לא זוכר ולא רוצה לזכור את שמו לא טרח אפילו להגיד סליחה, הוא חזר ל"עמדה" שלו וצחק
ואחרי זה כשחבר שלי כמעט נכנס ברדמה כשהוא ניסה לברוח ממסוק (אחר) שפשוט טס אליו בלי הבחנה, הייתה למטיס הזה החוצפה לבוא ולבקש מאיתנו לא להטיס כמה דקות כי זה "זמן מסוקים". וכל אותו זמן עברו לנו טיסנים מעל הראש בבאז ועוד כל מיני. באותו רגע החלטנו שנמאס לנו משמרת ומהאנשים שמה וקיפלנו והלכנו הביתה. אני ממש אוהב להטיס בשמרת, אבל באמצע השבוע כשאין שם אנשים.
 

ValaZ

New member
ככה לא מטפלים בבעיות כאלו......

"זמן מסוקים"? הייתי לוקח את הטיסן הכי טנק שלי ונכנס במסוק של המניאק.....
 

kugar

New member
בסדר, אבל אני הייתי בן 12....

ונראה שלשמרתניקים לא כ"כ אכפת, אז החלטתי שאני לא רוצה להסתבך בשטויות האלה
 

Flakor

New member
קבל עידכון::הבעיה הנ"ל היסטוריה

יש מנהל לשומרת וכל הליצנים הוחזרו לעופף בקירקס
 
למעלה